2012. szeptember 4., kedd

Mit remélsz?

Sajnos ismét bejött egy megérzésem. El kezdtem idemásolni a blogjaimat, mert zűrök voltak a blogger.hu-n. Sajnos két nap óta nem tudok az ottani oldalra be sem lépni, letiltották a külföldi IP címeket, mert sok támadás érte őket. Ameddig nem találják meg a megoldást, addig ezen az oldalon írom a blogot, csak még azt nem tudom, hogyan közöljem ezt a címet a külföldi olvasóimmal. 
Egy nagyon komoly témáról akartam írni, de majd később írok róla, viszont az egyik ok-okozat összefüggéséről írok. Azt az üzenetet kaptam, hogy vessek kártyát. A látomásban a párom mondta, hogy kártyázzunk. Ő aztán nem mondaná a valóságban. Én szeretek kártyázni, ő meg nem. 
Mindenesetre a kilátástalanságunk közepette tegnap arra vetemedtem, hogy kártyát vetettem és megkérdeztem a Ji Kinget is. 
Ismét nagyon nehéz a helyzet itt, s nem látom a kiutat. 
A fogam még mindig fájogat, ami nem jó, mert csak elfojtom a dühömet, pedig egyre dühösebb vagyok a tehetetlenség, a fizikai fájdalom miatt. 
A kártyavetés során rádöbbentem, hogy már nem működik úgy, mint régen. A cigány kártyát el is felejthetem, mert már nem jöttek instrukciók, nem álltak bennem össze a dolgok a lapokat látva, pedig annak idején jól működött, főleg, ha másnak vetettem. 
A Tarottot nem tanultam meg csak annyira, hogy az önismeretemhez használjam, s ezért ehhez ma is könyvet használok. Azt kérdeztem a kártyától, hogy vajon mi lenne a jobb, ha itt maradok a szigeten, vagy hazamegyek Magyarországra. Rosszul tettem fel a kérdést, mert sajnos dühösen kezdtem hozzá, mindenesetre a kártya csupa jót mondott, csak azt nem tudom, hogy akkor, ha maradok, vagy ha hazamegyek. ?????

A  jelenre kijött az Uralkodónő. III.
- E szerint az önmegvalósítás útját járhatom és hatalmas energiák szabadulnak fel bennem. Ez igaz, majd felrobbanok... 

A jövőképre pedig a Nap. XIX.
- Jó kilátások, pozitív időszak, az élet napos oldala következik. A pozitív kisugárzásom másokra is kihat és teret adhatok művészi képességeim kiélésének is. (Na ezt majd meglátjuk, hogy bejön-e?)

A tendencia, a fejlődésem iránya - a Főpapnő. II.
- Türelemmel, nyitottsággal, józan ésszel kell tegyem a feladataimat, tanulnom kell, tovább kell képeznem magam, önképzés még mindig. - SZERETET, GYÓGYÍTÁS, MÁSOKRA FIGYELÉS -

A megvalósítás, mikre lehet következtetni mindezekből - a Diadalszekér VII.
- A jó keresésére kell törekednem, és azt is jelzi, hogy a feladatomhoz még nem nőttem fel, de el tudom érni, ha kitartó vagyok. Mindenki győzhet, ha az erőit egyensúlyban tudja tartani. 

A lapok összege adja meg az 5. kártyalapot, amely a tudatalattival áll kapcsolatban, az motiválja. 

III+XIX+II+VII= 31=3+1=4  Az Uralkodó IV.
 - Legnagyobb feladat az erők egyensúlyának megteremtése. A kaotikusnak tűnő helyzetben rendet lehet teremteni. Olyan lehetőségek jönnek az életembe, hogy a biztonságra való törekvésemnek most már meg kel valósulnia, és a bennem lévő apaképet kell felszínre hozni, hogy az irányítson. (Na ez nagy nagy feladat, mert olyan nekem nincs... sajnos, kimaradt az életemből, egész életemben kerestem, de nem találtam meg.)

Most csak ezt az egyszerű formát vetettem ki, de ha lelkileg nyugodtam leszek, mélyebben is belemegyek majd. Mindenesetre azt élem, hogy bármit teszek, falakba ütközök, és a híres türelmem, toleranciám is a végét járja, és tehetetlen vagyok, pedig én ezt nem ismertem korábban. A sors olyan élethelyzetbe sodort, aminek nagyon nehéz a megélése, de ez is az én döntésem eredménye. 

A Ji King már sokkal keményebben megmondta a tutit. Itt azt kérdeztem, hogy a bőség terén mi várható nálam.
Míg alapnak kidobtam a 16. Lelkesedés alakzatot, két változó is volt, ami sajnos nagyon rossz irányba mutatott, mert a megváltozott kuna a 12. Megrekedés lett.

16. Lelkesedés (Jü)

Az biztos, hogy egész életemben lelkes típus voltam, és sok mindenért tudtam lelkesedni, és voltak, amik tévútra vittek. Voltak, amikből sikerek lettek és voltak amik kudarcot, kiábrándító eseményeket eredményeztek. Szerencsére az utóbbi nem volt sok, de előfordult. Ez a lap most is arra figyelmeztet, hogy vigyázzak, miért is lelkesedem. Óvatosságra int, de azért biztató is. 
Mi is az, ami lelkesít? Ha lehullik rólunk a félelem és a szorongás. Ilyenkor azt érzi az ember, hogy repül, és néha belepillanthat a biztató jövőbe is.
Nem valóságosan, de a lelkemmel igen, hogy érzem, hogy ott van valahol a "part". 
Két vonás változott.
- az 5-ös, ahol a jinből jang lett. Betegséget jelez, s azt üzeni, hogy tartsak ki, mert nem végleges. Embert próbáló helyzetet jelez, és hogy ezek után ne a lelkesedés, hanem a belső hit kell, hogy vezessen. Ha kevésnek érzem az  erőmet, akkor is kitartásra biztat. (A Hit tízszer erősebb, mint a Lelkesedés és százszor erősebb, mint az Akaraterő...)
- a 6-os, a sötét lelkesedés. Itt is jinből lett jang. Meddig megyek tovább? A "sötét" lehet egy ábránd, téveszme, tévhit, nem a valóság talaján lévő lelkesedés. Azt üzeni, hogy térjek vissza a saját utamra, önáltatás helyett a saját sorsomat kell élnem. Mindegy, hogy nehéz vagy könnyű, ez fog a valódi örömhöz vezetni, ezt hívják beteljesülésnek. (Na itt elgondolkodtam, mert valóban felvettem Zoli karmáját, hogy hamarabb leteljen neki, de nem biztos, hogy ez a jó.)
 A két változó miatt az új jel a 12.

12. Megrekedés, diszharmónia (Pi)

 A kuna arra figyelmeztet, hogy ne vegyek részt benne, ezt az állapotot úgy tudom elviselni, hogy őrzöm magam, nem veszek részt benne. Ez nagyon embert próbáló feladat, mert a helyzet legtöbbször megalkuvásra kényszerít, ha túl akarunk élni. 
Ez a jel semmiféle megvalósulásnak nem kedvez, azt javasolja, hogy a terveimet érleljem és várjak a jobb időkre. Ha most akarnék érvényesülni, akkor az "ördögnek kellene eladnom a lelkemet". 
Most nem az álmok, tervek megvalósításának ideje van, hanem annak, hogy megóvjam magam és túléljem ezt a helyzetet. 
- Óvni kell magam:
-  a hitem elvesztésétől - (néha már valóban fel akarom adni), 
- az erőm elvesztésétől 
- a lealacsonyodástól, lezülléstől
- megvesztegetéstől, megvehetőségtől. 
Ez a helyzet most nem az emberségnek kedvez. De nem ám. Most csupa embertelen viselkedéssel találkozom mindenfelé, s sajnos ennek vagyunk a szenvedő alanyai is. Mert rossz emberek tették azt, ami miatt itt tartunk. Talán nem is az eszmékkel van a baj, hanem az emberekkel, mert ők azok, akik rosszul szolgálják az eszméket. 
A Pi idején sötétség uralkodik, és arra kell figyelni, hogy ne szokjunk hozzá, és nem szabad nagyon alkalmazkodni sem hozzá. A sötétség elmúlik, csak várni kell. 
Ez a jósjel a sikertelen ütközetektől akar megvédeni, hogy később ne vessem meg magam majd valamiért.
"Szerencsétlenségből jön az áldás, megrekedésből jön a virágzás."

Szóval fel van adva a lecke, hogy várjak még ki, de meddig? Annyi igazságtalanságot éltem meg életem során, hogy mikor a Szenvedésről, mint személyiségformáló erőről írtam a főiskolára egy dolgozatot, akkor is ezt a szenvedésfajtát hoztam első helyen, de a kutatásomban is ez volt az első, mert a legtöbb embernél ez jött ki. Sokszor elgondolkodom, hogy ezek a rossz emberek miért ússzák meg. Mindig azt mondtam, hogy nem nekem kell ítélkezni, majd a sorstól visszakapja, de egyelőre csak azt tapasztalom, hogy a becsületesek szívnak, a szemetek meg boldogulnak. Tudom, hogy a Vaskor végét járjuk, de elég már a szenvedésből, mind a fizikaiból és mind a lelkiből. Most azt kívánom, hogy bűnhődjenek meg ezek az emberek itt a szigeten, és mindenhol a világban. 
Amikor legalább a gondolataimban megéltem a dühöt, nem fogjátok elhinni, de a fogfájásom is megszűnt egy időre. 
Igyekszem megtartani a hitem, hogy maradok becsületes, kitartó, türelmes, megbocsátó, emberséges, jószívű és ha tudok segítek másoknak, de kellene már valami jó jel is... hogy akik nem ilyenek, azoknak is változik az életük, ők is megtapasztalhatnák azokat a szenvedéseket, amiket nekünk kell.

Idekívánkozik most egy dal, Mit remélsz? - Na mit is? Hogy véget érjen ez a fránya időszak és valóban aranykor köszöntsön ránk. 

Az én példám talán másokra is igaz, más is van hasonló helyzetben. Nekik is azt kívánom, hogy ne hagyják, hogy a sötétség erői elragadják, bármilyen nehéz is, maradjanak meg emberségesnek, és tartsanak ki.





1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Léna,

Érdekes, hogy a tarot-hoz. Egy időben érdekelt engem is, volt hogy vetettem. Nem tudom, hogy Veled történt-e elő olyan, hogy mielőtt felfordítottad volna a lapot, előtte már kimondtad, hogy mi van alatta anélkül, hogy tudatosan tudtad volna? Leginkább a kelta keresztet raktam ki.
Kívánom, hogy minél hamarabb lelj az utadra, hogy merre tovább!

Zsu

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések