2020. március 4., szerda

Mire születtünk?


Nagyon megfogott Dan Millman: Erre születtél c. könyve, ezért ezt magamra nézve kicsit elemzem, talán mások is kedvet kapnak arra, hogy kézbe vegyék.

Sok mindent köszönhetek a könyveknek, a Mennyi prófécia óta számos könyvből olvastam ki, amire épp szükségem volt, vagy az ott olvasottak segítségével sikerült megérteni valamit. Volt, hogy csak bizonyos részek kellettek, s olyan könyv is volt, amit félretettem, azért, mert még nem voltam készen rá, vagy, mert nem nekem íródott.

A legtöbb könyv felhívta magára a figyelmet eddig is, most, hogy egy nagy könyvtárban dolgozom, még nagyobb a kísértés, hogy rányúljak valamire.




Akik 2005 óta olvasnak, azok tudják, hogy a számmisztika volt az, ami elindított az önismeret, a spiritualitás, ezoterikus érdeklődés útján.  Sok mindent köszönhetek neki, viszont néha megingott a hitem benne egy kicsit, főleg mert hasonló számokkal rendelkező ismerősömre nem ülnek a leírtak, és nem értettem miért.
Sok helyen a 2-es számmal kellett dolgoznom, mert ahhoz voltak leíratok, pedig minden számom 11. Később találkoztam egy-két helyen a 11, mint mesterszám leírásával ugyan, de az kevés információ volt. Az eltelt 26 év alatt sok mindenre jöttek rá ezen a téren is.

Dan Millman könyvében találkoztam először egy másfajta megközelítéssel.

A születési szám meghatározásánál 3 illetve 4 jegyű számokkal kalkulál, ami nekem teljesen új, viszont sokkal jobban jellemez, és megértettem néhány dolgot a segítségével. Kár, hogy ez a könyv csak most akadt a kezembe.

Sokunkat foglalkoztat, hogy mi is az életfeladata. Magam is sokszor leírtam már dolgokat, amik valóban ülnek is, de a könyvet olvasva ismét helyrerakódott 1-2 mozaik darab.

Az új képlet szerint is le kell írni a születési dátumunkat.
Az én példám: 1960-11-29
Össze kell adni minden számot: 1+9+6+0+1+1+2+9=29
A kapott számot tovább adjuk össze: 2+9=11 (A 20. században születetteknél ez 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 lehet. – A könyv 1993-ban íródott, a 21. században születettekre nem tudom, hogy mi vonatkozik.)

A születési szám az elsőre kapott szám – perjel – és a másodjára kapott szám.
Az első szám mindig 2 jegyű lesz, a második viszont lehet 1 jegyű is.
Ezért lehetséges, hogy 3 vagy 4 jegyű születési szám. (Eddig mindig csak egy jegyűvel dolgoztam.)
Az én esetemben 29/11 a születési számom.

Egy példa a háromjegyűre.
1957-02-15  1+9+5+7+0+2+1+5=30/3

A huszadik században született emberek esetében összesen 37 születési szám létezik. Mégis mindenki egyedi.

Az én esetemben tehát a 29/11 a végeredmény.  S ez mutatja meg az életutat, mely nem csak előre halad, hanem felfelé is. A számok képviselik azt a hegyet, aminek megmászására megszülettünk. A jobb oldali számjegy az elsődleges életfeladatot mutatja meg, ez visz a hegy csúcsára. S bizony a hegyre vezető ösvény nem könnyű feladat.
Nagyon tetszett ez a megfogalmazás:
„Képtelenek vagyunk ’letérni az útról’.  Úgy tűnik, bárhová is lépünk, mindig a saját utunkon maradunk. Lehet, hogy az út néha elkanyarodik vagy visszahajlik önmagába, ám végül mindig felfelé vezet, mivel ez a fejlődésbe vezető utunk egyértelmű iránya.
A hegyi ösvény metaforája által feloldhatjuk azt az ősi paradoxont, amely azt vitatja, vajon valóban rendelkezünk-e szabad akarattal, vagy életünk eleve elrendeltetett. Születésünk pillanatában mindannyian ’kapunk’ egy saját ’belső hegyet’; ez az eleve elrendeltetés hatalmát jelképezi. Az viszont, hogy hogyan és mennyi idő alatt másszuk meg ezt a hegyet, a szabad akarat érvényesülését tükrözi. Másként fogalmazva, előre kiszabott pályán játszunk, de rajtunk áll, hogy az elkötelezettség hatalmával. Egyetlen életút sem könnyebb vagy nehezebb, jobb vagy rosszabb a többinél; mindegyik életút pontosan olyan, amilyenné mi magunk tesszük.
Ha támogatjuk, tanítjuk vagy vezetjük a hozzánk hasonló feladatokkal szembenéző embereket, azáltal mi magunk is előrébb juthatunk saját utunkon. Tudat alatt mindannyian tisztában vagyunk ezzel, ennélfogva gyakran azt tanítjuk, amit nekünk, magunknak is a leginkább meg kell tanulnunk.
Végül, amikor elérjük saját hegyünk csúcsát, arra a csodálatos és megdöbbentő felfedezésre jutunk, hogy utunk még korántsem ért véget. Nemcsak azért vagyunk e világon, hogy beteljesítsük az életfeladatunkat: meg is kell haladnunk azt. Másként fogalmazva: amikor felérünk a hegycsúcsra, tovább kell haladnunk felfelé.”

Születési számunk számjegyei az életutunkon jelentkező képességeket, lehetőségeket és kihívásokat jelenítik meg, s azt mutatják meg, hogy hol tudunk rábukkanni saját kincseinkre, hogy beteljesítsük saját életfeladatunkat.
Bármi is a számunk, mindenki hozzáfér a különféle képességekhez. Ha valaki nem 1-es, akkor is tud élni a kreativitással pl.
Mindenkinek végig kell járnia az utat a hegy csúcsára, ha a mocsár mélyéről indul is.

A számjegyek energiái: -kifejtve a könyvben
1.     kreativitás és önbizalom

2. együttműködés és egyensúly

3. önkifejezés és érzékenység

4. stabilitás és fejlődés

5. szabadság és önfegyelem

6. ideák és elfogadás

7. bizalom és nyitottság

8. jólét és hatalom

9. teljesség és bölcsesség

0. belső képességek

A három vagy négy számjegyű születési számnál, a számban lévő számjegyek mindegyikét figyelni, elemezni kell.
A század során született emberek, hiába volt azonos a születési számuk, végezhettek más-más tevékenységeket. Az életút során nem létezik egyetlen tökéletes foglalkozás, számtalan helyzet által lehet fejlődni.

(Itt eszembe jutott dr. Ranschburg Jenő. Anno én is néztem a tanításait, s olvastam 1-2 könyvet is tőle. Azonban 2003-ban történt, hogy az egyik esszémmel nyertem a holtig tartó tanulás témájában, ahol ő is ott volt. Egy kerekasztal beszélgetés részeként azt mondta, hogy minden ember csak egy szakmát tanuljon ki, de azt jól. Ez volt az a mondat, ami után nem olvastam tőle semmit, meg nem is néztem semmit. Már akkoriban is arról szólt az életem, hogy minél több mindenben próbáljam ki magam. Épp akkoriban jártam főiskolára, és képeztem át magam gazdasági területekről humán irányba. Biztos nem sok ember van, aki bölcsész diploma mellett mérlegképes könyvelői képesítéssel és még számos más irányú végzettséggel, tapasztalattal rendelkezik.)
Én szerettem minden tevékenységemet egy-egy ideig. Általában 7-10 évig, de utána kerestem mást, ha nem akartam, akkor meg a sors kényszerített rá. Na, ez most már 1-3 évente változik.
De azóta sok könyvet olvastam a témában, és a saját életem alakulása, a világ helyzete, a jelenlegi magyarországi állapotok azt mutatják, hogy én döntöttem jól. Ha megmaradok az érettségi, és szakmai végzettség mellett, és egy munkahelyen ugyanabban a munkakörben, ahol semmi esély nem volt az előrejutásra, kiteljesedésre, biztos meg is őrültem volna.
A mai világban több lábon kell állni, és több mindenhez kell érteni, s sajnos néha még ez is kevés, hiába van tapasztalat, végzettség, ha már idősnek számítunk, és nincs rokonsági, barátsági kapcsolat, aki bizonyos helyeken bennfentesként tudna segíteni.

Visszatérve az én születési számomra. 29/11
Ebből a
11: kétszeres kreativitás és önbizalom. A 1-nél jellemző leírások duplán veendők figyelembe.
9:  Teljesség és bölcsesség
2: együttműködés és egyensúly

„A 29/11-es életutat járó személyek azért születtek e világra, hogy a kreatív energiát a magasabb rendű alapelvekkel és teljességgel párosítsák, és kreativitásukat magasabb rendű bölcsességüknek megfelelően embertársaik, szolgálatára fordítsák. E bölcsességet a spirituális törvények tárják fel, különösen azon törvények, melyeknek elsajátítására és megélésére a 29/11-esek e világra születtek.” – a törvényekről már többször írtam, de itt nagyon jó újra olvasni, magamra értelmezni. 

Most csak kiragadok néhány fontos jellemzőt a 29/11-esekre vonatkozóak közül.

  • Az elsődleges életfeladat egy magas hegyként tornyosul előttem, s valóban az van, hogy hiába van dupla mennyiségű kreativitásom, még sem érzem annyira, mint akinek nincs is 1-es száma. 
  • Most értettem meg azt is, hogy korábban a 2 és a 9 számot éltem eddig.
  • A 2-nél ki kellett tapasztalni a saját korlátaimat, majd következett a 9 vesszőfutása, az intuíció elsajátítása, megszabadulás mások véleményétől való függőségtől, a spirituális törvények felismerése, elsajátítása. Ezekből még mindig vannak megélések.
  • - Kemény küzdelem, hogy ráleljek a magabiztosságomra, identitásomra
  • - a 2 nagy befolyással bír az életemben, meg kell tanulni összebékíteni az egymással szembenálló részeimet
  • - úrrá lenni a merevségi hajlamon
  • - akaraterő erősítése

A 29/11-es energia miatt bizonytalanságérzet jelentette kihívásokkal is szembe kell nézni. A dupla 1-es kétszeres kreativitása mellé kétszeres bizonytalanságérzet is társul.
„Két végletes módon nyilvánulhat meg.
1.    A 29/11-esek vagy bizonytalanok, idegesek, félénkek és alábecsülik önmagukat,

2. vagy túlkompenzálják ezt a bennük rejlő alsóbbrendűségi érzést, és óvatos viselkedésformát fejlesztenek ki maguknak, amely akár zárkózottnak és önteltnek is tűnhet.”

Egy magasabb akarattal kell együtt működnöm. A 29/11-esek termettől függetlenül nagy és erőteljes energiamezővel rendelkezik. (ez tuti).

A többit inkább beidézem:
„Ha ihletett vagy felindult állapotban vannak, kevesebb alvásra van szükségük, mint egyéb csoportokba tartozóknak. Ha úgy döntenek, hogy valami új, eredeti vagy mély értelmű dolgot hoznak létre, energiáik által csodákra képesek. Bőséges energiájuk azonban kétélű fegyver, óriási hasznukra válhat, csakhogy óriási felelősség is jár vele. Szolgálhat teremtő, de pusztító erőként is.
A 29/11-esek arra születtek, hogy az emberiséget támogassák, akár kis, akár nagy ügyekről legyen szó. Bármilyen területen dolgozzanak is, rendelkeznek azzal a képességgel, hogy munkájuk, hobbijuk, családi életük által életre keltsék a kreativitás szikráját.
Összefoglalva, a 29/11-esk arra rendeltettek, hogy kreativitásuk hatalmas energiaforrásából merítve fellelkesítsék, támogassák és meggyógyítsák embertársaikat.”
Pontos jellemzés olvasható az egészségünkkel, emberi kapcsolatokkal, munka és anyagi kérdésekkel az egyes születésszámú emberekről. Valamint célszerű a számban szereplő számjegyeknek az olvasása is.
Néhány híres 29/11-es. Harry Houdini, Henry Kissinger, Mozart, Edgar Allan Poe, Jules Verne,

A könyvben még számos olyan információ van, ami hasznos lehet, igazi kézikönyv, kár,  hogy csak most akadt a kezembe. Az Univerzum törvényeivel már sokat foglalkoztam, ebben a könyvben is benne vannak. 



Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések