2012. október 24., szerda

Hová mész te, kis nyulacska...

Az van, hogy egyszerűen nem marad időm ide sem írni... Ismét megjártam Pestet, Dunakeszit, s tegnap ismét átjöttem a Mátrán... Októberben annyit utaztam eddig, amennyit egy átlag ember talán több év alatt utazik. 



S most is gyönyörködtem a pompás színorgiában, amit a természet festett a Föld nevű palettára a Mátrában, október hónapban, ám azt is el kell mondanom, hogy nem éreztem azt, hogy hazafelé megyek. Pedig én hegyek lánya vagyok, és imádom a hegyeket, még Ibizán is a dombok közé kellett mennem feltöltődni, hiába volt ott a tenger.
Viszont, mikor régebben mentem hazafelé a Mátrán át, mindig elkapott egy kedves érzés, amit most nem éreztem. Vajon hol is van a helyem, az otthonom, a hazám? 

Azt tartja a mondás, hogy hazája mindenkinek csak egy van. Ez valószínűleg igaz. De hogy hol van az otthonom, azt most nem tudom. 

A nagy elengedési folyamatban már szinte mindent elengedtem. Sok ember van most hasonló helyzetben, mint én, csak talán nem meri felvállalni, hogy elengedjen valamit, ami a biztonságot jelenti a számára. Nyilván ez nem könnyű, hiszen senki sem örül annak, ha elúsznak azok a dolgok, amikért egy fél vagy egész életén át dolgozott.
Annyi fejtágító levelet kapok, hogy csak kapkodom a fejem. Sokból vélek kiolvasni igazságokat, de sokat úgy törlök ki, hogy nem érzek késztetést arra sem, hogy elolvassam. Azért vannak, amiket érdemes megszívlelni.
Most az én esetem is egy példa lehet, hogy valóban működik-e, ha elengedünk dolgokat, s akkor egy új életet kezdünk, és jobban működik majd a teremtés  is. Én valóban a szabadságot választottam, de még mindig vannak elvarratlan szálak. Mint pl. nem kelt még el a házam, és a szolgáltatók nyúznak. Sok olyan dolog, ami a régi energiából próbál visszahúzni, és nagyon erősnek kell lenni, hogy túl lépjek rajta. 

Szóval, ha én egy kis nyulacska vagyok, vajon hová menjek? 

MInden nap az álláshirdetéseket bújom, pályázgatok, kapcsolatokon keresztül érdekődöm, és mindig kapok infot, hol ezt, hol azt. Megpróbálok minden irányt, de szűkül a kör. Pl. Mostanból eszemben sincs megpályázni polgármesteri hivatalban e gy állást. Ismerve az ott folyó munka nehézségét, összetettségét, stresszhelyzeteit, nem igazán éri meg, hogy 60.000 Ft-ért dolgozzak ott úgy, hogy abból még albérletet vagy utazási költséget kelljen fizetnem. MÁr pedig történtek változások, míg nem voltam Mo-n. A közszférában már nem számítható be minden jogviszony, korábban is voltak kitételek, de most ezt még tovább szigorították. Így viszont ha csak az számít be, amit ott dolgoztam, az csak 20,5 év. Nem veszik figyelembe a főiskolát sem, és csak középfokú végzettséget állapítanak meg, lehetek bármi. Kapásból 4 fokozat lemegy a Közalkalmazotti táblában is. Magyarul, ha maradtam volna a helyemen, már 11-es fokozatban lennék, de ha most mennék egy hasonló munkakörbe, már nem vennék figyelembe két másik helyen töltött 9 évemet, és most csak 8. fokozatba tennének. 

A versenyszférában viszont nincs elég tapasztalatom, s ez önbizalom romboló, de azért keresem a lehetőségeket. Úgy kértem, hogy januárra legyen munkám, addigra anyukám is biztosan meggyógyul.
Valami azt mondja, hogy Bp, Pest megye, és a Dunántúl az, ahol keresnem kell. Viszont most ismét egyedül kell boldogulnom, ahogy a páromnak is Ibizán, vagy ha úgy dönt, hogy ő is hazajön, mert még minden kialakulatlan. De figyelem a hevesi állásokat is. Most megírok egy pályázatot, ugyanaz, amit el kellett ugrasszak anyu balesete miatt, de az sem volt véletlenül. Ha gyorsan lett volna munkám, nem tudnám anyumat ellátni és nem tudtam volna segíteni a lányoméknak sem. 

Végre sokat unokáztam, és ez boldoggá tett. Olyan csodás érzés, amikor magamhoz ölelem, és nem lehetett eleget puszilgatni. S az is nagy öröm, hogy elfogadott, pedig csak akkor voltam vele, mikor megszületett, és képeken, fotókon, skypon láthattam.

undefined
Pörgős napok várnak rám, mert holnap ismét Egerbe viszem anyut a kórházba, és intézkedek, szervezkedek, pályázok, s remélem, hogy már az íráshoz is hozzájutok majd. 

Aztán, hogy mi történik december 21-én, majd elválik. :) A sors Magyarországra vezérelt, ebben az időben itt kell lennem, és erősítenem az itt élőket..

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések