2012. szeptember 9., vasárnap

Omyno, az elérhető energia



Egy kedves ismerősöm hívta fel a figyelmemet az Omynora, aki a blogomban olvasott a számmisztikáról. Sajnos az Omyno című könyvet még nem olvastam, de majd fogom, és hamarosan elérhető lesz a második része is.

Nos erről készülök már írni egy hete, most jött el az ideje...





A blogban ismét nem működik a képbeillesztés, de sikerült kijátszanom... :)

Szóval mikor olvastam erről a dologról, azonnal felkeltette az érdeklődésemet. Az Omyno egy olyan energia, mely a legenda szerint már ősidők óta a Föld körül van, és amihez a régi ősök simán tudtak csatlakozni. Most Salinger Richárd írta meg a könyvet, melynek alapja egy médium által csatornázott anyag volt, csak ő egy regényt sikerített köréje. A könyvben útmutatás van arra, hogyan tudunk csatlakozni ehhez az energiához újra. Ehhez a születési dátumunk a kód, melyből egy képletet hozunk létre a numerológia segítségével. Azonban a képlet még nem teljes, a második rész még közelebb visz majd a megoldáshoz. Az író a második rész megírásához egy médiumot keresett, hogy hozzájusson a folytatáshoz. Ezen az oldalon sok mindent találtok erről a dologról, de leginkább a tanfolyamra hívom fel a figyelmeteket, mert ha azon végig mentek, akkor érthetővé válik, mi is ez. Ez ingyenes, nem kell megijedni, de el kell olvasni.

Omyno.hu

Vannak hold és napkapuk, amelyek alkalmasak a csatlakozásra, ezeket az időpontokat is meg lehet találni a Kapuk link alatt.

Mikor először csatlakoztam, olyan megélésem volt, amilyen még soha, és olyan nagyon működött, hogy még akkor leírtam néhány dolgot, amik képek, sugallatok formájában jöttek. S az egyik volt az, hogy kártyát vetni. Ebben az állapotban jött az is, hogy a párom mondta, hogy kártyázzunk. Én meg is csináltam, aztán a következő meditáció után újra vetettem és a Ji Kinget is megkérdeztem, mert a meditáció alatt ismét felvillant a kártya. A legtöbb üzenet filmek formájában - címek, vagy képjelenetek - érkeztek. Éreztem, hogy belül mozgolódik valami, és egyik nap olyan tisztán láttam, hogy mit kell tennem, hogy magam sem akartam elhinni, hogy ilyen gyorsan döntöttem. Pl. hogy elmentem a papírért a suliba, és jelezni, hogy nem megyek tovább, majd két órával később az is összeállt bennem, hogy haza kell mennem Magyarországra, de nem végleg.Néhány órával előtte még azon is hezitáltam, hogy menjek-e suliba vagy ne.

Az omynozás lényege, hogy ebben az állapotban lehet igazán kérni. A kapuknak vannak erősségi fokozatai 1-5-ig. A hármasig inkább a fizikai kéréseket érdemes elmondani, hármastól 5-ig pedig a szellemi és lelki kívánságokat. A 3-as az, ami mind a kettőre jó. Részletesen erről is olvashattok a honlapon.

Kértem ám, hogy a fogam fájdalma is szűnjön meg. Csökkent is, azóta már nem vettem be gyógyszert, és reikizni is kevesebbet kell, de azért néha belehasít, hogy tudjam, hogy nem futamodhatok meg a fogcsináltatás elől, mindenképpen haza kell menni.

Sok kérést fogalmaztam meg, a honlap útmutatása szerint maximum hetet érdemes, de rá kell hangolódni előtte kérésekre, mert az omynós állapotban, nem biztos, hogy minden eszünkbe jut. A legfontosabb a saját rezgésszintünk emelésének a kérése, hogy ez a kapcsolódás minél jobban működjön. Én már háromszor csatlakoztam eddig, az első volt a legjobb. A gond az, hogy ahol én lakom, soha nincs nyugalom. Nagyon hangos, zajos az utca és a ház is, nem nagyon sikerül kikapcsolni a külvilágot, hiába dugom be a fülem, teszek fülhallgatót, olyan nagy a zaj, hogy akkor is hallani.

Amikor a nyelvtudást kértem, mind a háromszor egy spanyol férfi volt az üzenet, akit csak látásból ismerek, a párom jobban ismeri. Valószínűleg majd az ő segítségével jutok ehhez közelebb.

Minden nyugalomra intett, s ezt megerősítette a kártya és a Ji King is. Ez az időszak nem alkalmas arra, hogy érvényesüljek, az ördögnek kellene hozzá eladni a lelkemet. Ezért most várok. Még az írással is. Mivel nem válaszoltak a kiadók, de egyetlen utazási iroda sem, pedig ha hirdettek volna az útleírásban, már kiadó is lett volna. Most csak vannak a műveim. Majd lesz velük valami.Két regény és egy úti napló. S most majd lesznek különleges novellák, és folytatom az egyik regényt is, de még el kell engednem a korábbi történeteket. Nem volt könnyű, mert egyszerre írtam a két regényt, és egyszerre éltem a két történetben, de mivel mind a kettő 2012-be vitt, aktuális, de nem tudom, hogy eljut-e másokhoz.

E-könyvet nem csinálok többet, mert nincs értelme.Nem veszi a kutya se.

Ha valaki megveszi nálam, elküldöm neki e-mailben, mert a kiadónál nem lehet nyomon követni, úgy vernek át, ahogy tudnak.

Ismét egy novella született a kezeim alatt, és ami nagyon fura, hogy A fájdalom paradoxonát is kézzel írtam, és utána gépeltem be, ilyent már nagyon régen csináltam. És most egy holland hadirokkant bőrébe bújtam bele az este és szintén kézzel írom, ezt is egy álomfoszlány indította el, és kerestem hozzá egy idézetet, és már meg is született a fejemben a történet.

A fekete férfi történetét feltettem egy irodalmi portálra is, ahol azt írták, hogy még sok ilyent írhatnék, és könyv is lehetne belőle. Írok is, de nem tudom, hogy könyv lesz-e belőle. Most magam állítok fel szűrőket az álmokkal és az idézetekkel, mindegyik önálló történet, de mindnek üzenete is lesz. Míg korábban a pályázatok inspiráltak, most magamat insprirálom. S lehet egy novella, de lehet egy regény szinopszisa is, de még egy filmötlet is. Most nem teszek belőlük többet közzé, mert nem érzem, hogy kell és felhívták a figyelmem a lopás veszélyeire is. Már bejelentkeztem az Artisjushoz, már ott vagyok, a neveim is le vannak védve.

Én most így tanulok mások bőrébe belebújni, megélni mindazt, amit átéltek, fájdalom, szeretet, szenvedés, öröm, harag, stb. Az agressziómat is kiélem így, mert tegnap este a haragot írtam ki így magamból. :)

Elküldtem annak az embernek is, aki legelőször az írásra biztatott, és azt mondta, hogy sokat fejlődtem. Számomra ez a legnagyobb ajándék mostanában. A két regény szinopszisát is véleményezte, és nem volt lehúzó a véleménye. Bár ő csak a szépirodalom iránt vevő, én megtanulok lektűrt is írni, mert sajnos a szépirodalmat ma nem veszi senki. Ha kipróbáltátok az Omynot, és van aki már előbb jár ebben, nagyon örülnék a hozzászólásoknak ebben a témában. Keresek majd embereket, akikkel a csoportot napkapu átlépést meg lehetne csinálni, mert azt nem lehet egyedül.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Léna,

Érdekes lehet ez az Omyno. A napkapuról önkéntelenül is eszembe juttatod az egyik álmomat. Majd megnézem azt a honlapot, kíváncsivá tettél. :) Örülök, hogy írod a novelláid, történeteid továbbra is és annak is, hogy sikerült kiírnod magadból a haragodat. :) Szerintem az írás terápia is, nálam is elengedhetetlen.

Zsu

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések