2012. szeptember 30., vasárnap

Ibiza visszavár

Az elmúlt napokban három videót szerkesztettem Ibizáról, nem volt kis munka, és most használtam először a movie makert és először töltöttem fel a youtubra is.


Csütörtökön ismét voltam az idősek otthonában reikizni, és kaptam egy példányt a saját újságjukból, amiben én is benne vagyok, ahogy az egyiküket reikizem. :) Nem semmi, két hét alatt 4 újságban is... akkor volt ilyen anno, amikor rendezvényeket szerveztem, aktiv civil életem volt és magam is firkálgattam újságokba. 

A lényeg azonban az, hogy végre lettek jó ismerőseim, és nagyon rosszul érzem magam, hogy éppen most megyek Magyarországra, de mindenki megölelgetett, már viccelődtem is velük, mert most megértettem néhány dolgot, és mindenki visszavár. Pedro kérdezte, hogyan mondják magyarul, hogy GRACIAS. Mondtam neki, hogy KÖSZÖNÖM, olyan tisztán kimondta, hogy még senkitől sem hallottam így. 

Szóval amilyen nehezen engedett el Magyarország, mint mikor eljöttem, most úgy érzem, hogy a sziget is ilyen nehezen enged. 

Ezért is készítettem a videokat kedvenc zenékkel, mert így még jobban rájuk tudok hangolódni, előttem vannak a képek. Azokat meg úgy is elő kellett szedni, mert hamarosan cd-re kell írnom őket, mikor megyek a Kiadóval tárgyalni az utikönyvről. 

Sikerült Atlantiszról is fotókat szereznem, az egyik reikis társnőm fia járt ott, és elküldött néhányat e-mailben, és hozzájárult, hogy felhasználhatom a könyvben, így nem kell írnom ismeretleneknek. :)
Most nem is írok többet, beszéljenek helyettem a videók...Sajnos a címképeknek nem megfelelőket választott ki a youtube, hármat ajánlott fel, de egyik sem volt az igazi, ennyi csodás képből.... nem is értem. 

Lehet, hogy nem tökéletesek, de azért remélem, hogy élvezhetőek... 


 




1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Léna,

Gratulációm a videókhoz, jók lettek. Remélem, hogy sikerül majd valamerre elindulnod, és hogy találsz munkát meg albérletet is. Talán nem véletlen kell visszajönnöd. Remélem, hogy majd találkozunk. :)

Zsu

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések