Nincs már két hónap december 21-ig. Mindannyian úton vagyunk valamilyen irányba...

undefined


A számmisztikában úgy tanultam, hogy a sorsgörbénken 9, és 18 évenként hasonló események jönnek az életünkbe, van akik felismerik, van akik nem. Sajnos a kézikönyveim Ibizán maradtak. 9 éve siker évem volt. 18 évvel ezelőtt kezdtem el szembesülni azzal, hogy el kellene válnom, de én sajnos vártam újabb 9 évet, mire ez megtörtént. 1994. Akkor kezdtem a Mérlegképest könyvelőit, és akkor is jó évem volt. Akkoriban kezdtem felfigyelni arra, hogy nincsenek véletlenek.

Anyuval volt egy közös motívum akkor. Én 34 éves voltam, anyu 60. Én 60-ban születtem, ő meg 34-ben. Ilyen párhuzam ritka. A gyerekeimmel már nem jön össze. Valójában ez a párhuzam volt, ami felkeltette a figyelmemet, és ekkor hallottam először a numerológiáról is. 

A saját életemből kiindulva, az eltelt 18 év sok mindent hozott. Elindultam az önismeret útján és sok mindent megtanultam. 

Most mindenki van valamilyen szinten, éppen tanul valamit. Sok olyan dolog van, amit meg kell tanulni, hogy egyre magasabb rezgésszintre kerüljünk. Van akinek az egyik nehezebb, másnak meg valami más.
Ilyenek: az alázat, a türelem, az elengedés, elfogadás, stb. 

Mikor az ember magába néz, vagy épp tükörbe, akkor lát valakit, aki ő, de az a valaki ott a tükörben, sokkal több, mint amit akkor látunk. 

Tegnap csináltam két asztrológiai elemzést, s ott is leírtam, hogy az asztrológia a születéskori állapotban lévő bolygóállásokból indul ki. Azt is mondja, hogy az ember nem tud változni. S ez valóban így van. Mert születésünk pillanatában már minden bennünk van, csak rajtunk múlik, hogy miket tudunk belőle előhozni életünk során. Azt is szokták mondani, hogy sok aspektusunk van, s ez igaz. Én már számos énemet megéltem. Van amit az életben, van amit az álmaimban. S ha vannak olyan énjeim is, amit például elutasítok, na annak az elfogadása is nagyon nehéz feladat, de fontos, ha tovább akarunk menni azon az úton, amin elindultunk. 

Nem értek az asztrológiához, csak van egy programom. A gép által közölt dolgokat 20 %-kosnak fogadom el, de a kördiagramm jó.

Életünk során sok mázréteg kerül ránk, kezdve a kisgyermekkorban, attól függően kit milyen hatás ér. S mikor eljutunk egy szellemi szintre, akkor pedig le kell vetkőzni ezeket a mázakat rólunk, s ki kell lépni a különböző szerepekből, hogy megismerjük azt a valakit, akik valójában vagyunk. 

A Vaskor végére sokan jutottak a spirituális útra, akik már átérzik, hogy ez valóban így van. Csak azok tudnak igazán továbblépni, akik hisznek ebben, átérzik azt, amiket meg kellett tanulniuk, mert minden egyes helyzet, ami az utunkba jött, az azért jött, hogy ez által fejlődjünk, ismerjük fel magunkban azokat a tulajdonságokat, amikkel meg tudjuk oldani őket. 

Az, hogy október sok embernek hozott nehéz helyzeteket, vannak, akik nehezebben élik meg, vannak, akik könnyebben - ez csak az egyik dolog. Ismét erős energiák vannak, ezt onnan tudom, hogy ebben az évben már megéltem néhányat Ibizán is. Pl. mióta Magyarországon vagyok, nem igazán emlékszek az álmaimra. Mire felgyujtom a villanyt és kinyitom a füzetet, hogy leírjam, egyszerűen elszáll az egész, s jó, ha egy mondat megmarad. Egy hete mindig felébredek 2-3 óra körül. Ez köthető a teliholdhoz, mely 29-én volt, egyre jobban megérzem a hatását, s abban is biztos vagyok, hogy ezzel így van a legtöbb ember, csak nem figyelt még fel rá. 

Szóval közeleg az a bizonyos dátum. Magam nem várok sokat, mert az lesz, aminek lennie kell. Biztos, hogy haza kellett jönnöm erre az időpontra. Egy éve még nem tudtam, hogy hol leszek ebben az időpontban. Ibizára is sok sprituális ember költözött, tehát bármilyen bűnös hely is a bulizás, kábítószerezés, italozás miatt, sok ember fog spirituálisan tenni azért, hogy megmaradjon, és ott lesz Es Vedra is. 

Legalább 15 helyen olvastam arról, hogy Amerika fogja legjobban megszenvedni a változásokat. Tudom, hogy a média túlozhat, de ami New Yorkban van, az már komoly jelzés. Hat órával a hurrikán előtt még írt az egyik ismerősöm New Yorkból, és ő is azt mondta, hogy a new-yorkiak még nem is az idő miatt aggódnak igazán. Remélem, hogy nincs bajuk. Az biztos, hogy azóta nem volt net közelben, valószínűleg áram ott sincs.