2021. május 5., szerda

Többszörös 5-ös energia

 

Többszörös 5-ös energia

 

 2021. 05. 05-én 05 óra 05 perckor aktiválódott egy nagyon erős energia, mely hatással van a földünkre, a rajta élő emberekre, állatokra, növényekre, mindenre. Kozmikus folyamatok indulnak be, amelyben minden és mindenki részt vesz.

 

 Ez a folyamat a teremtés. Fontos megérteni, hogy azért vagyunk most ebben az időszakban a Földön, hogy teremtsünk.






Több új energia van, újabb tudásokat kell elsajátítani, s átértékelni, hogy azokat a tudások, amiket eddig elsajátítottunk, mennyire jók még. Fel fogjuk ismerni, hogy nagyon sok tudás tévedéseken és hiedelmeken alapult.

Ezt tettem én is az elmúlt napokban.  Egész életemben tanultam valamit, igyekeztem mindig fejlődni, megfelelően szelektálni, most mégis azt érzem, hogy sok olyan felesleges tudás van a fejemben, amitől meg kell szabadulni, hogy hely legyen az újabb tudásnak.

 

Jelen helyzetemben, 7 hónap alatt egy harmadik baleset után, váll töréssel, és még gyógyulófélben lévő bal csukló törés után, nem tudok gépelni. Viszont azt érzem, hogy most írnom kell, hogy azok az információk, amiket én kapok, máshoz is el kell jussanak.

Ezért most én is technika újabb vívmányát hívom segítségül, diktafonba mondom a szöveget, és az a szemem láttára írásban jelenik meg. Ez a szöveg szerkesztésre szorul, de még így is gyorsabb, mintha egy ujjal gépelnék be hosszú szöveget. A benne maradó hibákért elnézést kérek.

 

Nagyon sok mindent olvastam régebben, ezekből szelektáltam ki, amiről úgy gondoltam, hogy igaz, ám lehet, hogy így is továbbítottam olyant, ami nem fedte teljesen a valóságot. Mostanában is sok mindent olvastam, ám most ezek nagy részét el is engedtem.

 

 Aki ismer, az tudja, hogy én először a számmisztika útjáról közelítek meg mindent. Ez a sok ötös szám mindenképpen felszólít arra, hogy figyeljek föl erre, hiszen ez ebben az évben egy rendkívüli állapot. 2021, számmisztikában 5, a május is 5, és az 5. nap van ma. Az ötös szám egy optimista szám, bolygója a Jupiter, a belső erő, a hit és az önbizalom tartozik hozzá. Ez a sok ötös olyan energiákat aktivált, amely nagymértékben képes formálni a sorsunkat. Kezünkbe kell, vegyük az irányítást, hogy az életünk azon az úton haladjon, amiért ebben az időszakban születtünk le a földre.

 

 Ebben az energiában újra kell tanulni mindent, mert amit eddig hittünk vagy tudtunk vagy gondoltunk, már nem biztos, hogy megfelelő.

 Azonkívül, hogy ilyen sok ötös van a mai napon, olyan bolygó együttállások is megfigyelhetőek, amelyek tovább segítik ennek az energiának az áradását. Ez nem az én tudásomhoz mérhető, de utána lehet olvasni olyan oldalakon, amelyek ezzel foglalkoznak. Amit magamtól is tudok, hogy kiemelkedő szerepe van most a Jupiternek.

 

  10 éve írtam egy 10 részes blog sorozatot a felemelkedésről. 10 éve, a május 5 én írt bejegyzésemben egy plejád szövegből idéztem, mely a 7. része volt a sorozatnak.

http://lenabelicosa.blogger.hu/2011/05/05/2011-a-felemelkedes-utja-7

Most azt érzem, hogy hasonló időszakot élünk, vagy most éljük ezt igazán. Újra aktuálisak a 10 éve írt bejegyzéseim. Magam is újra olvasom.

 Akkoriban Ibizán éltem, és nagyon éreztem az energiákat, illetve azok hatásait a fizikai testre. Akkor is írtam feladatokat, amiket lehetett végezni, hogy könnyítsük az energia hatását.

 

Most ismét felsorolok néhányat, amit a jelenlegi helyzetemben én is el tudok végezni.

-          Először is elképzeltem, hogy a fejemben van egy gömb alakú könyvtár, melynek számos fiókja van. Kihúztam a fiókokat, és kiürítettem őket, hogy az új tudás helye biztosított legyen.

-          kiültem a napra egy székre, a hátam egyenes volt, a két lábam a Földön. Vettem néhány mély levegőt, és arra koncentráltam, hogy egy fehér fény spirál jön le az égből, Mennyei Atyánktól, és a korona csakrámon át egyenesen a központi csakrámba áramlik az energia, miközben a kezemet a szívemen tartottam.  Éreztem, hogy az energia áramlik, feltölt, gyógyít. Minden testrészemet, szervemet átjárja. A gerincemen végig haladva érinti a csípőt, a lábakat és a talpamon át a Föld szívébe áramlik, s leföldeli ezt az energiát. A szívemből kiindulva az energia egy fénygömböt vont körém, melyet egyre szélesebbre terjesztettem, már benne volt a ház, ahol lakunk, az utca, a tér, a település. Érdemes ezt a gyakorlatot többször is elvégezni, mert rám is vonatkozik, hogy minél jobban sikerüljön, és minél több energiát tudjak kapni.

-          érdemes légző gyakorlatokat végezni. lassan lélegzünk be orron át, bent tartjuk a levegőt, majd szájon át ki fújjuk. Ezt öt percig végezzük.

-          tartózkodjunk a nehéz ételektől, együnk több zöldséget gyümölcsöt.

-          tartózkodjunk minél többet a szabad levegőn, és szívjuk magunkba a nap által érezhető meleget, energiát

-          mindennap iktassunk be egy minimális mozgást

 

 Ha ez az energia gyakorlat sikerül, elengedjük a múlt sebeit, karmikus terheit, megnyílik a szívünk, s több hely lesz az új lehetőségeknek, megéléseknek, egyre több energiát tudunk befogadni, s egyre többet tudunk átalakítani.

 


https://www.youtube.com/watch?v=HkC-_tqu8N4





Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések