2021. június 21., hétfő

Az egyensúly szükségessége

 

Évekkel ezelőtt már írtam arról, hogy akkor lesz egyensúly a világban, ha a női energia megerősödik, hiszen nagyon a férfias energia uralkodik jelenleg. A bejegyzést nem találtam meg, ami talán nem is baj, hiszen sokat tapasztaltam azóta, s változott a nézőpontom és másképp látok dolgokat. Az önismereti utam 1994 óta tart, és még mindig tanulok, tapasztalok, és értek meg egyre jobban összefüggéseket, igazságokat.

 




A történelem során többször is bebizonyosodott, hogy akkor alakultak jól a dolgok, ha női energia is jelen volt. Vagyis a férfiak mellett olyan nők álltak, akiknek energiája segítette a férfiakat a döntéseik során.

Sajnos a nőknek régen nem voltak jogaik, nem tudtak megfelelően érvényesülni, s ez által a női energia sem volt eléggé erős.  

Írástanulásom elején írtam egy esszét „Nőnek születni” címmel, ami a saját példáimból kiragadva próbálja elemezni a nőnek lenni témáját. Ma már ezt is másképp írnám meg…

Szeretem a kosztümös filmeket, sok olyant készítettek, amiben a lánygyerekeknek akkor van esélyük, ha jól mennek férjhez. Mennyi női sors. S olyan nőkről is tudunk, akik úttörők voltak pl. az orvostudomány, tanítás, írás, vagy valamilyen művészet terén.

Azonban nehéz volt boldogulni, hiszen a nőket nem fogadták el. Az én jelenlegi életemben is számos példa van erre, ha férfinak születtem volna, minden más lett volna.

A maszkulin, vagyis férfi energia féktelenné vált, ezt érezzük nap mint nap. Nekünk nőknek kell változtatni, egyensúlyba hozni az energiákat.

Voltak, vannak kezdeményezések, ahol a nők próbálnak érvényesülni, de tudjuk, hogy ma is háromszor annyit kell dolgozni, mint egy férfinak, és a fizetésük mindig alatta marad egy férfiénak. Hiába teljesítenek rendkívülit, egy adott állást, akkor is a férfiak kapnak meg.

Azért vannak sikeres karrierek is. Vannak nők, akik jó pozícióban vannak, de a többségüket megérinti a hatalom, és már erős lesz a férfias oldaluk, elfelejtik a nőies szerepeket, és a karrier, a hatalom lesz az Istenük. Eltűnik a szociális érzékenység, az intuíció, s vannak nők, akik férfiakként viselkednek.

Mégis úgy érzem, gondolom, hogy a női energia az, ami megváltoztathatja azt, ami most a Földön zajlik.

Több nő él, mint férfi a Földön, mégis a férfiak vannak olyan pozíciókban, ahol olyan döntéseket hoznak, mely hatással van az emberiségre, a természetre, társadalmakra, stb.

 

Hogyan tudja kiegyensúlyozni a nő energia a férfi energiát?

  •          Ha nők kerülnének olyan pozíciókba, amiben most a férfiak vannak.
  •          Ha nők segítik a férfiakat azokban a pozíciókban, amiben férfiak vannak.
  •          El kell érni, hogy tiszteljenek bennünket. Ezt úgy, hogy nem női testben válunk férfivá.
  •          Az intuíció, az odaadás, a szeretet, a család összetartása, együttérzés, intelligencia, kommunikáció stb. segítségével megélni a nőiségünket.
  •          Egyre több ember érzi, hogy valami nem működik jól, és változásra van szükség. Nők és férfiak együtt ébrednek, és felismerik, hogy az irány a feminin tudatosság erősödése kell legyen, érzik, hogy a feminin erő szükséges az egyensúly megvalósulásához.
  •         Emberi szinten is szükséges a női energia erősödése, de bolygó szinten is. Amikor nincs egyensúly a női és férfi energiák között, akkor a Föld alacsony rezgésszinten van, és ahogy emelkedik a jin, úgy emelkedik a Föld rezgésszintje is.

Ha a két energia egyensúlyba kerül, akkor tud létrejönni egy új emberi kultúra.

Meg kell tanulnia mindenkinek, hogy a női energia nem csak a test, az anyaság, a szexualitás terén értendő, hanem pszichénk egyik fele.

Mindenkinek van mindkét energiája.

A két energia nem a két nem harcáról szól, hanem a tudatunk felszabadulásáról.

Nem régen olvastam egy elemzést, hogyan hatott a pandémia ezzel kapcsolatban.

A nők helyzete 2015-2019 között javult, egyre többen kerültek vezető pozícióba, a pandémia hatására viszont a nők hagyták el a munkahelyeiket, főleg, ha 10 éven aluli gyermek volt a családban. Ami elindult, ez a vírushelyzet megállította.

A feminin energia megerősödése nagyon fontos, hiszen változás csak akkor érhető el. A nőknek nőnek kell lenniük, megélni, visszatalálni azokhoz az aspektusokhoz, amivel fejleszteni tudják a saját feminin energiájuk mellett a bolygó női energiáját is.

Az utóbbi időben elég nagy átalakuláson megyek át, hiszen azt érzem, hogy más lesz fontos az életem különböző területein. Más ember leszek. Először azt éreztem, hogy elakadtam, most viszont már tudom, hogy a balesetek, a pandémia, a covid megélése is olyan tapasztalatok, amiket meg kell élnem, hogy tovább tudjak fejlődni. 

Megkérdeztem a Numerot kártyát, hogy mi az, amit most tudnom kell.

Az ÚT kártyák közül a 14. A MEGTISZTULÁS kártyát húztam. S hogy most egy kis számmisztika is legyen, ezt is a számok alapján elemzem. 14 = 5. A tanulásról, tapasztalásról, változásról szól.

Tisztulási folyamaton kell átesnem, hogy magasabb szintre tudjak lépni. Magam mögött kell hagyni a múltat, félelmeket, fájdalmakat. Megváltozik a világról való nézetem, az emberi kapcsolataim, alvási, táplálkozási szokásaim.

A legnagyobb szembesülésem az volt, hogy ami korábban közel állt hozzám, az most idegenné vált. Életem fontos része volt, hogy rendezvényeket, programokat, közösségeket, utazásokat szerveztem. S ebben a magamra figyelési időszakban megértettem, hogy ezek egyre távolabbra kerülnek, nemcsak mert ebben az időszakban ezek a tevékenységek felejtősek lettek, hanem azért is, mert már nem vonz, nem érzem a lelkesedést. S kerestem, hogy akkor merre kell tovább mennem.

 

Kérdeztem azt is a Numerot kártyáktól, hogy mutassák meg mi az, ami előbbre viszi az életemet.

Ismét egy ÚT kártyát húztam, a 23. A CSILLAGSZÜLETÉS. S milyen érdekes, hogy 23 = 5

Bizony semmi nincs véletlenül.

Egy úton vagyok, és épp a változást élem az életemben.

A kártya üzenete, hogy az új spirituális energiákkal átírhatom a sorsomat.

Amikor megszülettem alacsonyabb spirituális rezgésű energiák hatottak rám, és a karma megszorításai irányították minden léptemet.

Most megnyíltak az új spirituális energiák kapui, magam mögött hagyhatom a karma megkötéseit, új szabályokat tudok alkotni, amihez tudom igazítani az életemet.

Feladat: meg kell tanulni a sorsom tudatos alakításának művészetét, amellyel megváltoztathatom a születésemmel magammal hozott sorsomat.

A tudatos teremtés képességét kell elsajátítani.

S hogy jön ide a női energia? Mert most az a célom, hogy megéljem a nőiségemet, olyan aspektusaiban is, amiket még nem éltem meg igazán.

https://www.youtube.com/watch?v=RU56AYJ6JMQ





 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések