Nagyon megfogott Dan Millman: Erre
születtél c. könyve, ezért ezt magamra nézve kicsit elemzem, talán mások is
kedvet kapnak arra, hogy kézbe vegyék.
Sok
mindent köszönhetek a könyveknek, a Mennyi prófécia óta számos könyvből
olvastam ki, amire épp szükségem volt, vagy az ott olvasottak segítségével
sikerült megérteni valamit. Volt, hogy csak bizonyos részek kellettek, s olyan
könyv is volt, amit félretettem, azért, mert még nem voltam készen rá, vagy,
mert nem nekem íródott.
A
legtöbb könyv felhívta magára a figyelmet eddig is, most, hogy egy nagy
könyvtárban dolgozom, még nagyobb a kísértés, hogy rányúljak valamire.
Akik
2005 óta olvasnak, azok tudják, hogy a számmisztika volt az, ami elindított az
önismeret, a spiritualitás, ezoterikus érdeklődés útján. Sok mindent köszönhetek neki, viszont néha
megingott a hitem benne egy kicsit, főleg mert hasonló számokkal rendelkező
ismerősömre nem ülnek a leírtak, és nem értettem miért.
Sok
helyen a 2-es számmal kellett dolgoznom, mert ahhoz voltak leíratok, pedig
minden számom 11. Később találkoztam egy-két helyen a 11, mint mesterszám
leírásával ugyan, de az kevés információ volt. Az eltelt 26 év alatt sok
mindenre jöttek rá ezen a téren is.
Dan Millman könyvében
találkoztam először egy másfajta megközelítéssel.
A
születési szám meghatározásánál 3 illetve 4 jegyű számokkal kalkulál, ami nekem
teljesen új, viszont sokkal jobban jellemez, és megértettem néhány dolgot a
segítségével. Kár, hogy ez a könyv csak most akadt a kezembe.
Sokunkat
foglalkoztat, hogy mi is az életfeladata. Magam is sokszor leírtam már
dolgokat, amik valóban ülnek is, de a könyvet olvasva ismét helyrerakódott 1-2
mozaik darab.
Az
új képlet szerint is le kell írni a születési dátumunkat.
Az
én példám: 1960-11-29
Össze
kell adni minden számot: 1+9+6+0+1+1+2+9=29
A
kapott számot tovább adjuk össze: 2+9=11 (A
20. században születetteknél ez 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 lehet. – A könyv
1993-ban íródott, a 21. században születettekre nem tudom, hogy mi vonatkozik.)
A
születési szám az elsőre kapott szám – perjel – és a másodjára kapott szám.
Az
első szám mindig 2 jegyű lesz, a második viszont lehet 1 jegyű is.
Ezért
lehetséges, hogy 3 vagy 4 jegyű születési szám. (Eddig mindig csak egy jegyűvel
dolgoztam.)
Az
én esetemben 29/11 a születési számom.
Egy
példa a háromjegyűre.
1957-02-15 1+9+5+7+0+2+1+5=30/3
A
huszadik században született emberek esetében összesen 37 születési szám
létezik. Mégis mindenki egyedi.
Az
én esetemben tehát a 29/11 a végeredmény. S ez mutatja meg az életutat, mely nem csak
előre halad, hanem felfelé is. A számok képviselik azt a hegyet, aminek
megmászására megszülettünk. A jobb oldali számjegy az elsődleges életfeladatot
mutatja meg, ez visz a hegy csúcsára. S bizony a hegyre vezető ösvény nem
könnyű feladat.
Nagyon tetszett ez a megfogalmazás:
„Képtelenek vagyunk ’letérni az
útról’. Úgy tűnik, bárhová is lépünk,
mindig a saját utunkon maradunk. Lehet, hogy az út néha elkanyarodik vagy
visszahajlik önmagába, ám végül mindig felfelé vezet, mivel ez a fejlődésbe
vezető utunk egyértelmű iránya.
A hegyi ösvény metaforája által
feloldhatjuk azt az ősi paradoxont, amely azt vitatja, vajon valóban
rendelkezünk-e szabad akarattal, vagy életünk eleve elrendeltetett. Születésünk
pillanatában mindannyian ’kapunk’ egy saját ’belső hegyet’; ez az eleve
elrendeltetés hatalmát jelképezi. Az viszont, hogy hogyan és mennyi idő alatt
másszuk meg ezt a hegyet, a szabad akarat érvényesülését tükrözi. Másként
fogalmazva, előre kiszabott pályán játszunk, de rajtunk áll, hogy az
elkötelezettség hatalmával. Egyetlen életút sem könnyebb vagy nehezebb, jobb
vagy rosszabb a többinél; mindegyik életút pontosan olyan, amilyenné mi magunk
tesszük.
Ha támogatjuk, tanítjuk vagy vezetjük a
hozzánk hasonló feladatokkal szembenéző embereket, azáltal mi magunk is előrébb
juthatunk saját utunkon. Tudat alatt mindannyian tisztában vagyunk ezzel,
ennélfogva gyakran azt tanítjuk, amit nekünk, magunknak is a leginkább meg kell
tanulnunk.
Végül, amikor elérjük saját hegyünk
csúcsát, arra a csodálatos és megdöbbentő felfedezésre jutunk, hogy utunk még
korántsem ért véget. Nemcsak azért vagyunk e világon, hogy beteljesítsük az
életfeladatunkat: meg is kell haladnunk azt. Másként fogalmazva: amikor
felérünk a hegycsúcsra, tovább kell haladnunk felfelé.”
Születési
számunk számjegyei az életutunkon jelentkező képességeket, lehetőségeket és
kihívásokat jelenítik meg, s azt mutatják meg, hogy hol tudunk rábukkanni saját
kincseinkre, hogy beteljesítsük saját életfeladatunkat.
Bármi
is a számunk, mindenki hozzáfér a különféle képességekhez. Ha valaki nem 1-es,
akkor is tud élni a kreativitással pl.
Mindenkinek
végig kell járnia az utat a hegy csúcsára, ha a mocsár mélyéről indul is.
A
számjegyek energiái: -kifejtve a könyvben
1. kreativitás és önbizalom
2. együttműködés és egyensúly
3. önkifejezés és érzékenység
4. stabilitás és fejlődés
5. szabadság és önfegyelem
6. ideák és elfogadás
7. bizalom és nyitottság
8. jólét és hatalom
9. teljesség és bölcsesség
0. belső képességek
2. együttműködés és egyensúly
3. önkifejezés és érzékenység
4. stabilitás és fejlődés
5. szabadság és önfegyelem
6. ideák és elfogadás
7. bizalom és nyitottság
8. jólét és hatalom
9. teljesség és bölcsesség
0. belső képességek
A
három vagy négy számjegyű születési számnál, a számban lévő számjegyek
mindegyikét figyelni, elemezni kell.
A
század során született emberek, hiába volt azonos a születési számuk,
végezhettek más-más tevékenységeket. Az életút során nem létezik egyetlen
tökéletes foglalkozás, számtalan helyzet által lehet fejlődni.
(Itt eszembe jutott dr. Ranschburg Jenő. Anno
én is néztem a tanításait, s olvastam 1-2 könyvet is tőle. Azonban 2003-ban
történt, hogy az egyik esszémmel nyertem a holtig tartó tanulás témájában, ahol
ő is ott volt. Egy kerekasztal beszélgetés részeként azt mondta, hogy minden
ember csak egy szakmát tanuljon ki, de azt jól. Ez volt az a mondat, ami után
nem olvastam tőle semmit, meg nem is néztem semmit. Már akkoriban is arról
szólt az életem, hogy minél több mindenben próbáljam ki magam. Épp akkoriban
jártam főiskolára, és képeztem át magam gazdasági területekről humán irányba.
Biztos nem sok ember van, aki bölcsész diploma mellett mérlegképes könyvelői
képesítéssel és még számos más irányú végzettséggel, tapasztalattal
rendelkezik.)
Én szerettem minden
tevékenységemet egy-egy ideig. Általában 7-10 évig, de utána kerestem mást, ha
nem akartam, akkor meg a sors kényszerített rá. Na, ez most már 1-3 évente
változik.
De azóta sok könyvet
olvastam a témában, és a saját életem alakulása, a világ helyzete, a jelenlegi
magyarországi állapotok azt mutatják, hogy én döntöttem jól. Ha megmaradok az
érettségi, és szakmai végzettség mellett, és egy munkahelyen ugyanabban a
munkakörben, ahol semmi esély nem volt az előrejutásra, kiteljesedésre, biztos
meg is őrültem volna.
A mai világban több
lábon kell állni, és több mindenhez kell érteni, s sajnos néha még ez is kevés,
hiába van tapasztalat, végzettség, ha már idősnek számítunk, és nincs
rokonsági, barátsági kapcsolat, aki bizonyos helyeken bennfentesként tudna
segíteni.
Visszatérve az én
születési számomra. 29/11
Ebből a
11: kétszeres
kreativitás és önbizalom. A 1-nél jellemző leírások duplán veendők figyelembe.
9: Teljesség és bölcsesség
2: együttműködés és
egyensúly
„A 29/11-es életutat járó személyek azért születtek e
világra, hogy a kreatív energiát a magasabb rendű alapelvekkel és teljességgel
párosítsák, és kreativitásukat magasabb rendű bölcsességüknek megfelelően
embertársaik, szolgálatára fordítsák. E bölcsességet a spirituális törvények
tárják fel, különösen azon törvények, melyeknek elsajátítására és megélésére a
29/11-esek e világra születtek.” – a törvényekről már többször írtam, de itt nagyon jó újra olvasni, magamra értelmezni.
Most
csak kiragadok néhány fontos jellemzőt a 29/11-esekre vonatkozóak közül.
- Az elsődleges életfeladat egy magas hegyként tornyosul előttem, s valóban az van, hogy hiába van dupla mennyiségű kreativitásom, még sem érzem annyira, mint akinek nincs is 1-es száma.
- Most értettem meg azt is, hogy korábban a 2 és a 9 számot éltem eddig.
- A 2-nél ki kellett tapasztalni a saját korlátaimat, majd következett a 9 vesszőfutása, az intuíció elsajátítása, megszabadulás mások véleményétől való függőségtől, a spirituális törvények felismerése, elsajátítása. Ezekből még mindig vannak megélések.
- - Kemény küzdelem, hogy ráleljek a magabiztosságomra, identitásomra
- - a 2 nagy befolyással bír az életemben, meg kell tanulni összebékíteni az egymással szembenálló részeimet
- - úrrá lenni a merevségi hajlamon
- - akaraterő erősítése
A
29/11-es energia miatt bizonytalanságérzet jelentette kihívásokkal is szembe
kell nézni. A dupla 1-es kétszeres kreativitása mellé kétszeres
bizonytalanságérzet is társul.
„Két végletes módon nyilvánulhat meg.
1. A 29/11-esek vagy bizonytalanok, idegesek, félénkek és alábecsülik önmagukat,
2. vagy túlkompenzálják ezt a bennük rejlő alsóbbrendűségi érzést, és óvatos viselkedésformát fejlesztenek ki maguknak, amely akár zárkózottnak és önteltnek is tűnhet.”
2. vagy túlkompenzálják ezt a bennük rejlő alsóbbrendűségi érzést, és óvatos viselkedésformát fejlesztenek ki maguknak, amely akár zárkózottnak és önteltnek is tűnhet.”
Egy
magasabb akarattal kell együtt működnöm. A
29/11-esek termettől függetlenül nagy és erőteljes energiamezővel rendelkezik.
(ez tuti).
A
többit inkább beidézem:
„Ha
ihletett vagy felindult állapotban vannak, kevesebb alvásra van szükségük, mint
egyéb csoportokba tartozóknak. Ha úgy döntenek, hogy valami új, eredeti vagy
mély értelmű dolgot hoznak létre, energiáik által csodákra képesek. Bőséges
energiájuk azonban kétélű fegyver, óriási hasznukra válhat, csakhogy óriási
felelősség is jár vele. Szolgálhat teremtő, de pusztító erőként is.
A
29/11-esek arra születtek, hogy az emberiséget támogassák, akár kis, akár nagy
ügyekről legyen szó. Bármilyen területen dolgozzanak is, rendelkeznek azzal a
képességgel, hogy munkájuk, hobbijuk, családi életük által életre keltsék a
kreativitás szikráját.
Összefoglalva,
a 29/11-esk arra rendeltettek, hogy kreativitásuk hatalmas energiaforrásából
merítve fellelkesítsék, támogassák és meggyógyítsák embertársaikat.”
Pontos
jellemzés olvasható az egészségünkkel, emberi kapcsolatokkal, munka és anyagi
kérdésekkel az egyes születésszámú emberekről. Valamint célszerű a számban
szereplő számjegyeknek az olvasása is.
Néhány
híres 29/11-es. Harry Houdini, Henry Kissinger, Mozart, Edgar Allan Poe, Jules
Verne,
A
könyvben még számos olyan információ van, ami hasznos lehet, igazi kézikönyv,
kár, hogy csak most akadt a kezembe. Az Univerzum törvényeivel már sokat foglalkoztam, ebben a könyvben is benne vannak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése