2012. október 14., vasárnap

Személyes év ide vagy oda...

Személyes évem van, ami még november 28-ig tart, s hát 9 évvel ezelőtt volt ilyen, akkor minden sikerült, most meg semmi sem akar....













8-as számú Személyes Év

A karrier éve. Anayagilag a legjobb, a gyarapodás időszaka. Veszélye azonban, hogy nagyon erős a rezgése, óriási a pörgés: a jót és a rosszat egyaránt kapod. A magánélet a karrier ellenében működik: el kell döntened, melyikre koncentrálsz, mert a kettő egyszerre most nem működik. Optimistának és nagyvonalúnak kell lenned, mert csak ez által lehetsz sikeres. Ez az év sok sikert hoz, de sok rosszindulatot és ellenséget is.

Néhány netes jelzést idézek, s teszek hozzá kommentet. Sajnos nagyon kevés az időm mostanában, de mivel ez a téma most még nagyon is aktuális, magamat is érdekel, mit hozok ki a végére. 

8-as évszám

Elérkezett az aratás ideje, persze csak akkor, ha az előző személyes évek során jól gazdálkodtál a lehetőségeiddel. Az idei év lehetőségeit megkönnyíti az, ha új emberekkel ismerkedsz meg, kellően rámenős leszel, felhasználod kreativitásodat és taktikai érzékedet. Az ehhez társuló ambícióval szép sikereket érhetsz el, különösen üzleti téren. Nyugodtan tűzz ki magad elé hatalmas célokat, csak azokat nem fogod tudni megvalósítani, melyeket nem is akarsz. A sors tálcán kínálja a lehetőségeket, csak ki kell választanod, mi az, amivel élni is akarsz. Kerüld az elhamarkodott döntéseket, és ne ess túlzásokba.

Az, hogy mit arattam az elmúlt időszakban, könnyű meghatározni, egy nagy semmit. Figyeltem a lehetőségekre, és éltem is velük, nem döntöttem elhamarkodottan, de a siker elkerült. 

A 8-as személyes évben elsõsorban az anyagiakkal kapcsolatos témák, az elõmenetel, az ambíció, a nagyszabású tervek és célok megvalósítása kerülhetnek elõtérbe. Ebben az évben jobban hajt minket az érvényesülés, az elõrelépés vágya. Anyagi jellegû ügyletekbõl, elõléptetésekbõl többlet bevételre számíthatunk ebben az évben, különösen, ha jól megalapoztuk a ciklus  elõzõ hét évét ebbõl a szempontból. Estleges  megnövekedett tekintélyünkkel, pozíciónkkal azonban okosan kell élnünk, mert a pozitívumok mellett párhuzamosan növekedhetnek az ellenséges hatások is az életünkben.

Ja, az ellenséges hatások győzedelmeskedtek, mert anyagilag megismertem a mélyrepülést... A nagy célokkal nem volt baj...

A nyolcas szám megfordítva tulajdonképpen egy végtelen jelet szimbolizál, ami a lehetõségek széles tárházát tárja elénk, ugyanakkor fontos, hogy a materiális megfontolásaink ne nélkülözzék a mértékletességet és az emberséget. Fontos, hogy az ebben az évben megnövekedett energiáinkat, és eltökéltségünket jó ügyek szolgálatába állítsuk, mert ellenkezõ esetben a negatív hatások elõbb-utóbb visszahatnak majd ránk.

Ezzel sem volt gond, önkéntes munkát vállaltam és csináltam, nem voltam semmiben sem mértéktelen, de nagyon kevés lehetőség jött...

Ez a szám az elismerésért vívott harcot is jelképezi és azt mutatja, hogy ebben az évben nagyobb határozottságra, eltökéltségre lesz szükségünk feladataink, céljaink keresztülvitelében, mint általában.

Jaja. Valóban vívom a harcot ebben az irányban, az eltökéltséggel sem volt probléma, még sem alakult semmi sem úgy, ahogyan kellett volna...

Mindezek miatt a kevésbé határozott és önérvényesítõ személyiségû emberek elég nehéz problémákkal szembesülhetnek ez évben. A túlzott alárendelõdésen és szerénységen mindenképpen felül kell emelkednünk, mivel erõs ellenállással, tekintélyt parancsoló felettesekkel, esetleges befolyásos üzleti partnerekkel kerülhetünk szembe  munkánk, hivatalos ill. jogi ügyeink intézése során. De még családunk, rokonaink, barátaink részérõl is számíthatunk konfrontációra, akadályoztatásra ebben az évben.

Huhu, na ez valóban így van. Most visszahúz a régi energia, teljes erővel, csak győzzek ellene harcolni... Ennyi akadály egy átlagembert már biztos kiütött volna, de még itt vagyok és itt is leszek...

Lehetséges, hogy túl kell nõnünk önmagunkon ahhoz, hogy eredményesen tudjuk képviselni a saját érdekeinket, igazságunkat. Kellõ magabiztossággal, taktikai érzékkel, önuralommal azonban könnyebben túljuthatunk az akadályokon.

Ez így van. Ha nem lennék ilyen karakán, határozott, ki tudja hová süllyedtem volna azóta, nem mintha most nagyon rózsás lenne minden körülöttem...

Társadalmilag elõnyös ismeretségeket köthetünk, befolyásos pártfogók támogatására is számíthatunk, de az is lehet, hogy csak üres szóvirágok maradnak az ígéreteik. Ilyen esetekben általában ott munkál a "valamit valamiért" elv a háttérben, így csak akkor fogadjuk el a támogatást, ill. a közbenjárást, ha egyben önmagunk értékítéleteihez is hûségesek tudunk maradni.

Bizony, bizony. Sok az ígéret, és sehol semmi, de valahol ez biztos rajtam is múlik.

Összességében ez a személyes év egy anyagias vibrálású év, amikor elõtérbe kerülhetnek pénzügyeink, befektetéseink, az érvényesülés különbözõ lehetõségei életünkben. Olyan idõszak, amikor nagyon vágyjuk az elismerést, azt, hogy teljesítményünket méltányolják, anyagilag is elismerjék, és hogy elõrelépjünk a ranglétrán. Ezzel együtt a mások iránti tisztelet, a nagyvonalúság, a tekintélyhez való egészséges hozzáállás is fontos tanulnivaló ebben az idõszakban.

Vágyom, vágyom, régi álmom... az elismerést meg nem találom. Sokat tanultam ebben az évben, ahhoz kétség nem fér. Viszont ez a Vaskor vége mindent még sokkal nehezebbé tesz, s aki "jó" beállítottságú, annak százszorosan nehéz minden ebben a faramuci világban. 

Aki a 8-as személyi évében jár, annak most jött el a szüret ideje, melynek eredményessége attól függ, hogy mit tevékenykedett az előző években, vagyis ki mit vet, úgy arat...
Ha sokat lazsáltál, akkor viszont meg kell fizetned az árát. Az érvényesülést megkönnyíti,ha befolyásos emberekkel tárgyalsz és kötsz üzletet. Jók az esélyeid az üzletszerű terjeszkedésre. De vigyázz, mert túlzott szerénység káros, főleg ebben az időszakban. Persze ne ess át a ló túl oldalára, találj arany középutat, használd kommunikációs képességedet.
Tűzz ki nagy célokat, és valósítsd meg ezeket, mert igen jó lehetőségek kínálkozhatnak.
A szingliknek esélyük van egy jómódú udvarlóra. a párkapcsolatban élők pedig, ha átvészelik a kisebb vitákat, újult erővel láthatnak neki a közös otthon megteremtésének.
Legnagyszerűbb hónap: az augusztus
akadályokkal teli időszak: az október.
Szerelmes évszak: a nyár

Az utóbbit csak azért gépeltem be, mert az oldal  nem engedte azt sem, hogy kimásoljam, csak érzékeltetni akartam az általános, összeollózott szöveget, mert hát semmit újat nem mondott. Már augusztusban is sok akadály volt, ami októberre csak tovább növekedett... Kit érdekel az üzleti élet? Azt hiszik, hogy mindenki az üzleti világban akar boldogulni? Hát nem. Határozottan utálom, mikor valaki azt mondja, hogy sikeres üzletet köthetek.... Nem akarok, én csak sikeres író akarok lenni, és hogy legyen annyi jövedelmem, amiből meg tudok élni...
Lehet, hogy túl sokat lazsáltam... nem dolgoztam három munkahelyen, és nem vittem a vállamon egy falu, kistérség, sok civil szervezet sorsát, mint előtte.  Nem segítettem a gyerekeimnek sem eleget. Meghoztam egy nagy döntést 4 évvel ezelőtt, és próbáltam új életet kezdeni, sajnos a válság alakulásával egyidőben, ami egyre jobban begyűrűzött egy másik országban is, ahol most rosszabb a helyzet, mint Magyarországon. 

Nos, most egy kis időre feledem a sok rosszat, s csak azt írom le, ami pozitív dolog volt ebben a személyes évben.
- Megszületett a kis unokám. 5 hétig tudtam segíteni a lányomnak és anyumnak is.
- Sokat fejlődtem az írás terén. Megírtam két regényt és egy utikönyvet, és számos novellát.
- Megjelent a harmadik könyvem nyomtatott formában is.
- Bekerültem egy spanyol Reiki Egyesületbe és lettek új ismerőseim, barátaim.
- Ingyen dolgoztam, önkéntes tevékenységként alkalmaztam a Reikit. Példát mutattam az őslakosoknak is ezzel.Négy spanyol újság is írt róla. Már megtaláltam a módját, hogy Mo-n is tudjam ezt folytatni, már csak visszajelzésre várok.
- Megtudtam, hogy hamarosan érkezik a második unokám.
- Megismerekdtem az Omynoval.
- Számos netes ismerősöm lett, főleg az írás, irodalom, könyvkiadás területéről.
- Egy paradicsomi helyen élhettem, naponta láthattam a tengert, a kemény telek elkerültek, s nem hiányzott a hó sem.
- A sorsom Magyarországra vezérelt, s hogy most van anyumnak rám szüksége, biztos ez sincs véletlenül, most ismét egy nagy próba, aminek ki vagyok téve, de tudom, hogy most is jót teszek, és ha nagy toleranciát is kell tanusítanom, akkor is ki fogom bírni.
- Az új spanyol ismerőseim visszavárnak, bár nem tudom, hogy lesz-e még rá lehetőségem.
- Boldog párkapcsolatban élhettem, ezt se mondhatja el magáról nagyon sok ember.
- Végig jártam a spanyol nyelviskola második osztályát, s ha nem sokat is, de fejlődtem a nyelvtudás terén is. 

Jó volt ezeket most csokorba szedni, s még van egy jó hónap a személyes évemből, még addig kiadhatják az útikönyvet, talán valamelyik regényemet is, talán a házam is elmegy és talán munkát is találok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Léna,

Remélem, hogy teljesülnek az álmaid, úgy legyen! Inkább azt nézd, hogy mennyi pozitív dolog ért. A nehézségek sem véletlen kerülnek az életünkbe.

Zsu

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések