2020. október 23., péntek

It's my life

A baleseteim óta nem írtam új blogot. Az elcsendesedés időszaka volt, ismét átértékeltem sok dolgot, és ismét belépek majd egy új kapun...

Ez úttal is Bon Jovi segít. Ez a dal már számos újrakezdésem himnusza volt...




1 jó hónap és véget ér a 7-es személyes évem, november 29-én.
2019 is nagyon kemény év volt, de 2020, még ezt is tetézte.
Igen, ez az én életem, és elfogadom, hogy én vagyok felelős minden tettemért, akár előző életemben, akár mostanival értem el, amiket meg kell élnem. Hálás vagyok mindenért, ami és aki segít életem során, és hálás vagyok minden tapasztalatért.
Hasonló nehéz évem 2001.nov.-2002.nov. között, és 2010.nov-2011.nov. között volt.
Egy kis emlékeztető, mit is jelent a 7-es személyes év. Ha akartam is csinálni valamit, a karantén és a két baleset tett róla, hogy ne tegyem. Többet foglalkoztam önmagammal, tanultam, feldolgoztam, elfogadtam, elengedtem, megértettem dolgokat.

7-es személyes év

"Erre az évre a visszavonulás, elvonulás a világ zajától, csendes, és kellemes falusi magány keresése, befelé fordulás, önmagunk megismerése és megértése, s az általános válaszkeresés jellemző.

Ha erre nincs lehetőség, akkor kevesebbet járunk társaságba, kerülni fogjuk a zajos szórakozó helyeket.

Elsősorban mentális folyamataink lesznek fontosak, a külvilág, az anyagi és fizikai szükségleteink miatt nem kell aggódni.

A múltban történt sérelmeinket próbáljuk elfelejteni, önelemzést végzünk, figyeljünk megérzéseinkre, gondolkodjunk el a világ történésein.

Most, feltudjuk mérni további lehetőségeinket, haladásunk irányát, és azt, hogy mi is a fontos az életünkben.

Szerelmi téren is hozhat változást, de házasságot halasszuk a következő évre.

Üzleti tevékenység kezdésére, spekulációra, szerencsejátékra nem alkalmas ez az év.

Tudományos, és irodalmi tevékenységekre, könyvírásra, kutatómunkára, filozófiára, irodalmi és teológiai tanulmányokra viszont kitűnő.

Előfordulhat nem várt pénz érkezése, amely lehet valamilyen nyeremény, esetleg örökség, valami nem várt pénz, amiért nem kellett megdolgozni.

Negatív hatása, hogy a szülött sokat bánkódik az elmúlt események sérelmein.

Kifejlődhet egy mártír komplexus. Ezeket fel kell dolgozni, és el kell engedni még ebben az évben."

Már épp ideje, hogy lassan véget érjen, ez az év sok mindent adott nekem, A kínai horoszkóp szerint Patkány vagyok és 2020. januárjában indult a Patkány éve, ami sok jót ígért, és úgy érzem könnyített a megéléseknél, és segített meglátni mindenben a jót...

Megtanultam, hogy a trauma mennyire meg tudja változtatni az embert. Ameddig nem tapasztalunk meg valamit, el sem tudjuk képzelni milyen lehet.
Egy kéztörés is meg tudja nehezíteni az életét annak, aki addig mind a két kezét tudta használni. Sok mindent nem tud megcsinálni, segítségre szorul, Másként lát dolgokat, és megtapasztalja az emberek szánalmát, közönyét, közömbösségét, segíteni akarását is.
S néhány nappal az eset után az is kiderül, hogy milyen kreatív tud lenni az ember, mert ha nincs kéz, meg kell csinálni máshogy...

Vajon milyen lehet annak, aki tolókocsiba kerül? Más szemszögből látni a világot. Ők már a szemkontaktust sem tudják megoldani, Csak köldökmagasságig látnak, vajon meg lehet szokni, hogy mindig mindenkire és mindenre fel kell nézniük? S hogy nem állnak lábra, nem tudnak menni, stb. Mindig csodáltam a kitartásukat, az akaraterejüket, Voltak, akik újra lábra álltak, s voltak akik megtanulnak együtt élni vele.
Igaz az a mondás, hogy az életet élni kell, bármilyen helyzet is jön az életünkbe, az életutunkon menni kell tovább.

Ma meghallottam ezt a dalt, és egyből írni támadt kedvem. Semmi sem történik véletlenül.
Igaz eddig csak jobb kézzel pötyögtem, és sokat nem is írtam. Ez is megélés volt, hogy vakon gépeltem két kézzel, most én is keresgettem a betűket, és ha nem volt muszáj, nem is írtam.
Szerdán azonban levették a gipszet, sokkal hamarább, mint tervezték. És én már igyekszem használni, tornáztatni. Remélem hamarosan kész lesz az autó is, talán újra tudok vezetni is.




Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések