A blogcímét egy Kryon fordítás ihlette, amiről úgy érzem, hogy írnom kell nekem is...



 

Sajnos hétfőtől újra fáj a fogam és olyan erővel támadt, hogy két nap az ágyat nyomtam, szó szerint. Ez erős fájdalom nem volt elég, fájtak az izületeim, a szemem, az egész szám, a mellkasom, a hátam, még hőemelkedésem is lett, ami nálam már láznak minősül... Tegnap, mikor omynóztam azt kértem, hogy legyek már jobban, és egy fél óra múlva sokkal jobban voltam, persze a fogfájás teljesen nem szűnt meg, már nem is fog, míg haza nem megyek és ki nem húzatom végre... 

Sokszor van előttünk, hogy valamit meg kellene tenni, vagy éppen nem kellene meg tenni. Az én életemben is adódott, adódik sok példa erre. Az azonban fontos, hogy felelősek vagyunk azért, hogy végül is mit teszünk.
Tegnap kínomban filmeket néztem, mert a fejem olyan volt, mint egy ólomgolyó, és feküdnöm kellett. Megnéztem újra A mennyei próféciát, amit már elég régen láttem. Nyilván nem annyira jó, mint a könyv, de most arra jó volt, hogy újra átvegyem a felismeréseket. Ez is, a Kryon anyag is segített megérteni ismét néhány dolgot. 

Már 16 éve, hogy elindultam az utamon, mint kereső, sok mindent megtapasztaltam, sok mindent megtanultam, megismertem, megértettem, ám ez a tanulás még mindig nem állhat le, hiszen mindig kapok olyan információkat, amikre éppen szükségem van.

Néhány KELLENE téma: 

Közösségbe KELLENE tömörülni? Én is olvastam több helyen is, hogy erősebb az energia, ha közösségbe tömörülnek az emberek, fénymunkások. Ugyanakkor Kryon azt mondja, hogy ez nem feltétlenül igaz. Ha valaki fénymunkás, legyen bárhol, akkor is az lesz. 

"Nos, elárulom nektek, hogy aki ilyet állít, az egy régi, lineáris szemlélet szerint él. Ő olyan dolgokat keres, amiről úgy érzi, nagyszerűbb életet biztosít magának, de közben szem elől tévesztette, hogy mit is tesz valóban egy fénymunkás.
Azt tanultátok, hogy önálló teremtője legyetek az életnek. Elmehetsz akár a vadonba és akkor is benned van a mindenség. Ez a lényege annak a megállapításnak, hogy "vagyok, ami vagyok", ez a megállapítás nem úgy szól, hogy "vagyok, ami vagyok, mindaddig, amíg ők azok, amik." Érted? Te egy önálló világítótorony vagy! Mikor láttál utoljára egy tömeg világítótornyot egyetlen sziklán? Nekik nincs szükségük egymásra! Hallottál már világítótorony találkozóról?"

A következő téma, hogy mit KELLENE enni, mit egyenek a fénymunkások, mi a megfelelő spirituális táplálék. 

No ez nagyon helyre tette a dolgokat. Hiszen sokan mondják, hogy a vegetáriánus étrend a megfelelő, van aki csak levegővel táplálkozik, stb. Kryon szerint mindenkinek azt kell ennie, amit az ösztönei súgnak. Én is mindig azt szoktam mondani, hogy a szervezetem tudja, mi a jó neki. Ezért volt úgy, hogy hetekig nem ettem húst, de ha a szervezetem igényelte, akkor pedig ettem. Az édessel is ugyan így vagyok. Néha hetekig sem kell, de ha jelez, akkor veszek egy csokit és eszem, ennyi. 

"Az ösztön tud arról a valamiről, amit Akasha örökségnek hívnak. Ez annak az ismerete, hogy ki voltál az elmúlt életeidben. Ahhoz, hogy hosszabb ideig életben maradj, egészségben, minden táplálkozási igényed azon a sejtszerkezeten alapul, amelyik tudja, mi kell neki, mire van szüksége és arra van "szüksége" kedveseim, amihez hozzászokott.
Nem számít, hogy ki vagy, illetve, hogy hol élsz. Ha úgy érkeztél meg erre a bolygóra, hogy az előző életed Indiában élted, úgy akarsz majd táplálkozni, mint egy indiai - még akkor is, ha most Montanába születtél! Ha Ázsiában éltél le több életet és most Brooklynban élsz, úgy akarsz majd esetleg táplálkozni, mint egy ázsiai. A kémiád "emlékszik" és azt követeli, amiről úgy érzi, hogy majd eleget tesz a jó emésztésnek és a jó egészségnek.
Az Akasha örökséged sokkal erősebb, mint te azt feltételezed. Az elmúlt életek energiái nem a múltban vannak! Egy kvantum energiáról van szó, a spirituális felépítésed energiájáról, ami aktuális és olyan valami, amit jelen alkalommal is magaddal hordozol, mint a "teljes éned" részét. Hatással van rád!
A tested meg fogja mondani azt a bizonyos dolgot, ha megkérdezed. A sejt-szerkezeted nagy hangon fogja követelni azokat a dolgokat, amelyekhez hozzászoktál és azzal a kémiával lazítani fog és jól fogja érezni magát. Ha új vagy ebben a kultúrában és az utóbbi öt életed egy másikban töltötted, akkor ne lepődj meg, ha az előző kultúra étrendjét követeli. A vegetáriánus étrend egy olyan valami lesz, ami kedvez neki, mert az van kapcsolatban az Akashával. Azt kell enned, amivel a sejtszerkezeted jól megvan, nem pedig azt, amit valaki mond, hogy egyél, mert attól még spirituálisabb leszel.
Figyelj oda a test-intelligenciádra, mert az sokat elárul majd arról, hogy ki mindenki voltál. Nincs egyetlen kellene sem, kivéve egyet: Maradj életben és legyél egészséges. Figyelj oda a sejt-szerkezetedre és az majd megmondja, mit kellene enned. Hát nem ez a spirituális logika számodra? Ne próbáld más "helyes módszereit" átformálni a saját táplálkozásod helyes módszerévé!"

Mit KELLENE tenni, ha betegek vagyunk? Kell-e orvoshoz menni, vagy spirituális módszert keressünk. 

Kryon szerint, mi a Földön jelenleg élő emberek nem vagyunk még olyan szinten, hogy minden betegséget tudjunk orvosolni. A lemuriaiak képesek voltak, de a most embere még nem, majd a felemelkedés után leszünk - ismét. 

"Használjuk a spirituális logikát: Itt egy feltételezett válasz: "Ne menj az orvoshoz, mert mindent meg tudsz gyógyítani az elméddel." Akkor, én pedig azt kérdezem: Hányan tudják az olvasók közül ezt hatásosan megtenni? Mindannyian öreg lelkek vagytok, de vajon valóban készen álltok arra, hogy ezt megtegyétek? Vajon tudjátok, hogyan? Vajon valóban eredményesen csináljátok? Meg tudtok szabadulni a betegségtől és a kémia egyensúlyát máris helyre tudjátok állítani az elmétekkel?

Elárulom nektek az igazságot, akár úgy döntesz, hogy elfogadod, akár nem. Erre nem vagytok készen! Nem vagy még felkészülve arra, hogy magadra vállald a teljes gyógyítás felelősségét a spirituális eszközeid felhasználásával. A Lemúriaiak meg tudták csinálni, mert a Plejádok megtanították őket hogyan! Ez Isten egyik ígérete, hogy majd eljön a nap, amikor a DNS-etek olyan hatékonyan fog működni és képesek lesztek megszabadulni a gyógyszerektől és a segédeszközöktől, örökre, mert birtokolni fogjátok a Teremtő teljes gőzzel működő energiáját, valami olyat, amit a mestereknél láttatok, akik a Földön jártak."

"A tested (a veleszületett) "látja", hogy mit az, amit tenni próbálsz és együttműködik. Egy bizonyos értelemben, azt mondhatod, a tested meggyógyítja önmagát, mert képes voltál instrukciókat adni neki a homeopátiás tartalommal, hogy mit tegyen. Miért nem teszed ezt a hivatalos gyógyszerekkel is? Kezdd el csökkenteni a dózist és kezdj el beszélni a sejtjeidhez, majd nézd meg, mi történik. Ha nem válik be, ne csökkentsd tovább a gyógyszert. Azonban, meglepetésedre, idővel mégis sikerülhet.

Esetleg, még arra is képes leszel, hogy a megszokott dózist a negyedére csökkentsd. Ez már a homeopátiás elv és ez lehetővé teszi, hogy meglegyen a gyógyszer hatása, de töredékére csökkentve a megszokott 3D adagot. Még mindig beveszed a gyógyszert, de most már jelzést is adsz arra, hogy a kémia működjön. A jelzést elküldted, a tested együttműködik és lecsökkentetted a mellékhatások lehetőségét.

Nem skatulyázhatod be a dolgokat, hogy igen vagy nem, amikor a Szellem grandiózus rendszeréről van szó. Inkább használd a spirituális logikát és úgy tekints a dolgokra, amelyeket Istentől kaptál, ezen a bolygón, mint találmányokra és folyamatokra. Egy operáció megmentette az életed, állj meg egy pillanatra és jelentsd ki: "Köszönöm Istenem, a lehetőséget és hogy itt születhettem meg, ahol ezek a dolgok lehetségesek." Vajon ez komplikált dolog, ugye nem? Mindannyian olyan különbözőek vagytok! Tudni fogod, mit tegyél kedvesem. Soha ne legyen nehéz számodra ez a döntés, mert az ösztönös tudni fogja, mi a helyénvaló, ha hajlandó vagy hallgatni rá.

Tehát, ha új szívre van szükséged fénymunkás, vajon orvoshoz kell fordulnod, vagy teremtesz egyet az elméddel? Mindaddig, amíg hozzá nem szoksz ahhoz, hogy ki tudod cserélni a szíved egy újra, saját magad, talán fontold meg, hogy használd az Istentől kapott információt, ami ott van a sebészek kezében. Mert az majd megmenti az életed és létrehoz egy olyan szituációt, hogy itt tudsz maradni és folytatni a munkát, hogy eljuttasd a fényed a Földnek! Vajon látod a mondanivalót?"

A legfontosabb KELLENE - hagyni, hogy a spirituális megkülönböztető képességünk döntsön minden dologban. Minden embernek megvan a sajátja, és nem lehet a saját spirituális döntési módszerünket másokra alkalmazni, mint ahogyan a másokét sem lehet magunkra húzni. Mindenkinek magának kell ezt megtapasztalnia, megismernie és alkalmaznia. 

Kryon üzenete a magyaroknak: 

 
Juventus üzenete a magyaroknak a Szíriuszról: