2010. május 22., szombat

Hol van a többi blog?

Az van, hogy nem találok itt hangulatjeleket, pedig én szeretem őket használni. S nem sikerült megtalálnom a többi blogot sem, hogy lenne egy blogger lista, amikből én is olvasnék. Szóval olyan egyedül érzem itt magam, azt se tudom, olvas-e valaki, semmi visszajelzés, a bloghoz nincs számláló se, szóval lehet, hogy törlöm és keresek egy másik helyet, ahol írhatok 
Aki esetleg olvassa, itt jelzem, hogy ismét felkerült egy vers a honlapomra. 
A szigeten ma csodálatos idő volt, bár nem volt kedvem menni sehová. A párom dolgozik, én meg tettem-vettem a lakásban, még van mit, de már kezd otthonná válni, s jó érzés, hogy közös életünk most már kettesben folytatódik, nincsenek lakótársaink. 
Ha valaki olvassa, segítsen már, hogyan lehet elővarázsolni a többi blogot, és lehet-e beszúrni hangulatjeleket. :):)

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések