2012. szeptember 14., péntek

Hajó hinta, vagy mérleg hinta...

A mai napom olyan volt, mint ha egy hintában ülnék, amely hol le, hol fel billen, és néha át is fordul, és minden erőmmel kapaszkodni kell bele, hogy ki ne essek...
Ma megvettem a repülőjegyeket Magyarországra, és amit kínlódtam vele, nem kívánom senkinek, órákba telt, és nem mondhatom el,  hogy ez a mai nap nekem kedvezett ezen a téren.
Most Madridban szállok át, mert a fogfájásom miatt nem fogok ismét egy éjszakát dekkolni Barcelonában. Onnan aránylag még jó áron sikerült is megvenni a jegyet Budapestre, de a szigetről eljutni, hát az kacifántos.
Eddig mindig simán igénybe tudtam venni az 50 %-os kedvezményt, szerencsétlenségemre azonban ez év szeptember elsejétől spanyol miniszteri rendelkezés, hogy a szigeteken élők, és itt rezidenciát szerzők NIE papírja ezentúl nem elég ehhez, hanem a polgármesteri hivataltól kell egy igazolás... 


El is mentünk, meg is van, de az azon papíron lévő kód számokat sem fogadta el egyetlen légitársaság rendszere sem. Így le kellett mondanom a kedvezményről, s mire újra indítottam, hogy kezdem elölről, a szemem láttára duplázódott meg a jegy ára, mivel egyetlen hely volt a járatra már csak azon az áron, és míg én szerencsétlenkedtem a számokkal, és a nem működő rendszerrel, addig lecsapott rá valaki. Így nemcsak a kezdvezménytől estem el, hanem még többet is kellett fizetni. Most két bőrönddel akarok hazamenni, hát a második bőrönd egy vagyon, már azon voltam, hogy akkor hagyom a fenébe, de a másik járaton már ki van fizetve a két bőrönd, és nem adják vissza az egyik árát. Na erre még alszok egyet, hogy mit csináljak, mert a Ryanairnál a második bőröndöt csak módosításban lehet úgyis felvinni. 

Az Ébredőerő Akadémia elküldte, hogy mi az életfeladatom. TELITALÁLAT!!!!

"Ne feledd, egy különleges egyéniség vagy, különleges feladat betöltésére születtél! Most elmondom neked, hogy mi ez a feladat!

EGYÜTTMŰKÖDÉSRE SZÜLETTÉL!

Arra születtél, hogy kedves, megnyerő egyéniségeddel összehozd az embereket és kibékítsd az esetleges ellentéteket. Ideális segítőtárs vagy, céljaidat legfőképpen diplomatikus segítőkészséged kimutatásával érheted el. Távol áll tőled az agresszív, könyöklő magatartás, mások érdekeinek sárba tiprása. Akkor válhatsz igazán sikeres emberré, ha másoknak segítesz a gyakorlatban kivitelezni ötleteiket.
Boldogságod egyik alapfeltétele, hogy békés, harmonikus környezet vegyen körül. Különösen érzékeny lelked miatt ki nem állhatod a veszekedést, békétlenséget. Minden ilyen helyzetet igyekszel diplomatikusan elsimítani. Kellemes, nyugodt környezetben azonban csodákra vagy képes.
Kiváló intuíciós képességgel bírsz, ezért mindig hallgass a belső hangodra! Az első felmerülő gondolatod, megérzésed soha nem hagy cserben.  Kiváló érzéked van ahhoz, hogy mindig az éppen megfelelő pillanatban tegyél valamit vagy jelenj meg valahol."

Hát valóban ez vagyok, és ezt is csináltam Mo-n, már számát sem tudom, hogy mennyi közösséget kovácsoltam össze, soknak voltam a mozgatórugója...
És végre itt a szigeten is összejött, még ha lassan is, és ezek a Reikisek. Három újság is beszámolt a kezdeményezésünkról. Ez nem az én öteletem volt, de az első háromban benne voltam, aki megcsinálta az önkéntes tanfolyamot és vállalta azt, hogy ingyen fogunk Reikizni. Az Ultima Hora, a Diario de Ibiza és a Prensa Pitiusa újságok. Utóbbi ingyenes újság, azt meg is szereztem, abban fotó is van. A facebookon elérhető egy fotóalbum is róla. 


Itt még a prezentáció volt, de ma már reikiztünk is. 

Csodálatos érzésekkel jöttem el. Az is öröm, ahogy a csajok fogadtak, beszéltettek, és visszavárnak, ha majd visszajövök Magyarországról, és megígértették velem, hogy amíg a szigeten vagyok, megyek az Intercambió de Reikire és a Voluntario Reikire is.
A másik öröm az idős emberek. Két nénit reikiztem. Érezni lehetett a változást, a feszültség csökkenését. Az egyik néninek remegett a feje, s mikor kezeltem, észrevehetően csökkent. Azt mondta, hogy nagyon jó volt, nem zavart senkit sem, hogy nem beszélem jól a nyelvet, a lényeget megértettem, és kiderült, hogy akármit mondok, azt mindenki megérti. A másik hölgy az elején feszült volt, mert azt mondta, hogy sietve kell majd vacsoráznia. Olyan látványos volt a változás, hogy meghatódtam. A néni ellazult a tolókocsijában, és néhány perc múlva szó szerint belealudt. Mikor leguggoltam és a térdére is adtam, azt se tudta, hogyan köszönje meg. Nagyon jó érzés volt... Jövő csütörtökön ismét megyünk. 2x félóra. Biztosan lesz majd, aki visszajön, mert azért voltak türelmetlen idős emberek is. 

A lényeg, hogy a korábbi szerencsétlen dolgaim miatti feszültség elmúlt, a mélyből felszálltam a magasba, a helyemen voltam... 

S mikor hazajöttem, várt egy jó hír is. Az egyik nagy kiadó érdeklődik az Ibizai utikönyvem iránt, és már találkozni akarnak velem, hogy beszéljünk a kiadás részleteiről. Remélem, hogy ha a teljes kéziratot megkapják sem változik a helyzet, mert csak egy kivonatot küldtem. Most még fotókat kell készíteni, és remélem, hogy végre eljutok Atlantiszhoz is, ameddig a szigeten vagyok. 

Úgy néz ki, október 5-én megyek Magyarországra. 

Meghoztam egy döntést ismét....

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Léna,

Valóban telitalálat az, amit az Ébredőerő akadémia küldött Neked, ilyennek ismertelek. Örülök annak is, hogy reikiztél, meg annak is, hogy hazajössz. Jó sok kínlódásod lehetett a repülőjegyekkel, de legalább megvannak. Remélem, hogy majd találkozunk.

Zsu

Lena Belicosa írta...

Köszi Zsu, hogy olvasol, itt még meg kellett találnom, hogy kell jóváhagyni a hozzászólást, most már sikerült. Köszönöm a hozzászólásaidat is, levélben nagyjából válaszoltam is rájuk. :)

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések