2012. szeptember 26., szerda

Deja vu

Dejà vu érzések. Ilyent biztosan sokan megéltetek már. Ez most nekem nagyon gyakori, főleg az omynózások óta.




Mi is az a dejà vu? 

Egy érzés, amikor azt éljük át, mintha már jártunk volna ott, azon a helyszínen, vagy hogy valakit ismerünk, de nem tudjuk honnan, vagy olyant teszünk, amiről azt érezzük, hogy már megtettük azt, átéltük már egyszer.
Sokan kutatták már ezt, és adtak rá mindenféle magyarázatot is, de most, közeledve a Vaskor végéhez, az újabb Aranykor felé, amikor az emberek spirituálisan fejlettebb tudatszintre kerülnek, talán lehet ennek másik magyarázata is. 

Én korábban így láttam bele már éber állapotban is előző életekbe, ilyenek voltak az erdélyi és az indiános élményeim. Néha elég egyetlen tárgy, akár egy fotó, vagy egy helyszín, vagy egy személy is, hogy ezt érezzük. 

Amiket most írok, nem tudományos, nem bizonyított, nem a netről vett, hanem a saját gondolataim. Ezért nyilván lesznek, akik nem így fogják látni, értelmezni, de én így gondolom most, amiket leírok. 

Néhány különös megélés:
- Néha olyan érzésem van, mintha nem is itt lennék, hanem valahol az álmok világában. Mivel sokat álmodom, ez nem újdonság, de már nappal is azt érezni, hogy álmodom, az különös. Pl. olyant látok egy házon, ami a valóságban nincs ott, de csak egy pillanatra. Aztán újra visszazökkenek a valóságba.
- Pl. megnéztem egy filmet, amit vagy három éve láttam, és biztos voltam benne, hogy volt benne egy jelent, és hiába vártam, a jelenet nem volt benne, már pedig ugyanazt a dvd-t néztem, amit korábban, és előttem volt a filmnek egy olyan részlete, ami nem is volt benne. Jól becsapott az emlékezetem?
- A sok alteregó már nem újdonság, most viszont ismeretlen embereket látok úgy, hogy mintha már találkoztam volna velük. Pedig nincs olyan ismerősöm, akikre hasonlítanának, és ezt főként az idősek otthonában tapasztaltam három embernél is. 

Folytathatnám még a sort, de most úgy gondolom, hogy valami olyasmit élek meg, ami egy másik dimenzióba mutat. Láttam filmeket és olvastam könyveket a párhuzamos világokról, annak lehetőségéről. Most ugyan nem néztem, nem olvastam ilyent, de úgy gondolom, hogy lehet benne valami. Ha valóban lehetséges, hogy egy másik párhuzamos világban is létezem, csak másképp, akkor az is lehet, hogy onnan is jöhetnek ezek az észlelések. 

Mivel én elég laikus vagyok ezekben a dolgokban, de azért figyelem az infókat, hiszen ha írni akarok, sok olyan dolgot is fel kell használnom, amikről nem tudok eleget, s ez a téma igen érdekes.
A másik, ha ez a spirituális felemelkedés, szintemelkedés valóságos, akkor ezzel is összefügg, hiszen a tudatszintünk egyre magasabb lesz, s ezáltal jobban tud kapcsolódni az egészhez, és saját magunk is jobban összhangba tudunk kerülni a test, a lélek és a szellem szintjén. 

Az is igaz, hogy már fél lábbal Magyarországon vagyok, de fél lábbal még a szigeten. Nehéz időszak, fájdalmas döntés, és bizony sokszor pottyannak ki könnycseppek a szememből... Talán ez is okozza ezeket az állapotokat, nem tudom. 

Más

Teljes erővel küldöm az önéletrajzokat a különböző álláshirdetésekre, még akkor is, ha tudom, hogy már biztosan be van töltve, csak ki kellett írniuk. Egyszer már végig csináltam, s akkor is 100 önéletrajz után három visszajelzés jött. az egyiknek túl képzett, a másiknak alul képzett, a harmadiknak meg túl öreg voltam.
Most 51 évesen ismét belevágok... valami remélem csak összejön. Mindig úgy voltam vele, ha valaki dolgozni akar, az fog is... De most azt kérem, hogy keressek is vele... Mert muszáj valahogyan talpraállnom és a fogamat is meg kell csináltatnom. 

Ha a szigeten nem sikerült, akkor mégis Magyarországon kell, legalább is egy ideig, mert nem adom fel, hogy a szigeten éljek. Persze nem volt az sem véletlenül, hogy idekerültem, mert azóta sok mindent más szemmel látok, és ha nem jövök nagyon messzire a megszokott környezetemből, biztos vagyok benne, hogy nem sikerült volna teljesen kiszállni abból a taposó malomból, túlpörgésből, amiben benne voltam. 

Ha valakinek van ötlete, mindenre nyitott vagyok, kivéve az MLM munkák és a nehéz fizikai munkák, valamint az ápolónői feladat, mert azokra nem vagyok alkalmas.
Ha tudtok valamit, ide írjatok:
magdi.lena7@gmail.com


Művelődésszervező diplomám van idegenforgalom-turisztika szakirányon, mérlegképes könyvelőim és számviteli ügyintézőim, közgazdasági érettségim és vagy 10 tanfolyami végzettséget igazoló papírom, és Reiki I. II. természetgyógyász vagyok a konzervatív vonalon. Nagy gyakorlatom van az államigazgatásban, a kulturális életben, a civil szférában, és némi média gyakorlat is és persze az írásmániám. :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Léna,

Szerintem létezhetnek párhuzamos világok, univerzumok is, hiszen annyi mindent nem tudunk a világegyetemről. Épp tegnap néztem egy érdekes filmet az univerzum születésével kapcsolatban, ahol Einstein általános relativitás elméletét vették alapul, melyben szerepelt egy kozmológiai állandó. Azt hitték, hogy tévedett, de volt, aki ezt tovább vitte és arra jutott, hogy ez a valami képes befolyásolni a fény sebességét, és a fénysebesség csökkenése csökkenti a vákuumban található energia mennyiségét, így az energia anyag és sugárzás formájában válik ki. Arra akartak kilyukadni, hogy ezáltal születhetett az univerzum. Van benne valami szerintem.
Remélem, hogy itthon majd találsz munkát, habár itt is nagyon nehéz a helyzet, nem könnyű az elhelyezkedés. Még akkor sem, ha valakinek diplomája van.

Zsu

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések