2022. április 26., kedd

Női életút és női energia

Mostanában, vagyis kb. egy jó fél éve foglalkoztat az, hogy miért is vagyok női testben, és hogy igaz-e az, hogy előző életeimben is mindig csak nő lehettem?


Eleinte nem igen tudtam ezt elfogadni, hiszen tudomásom, tapasztalásom volt előző életekre nézve, ami nem csak saját, hanem mások által is megerősítést nyert, hogy férfi is voltam előző életeimben.
Vajon mi is az igazság? Hazudnak az álmaim, a látomások, a hozzáértők által közölt előző életek sem lehettek valóság?
Elolvastam több könyvet is, és meg is értettem, hogy más a férfi és más a női energia, bár mindenkiben van mind a kettőből.
A kezembe került Pozsgai Nikoletta Katalin: A Nőiség Ezerszirmú Rózsája – A Női Teljesség útja című könyve.
Sok mindenre rávilágított, s bár az elején még nagyon lelkesen akartam még többet tudni, a könyv végére mégis azt éreztem, hogy nem tudom, hogy tényleg akarok-e menni ezen az úton, vagy csak azt fogadjam el, amire épp szükségem van.
Nagyon jó lehetőségek, képzések vannak a nőiség kiteljesedésére, én most mégis a saját egészségemet helyeztem az első helyre. S bár minden mindennel összefügg, most természetgyógyászatot tanulok előbb.

Magam is írtam egy esszét Nőnek lenni címmel kb. 12-13 éve, ami már nem teljesen aktuális a mostani tudásomhoz mérten, át kellene dolgozni, de alapvetően már abban is feszegettem ezeket a kérdéseket.
A nők miért kerültek olyan helyzetbe, amiben most vannak? A világ sok részén pedig még inkább el vannak nyomva. Volt idő, amikor egyensúly volt a nő- és férfitársadalom között, ismerték azt, hogy közösen teljesek, és bizony a férfiak is csak a nők segítségével tudtak teremteni.
Hálásak vagyunk azoknak, akik kiharcoltak jogokat a nőknek, ám azon kívül, hogy szabadabbakká, rugalmasabbakká, stb, váltunk, válunk, vannak dolgok, amelyek nem biztos, hogy a megfelelő irányba tartanak.
Most tanulom a belső harmóniára törekvést, az öngyógyítás más technikáit, mint amiket eddig alkalmaztam, és az energiák fontosságát.
Nőként fontos emlékezni az ősi asszonyi tudásra, hogy vissza tudjunk térni a női erőnkbe, „képesek legyünk az élet minden területének harmonikus összerendezésére, kapcsolataink felemelésére, a szeretettel és jelenléttel való gyógyításra, az áldott erejű teremtésre, a kreatív alkotásra”.
Ha sikerül újra megélni a megszentelt női minőségünket, akkor képesek leszünk egységet hozni a polaritás kettősségébe is. Az örök női bölcsességet használva komolyan kell venni minden nőnek a létjogosultságból fakadó természetes női erejét, és egyensúlyba kell hozni a belső és a külső világunkat.
Ez a könyv sem adott igazán választ arra, hogy akkor lehettem-e előző életemben férfi vagy nem.
Nyilván nézőpont kérdése is. Mondhatom azt, hogy férfiként is kellett élnem, hogy tapasztaljak. Ugyanakkor lehet abban is valami, hogy aki először nőnek született, az a lélek a női energiában újra nőnek születik. S az is lehet, hogy egy női életút beteljesedéséhez is több életre van szükség.
Ha igaz, hogy a Föld egy tanuló bolygó, akkor ez lehetséges mind a két szempont szerint.

Foglalkoztam a női vérvonallal, az örökölt sorssal is. A mostani álmaim pedig szinte fejtés nélkül értésemre adják, hogy egy jó ideje már a felmenőim karmáit tisztítom, dolgozom le. Kemény életem volt, van, az biztos, és semmiben sem lehet átlagosnak nevezni, hiszen annyi lehetőséget kaptam a sorstól, s annyi tapasztalatot szereztem, amennyi csak keveseknek adatik meg.

Akiknek van kedve, érdemes elolvasni két esszémet, és két blogsorozatomat is, hiszen sok mindent elértem, megértettem, megtapasztaltam, és ezeket meg is írtam. Talán lesz, akiknek hasznos lesz.

A Nőnek lenni esszémet 2009-ben vagy 2010-ben írtam. A saját életemből vett események alapján.

https://www.5mp.eu/web.php?a=lenabelicosa&o=UeYIDd5Kqe

Szintén egy szösszenet. Melyik az igazi? Ez is 2010 körül íródott, amikor élettársi kapcsolatban éltem Ibizán.

https://www.5mp.eu/web.php?a=lenabelicosa&o=ah6oumMMVa

Az élet azonban még sok mindent tartogatott nekem utána is.

S foglalkoztam az örökölt sors témájával egy egész blogsorozatot indított el bennem Orvos-Tóth Noémi: Örökölt sors című könyve. Az elveszett lélek magára talál. 

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/01/az-elveszett-lelek-magara-talal-1.html

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/01/az-elveszett-lelek-magara-talal-2.html

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/02/az-elveszett-lelek-magara-talal-3.html

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/02/az-elveszett-lelek-magara-talal-4.html

Összeraktam életem mozaik darabjait, majd egy újabb blogsorozatomban ismét kiírtam magamból sok mindent. A szegénység karmája, avagy a spirituális emelkedés.

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/05/a-szegenyseg-karmaja-avagy-spiritualis.html

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/05/a-szegenyseg-karmaja-avagy-spiritualis_19.html

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/05/a-szegenyseg-karmaja-avagy-spiritualis_23.html

https://lenabelicosa.blogspot.com/2020/05/a-szegenyseg-karmaja-avagy-spiritualis_28.html

 https://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08



 

 

 

 

17 megjegyzés:

aTJani írta...

Jó, kezd felderengeni bennem, hogy az ilyen jellegű írások nagyon érdekes témakörökkel foglalkoznak és bár egyedi módon, de nagyan jó kis megállapításokat is szoktak tenni, de a nyelvezete miatt sok vessződséget jelent az olyan embernek, mint én aki a Wikipédiát is szereti és, ha csak válaszok kellenek, akkor az a mód jobb rá. Bár értékesnek tartom az ilyen írásokat és ezt láthattam meg a blogodban érzés formájában, de a nyelvezete miatt és alapból sem vagyok erre hangolva, se érdekemben nem áll még akkor sem, ha hasznát venném, hogy olvassam ezt. A társalgás egy bloggerrel az nem lett volna ellenemre, de az összeeskűvős bejegyzés esete arra sarkal, hogy megköszönjem, hogy válaszoltâl nekem, és nagyon jó amiket olvastam tőled, sokszor mintha magamat olvastam volna, de ha azt nem értetted, amit arra írtam elsőnek, akkor nem fogunk tudni jó ízűen beszélgetni, ez tuti!

Te amúgy is írtad, hogy most nem blogolsz és végül is persze, beszélgethetünk. Szóval, bocs, hogy írtam csak tényleg annyira kisérteties, hogy mintha nagyon értenêlek és én is írhattam volna amit olvasok tőled, ez nagyon fura érzés így, de én egyébként is eléggé elvonatkoztatott az alap témám, amit kedvelek és az attól eltérő témákkal én már csak közvetve foglalkoznék. Tehát maguk a témaköreid nem érdekelnek, csak valahogy ahogy magadról írsz az olyan lenyügöző ilyent tapasztalni.

Ha, nem fontos már válaszolnom, mert elköszönsz, akkor Szép napot! Amúgy nincs ellenemre, hogy társalogjunk csak szerintem könnyen érthető a megjegyzésem ahhoz a bejegyzéshez.

Lena Belicosa írta...

Hmm, a nyelvezetünk, az, ami valójában eltér.
Én úgy vélem, az enyém olvasmányos, könnyen érthető, magyar nyelvre lefordító. Te ezt nem így látod, de mégis megfogott valahol a stílusom, az írásaimból átjövő érzések, maga a szenvedély, mert írni is szenvedélyből írok.

Nekem a te nyelvezeted az, ami fura. Ha most spirituálisan fogalmaznék, azt írnám, hogy talán éppen ezzel lenne feladatunk egymással, hogy a másik nyelvezetét jobban megértsük.

Én grafomán vagyok, lételemem az írás. Ha nincs kinek, akkor írok magamnak.
Természetesen, ha nem akarsz beszélgetni, én azt is elfogadom.

Olvashattad, hogy a mottóm az, hogy Semmi sem történik véletlenül!
Tehát okkal írtál, még ha nem is tudod mi is az az ok pontosan.
Ha mégis szeretnéd kideríteni, akkor rajta.
Ha nem írsz már, azt is elfogadom, és hálás vagyok, hogy felfigyeltél az írásaimra.

aTJani írta...

Őszintén, ha feladatunk van, akkor neked lenne egy nagy feladatod, hogy segíts nekem könyvet írni, mert egy nagyon összetett és az emberiséget egyesítő gazdasági elvem, elméletem van, ami mindenkinek csak a javát szolgálja, szó szerint a FöldiEden megvalosulását jelenti. Én gyakorlom az írást, de évtizedek tellnek el, ha egyedül kell megtalálnom, hogy milyen könyvet írjak, hogy nagyon jól sikerüljön kifejeznem, hogy közérthető is legyen, és akadémiai igényű is. Sokféle formát öltött már, de a véglegesnek tekinthető első alakját még nem vette fel.

Nem is eceterázom ezt most tovább, csak leírtam, ha feladatot kell talâlni, akkor én ezt fedeztem fel, hogy én nem tudom, hogy kell jól könyvet írni te meg lehet, hogy tudsz könyvet írni. Még nem olvastam eleget ahhoz, hogy véleményt alkossak rólad.

Annyit értettem, hogy ha az amit írtam nem érthető csak úgy önmagában , minden szándék nélkül, akkor az azt jelenti, hogy a komolyabb kifejtések irányába elindulni felesleges.

Lena Belicosa írta...

Jó könyvet írni? Nem tudom. Írtam 7-et, ebből 5-öt meg is jelentettem, de pénz és jó marketing hiányában esély sincs arra, hogy át tudjak törni. Megfogadtam, hogy magánkiadásban nem adok ki többet. Még kettő lenne, és most szerkesztem a harmadikat... De lehet, hogy azokból nem lesz könyv.

Földi éden? Jó cím. Biztos jó lehet a könyv is. Könyvtárban dolgozom, rengeteget olvasok. Én nem hiszem, hogy a wiki-nek is száz százalékosan lehet hinni. Te se fogadj el mindent, amit ott olvasol. Én is feltölthetnék bármit... én meg a tudományos dolgokkal is úgy vagyok, hogy amikor szétvált a spirituális világtól, s csak az a magyarázat, hogy amit látunk, bizonyítani tudunk az fogadható el, az nekem már nem opció. Én megtapasztaltam olyan dolgokat is, amivel nem tud a tudomány mit kezdeni.

Szivesen segítek,ha tudok és elfogadod.

aTJani írta...

Wiki, persze, olyan amilyen, bár akármit nem írhatsz, mert komoly szabályrendszere is van, de ja, olyan amilyen, de gyors válaszért, hogy képem legyen valamiről, hogy miképp tekint rá az általános köztudat, arra jó.

Tudományok. Kvantált egységig minden energia morzsáig értik a világot és akadémiai szintől hígítják a tudást, hogy a társadalom az anyanyelvi minőségét is megőrizze, mert például ha egy dinoszaurosos baj lenne a Földön, akkor ha lennének túlélők, akkor a paraszti nyelvezet őrzőin múlna, hogy mit egyenek a nagyon okos emberek. Persze ez csak illusztráció. Mondhatni a tudomány tiszteli a régi vallások eredményeit, hisz azt szárnyaljuk túl, amit már társadalmilag elértünk és politika is az, hogy államiságot is jelentett a vallás és az uradalmi rendszer, azért nem tünt el a templomjárás kényszerével. A szellemiség tudományát meghagyják a szellemiség tudósainak, hogy kezdjenek vele amit akarnak, az ővék, ha népszerűsítik akkor népszerüsítik, ha felhasználják eszköznek, akkor felhasználják. Minden ember az kezd az életével amit tud ebben a rendszerben, annak hódol aminek akar, a rendfentartó erőknek köszönhetően egész élhető a Föld-i élet, de manapsák már sokkal jobb rendszert lehetne megélni úgy, hogy alig van olyan érdek aminek ez kellemetlen lenne, szerintem, ez ügye a FöldiÉdenem.

Könyv. Ez a legtöbb jó amit az emberiségnek adni tudok. Mozgalmat is lehetne indítani, de ahhoz is kellene egy leírás ami jó, a könyv egy jó választás, akkor is, ha nem erőltetem a megvalósulását, de ha úgy szerkesztődik meg, akkor a könyv akár átveheti a globális hatalmat is annak függvényében, hogy a tömegek mennyire gyorsan fogják fel, hogy mit is olvastak és ez mit jelent és persze az én hangvételom olyan, hogy nem kell nagy ügyet csinálni ebből, d ragaszkodni kell ahhoz, hogy csináljuk jeg és az útja is vázolva van. Csak jem állt össze még egy jó könyvvé teljesen. Stagnálok. Az sem biztos, hogy ezükséges a segítség, de jnincs elenemre, hogy ne egyedül csináltassam meg az emberiséggel. Meg amúgy is azért vannak még elvarratlan szálak. Csak ez felmerült bennem, hogy azért ez komoly dolog. S, említed a könyv szót többször is, én meg arra gondoltam, hogy tök ciki most azzal indítani, hogy én is írok majd egyet.

Amúgy, nem teljesen tudom, hogy mit kezdjek ezzel a helyzettel. Így csak belevágtam, hogy írok jeked, majd kisül belőle valami.

Bocs, most nem olvasom újra hogy kevesebb hiba maradjon ebben. Megyek..

Lena Belicosa írta...

Kicsit később írok. Hazajöttem munkából, főztem, szülinapozunk az unokám 7 éves. Majd jövök.

aTJani írta...

Happy-t!

aTJani írta...

Egyenlőre ezt az egy bejegyzésemet ajánlom neked olvasásra, mert ezt már a hatásodra írtam úgy, hogy hozzád fogalmazva még nem tudtam volna ezt kifejteni.

https://atjani81.blogspot.com/2022/05/de-jo-talalkoztam-talaltam-egy-bloggert.html

aTJani írta...

Amúgy az újjászületés témakörét szivesem tárgyalnám, nekem a Platón-i a legrealisztikusabb, hogy egyfajta ideák vagyunk.

Ezt, hirtelen nem tudom és nem is akarom leereszteni odáig, hogy nőiség, bár ha fontos lenne, akkor tehetnék próbát, de alapvetűen az igazibb elakadási pont, az szerintem maga az, hogy mi is a lélek és ennek a közös nevezőin tárgyalásig zavaros, hogy ki mibe kezd, prím szám alatt-e vagy pároson.

Huh, ez sem egy könnyen olvasható tömörítés lett, de lehet, hogy érteni fogod, nem tudhatom.

Szeretek a felettes én szerű lélekre úgy gondolni, hogy az végül is túlegyszerűsíthetően a vérvonal párhuzamát fedi fel.

A bejegyzésedet még nem olvastam el!

Csak láttam, mintha genetikai utálást láttam volna a lap ajjáig görgetés közben, ami jó, de mondom, írom, hogy most egy nagyon kusza élethelyzetbemből kell, hogy megfogalmazzam a 'mondandómat' a 'számodra'.

Lena Belicosa írta...

Nekem is fura ez a helyzet.
Biztos, hogy oka volt, hogy írtál nekem, sajnos, hogy nem pont úgy és olyannak látsz, amilyen vagyok. Nem lehet besorolni egy skatulyába, általánosítani, mert minden ember egyedi.
Nem tudom, mit is akarsz?

Valami csodabogárnak tartasz, és nagyon műveltnek.
Talán kicsit intelligensebb vagyok, mint az átlag, ezért is nem vagyok átlagos, de nem vagyok agyonművelt.
S nem vagyok magolós fajta sem. Sosem tudtam magolni. Sokat olvastam, de mindenből kiszedtem a lényeget és jól szelektáltam, szelektálok. De egy verset képtelen voltam szóról szóra megtanulni. Nálam a magolás azt jelenti, hogy valaki megtanulja szóról szóra a dolgokat. Én nem ez vagyok.
Sok mindenről van véleményem, sok témához hozzá tudok szólni, és sok mindenről képes vagyok írni.
Sajnos én hallás után nem jegyzek meg semmit. Minden iskolát, főiskolát, tanfolyamokat úgy csináltam végig, hogy végig jegyzeteltem. Annyira vizuális vagyok. A fiam az ellentétem, ő meg csak hallás után képes tanulni. Olvasás után nem. Kemény 12 év volt, amikor úgy tanultam vele, hogy fel kellett neki olvasni.

Viszont semminek nem vagyok a nagy tudója. Leírom, ahogy én gondolom, ahogy inspirál egy könyv vagy egy információ.

Ez a nőiség téma nekem is nagy falat. Tudod, voltak előző életekbe belátásaim, és látók is mondták, hogy kik voltam előző életekben. Aztán az utolsó párom azt mondta, hogy mindig csak nő lehettem. Akkor nem hittem ezt el, hiszen az álmaim, a saját nappali bevillanásaim előző életekbe nem egyszer férfinak mutatott.
Nem tudtam elfogadni ezt, és most, hogy ez a könyv az utamba jött, és egyre több női elvonulás van, ismét kérdőjelt képezett? Szóval nekem is van mit tanulni... Megtudni, mi is akkor az igazság?

Mi is a lélek? Mi is a szellem? Mi is az éteri test, és a fizikai test? Ha ezekről nincs még rálátásod, akkor valóban van minek utánajárnod.
Ha viszont nem érdekel, s nem is hiszel abban, hogy a lélek az, ami leszületett egy fizikai testbe, egy általa választott környezetbe, a lélek az, ami kapcsolatban van az egységgel, akkor erről nem érdemes beszélni, mert ezt teljesen másképp látjuk.

Átfutottam az írásodat, itt reagálok rá. Megtisztelő, hogy írásra inspiráltalak. Kíváncsi vagy, milyen ember vagyok, és hogy ez a kommunikáció hová vezet. Arra én is kíváncsi vagyok... :)

A gépírás hasonlatod jó. És érezni is ezt, hogy sok mindent leírsz, de a tömörítés mögött még sok minden van, ami van akinek átmegy, van akinek nem.
Nekem átjön egy része, de a fogalmazásodnál nem minden.
Én viszont még írógépen tanultam a 10 ujjal gépelést, s nálam is az van, hogy csak lesnek, hogy vakon írok, ami nekem 1 perc, az másnak van 10 perc is. S én is sok mindent leírok, de a gondolataim már percekkel előtte járnak, és nem írok le mindent, amit talán kellene.

Azt írod, sok a hasonlatosság kettőnk között. Pl. mik? S mi az az élethelyzet most, amiből írsz?

A youtube linken lévőt még nem ismertem.

aTJani írta...

Most annyiban reagálnék erre, hogy végül is te nem egyszerűen úgy hatsz rám, hogy jé ez az ember értelemből ír, hanem bakker ez az ember lélekből ír. Gondolom, hogy én is ilyesféle lehetek.

Lena Belicosa írta...

Biztos volt valamelyik írásomat olvasva dejavu érzésed. Jól gondolom?
A látók azt mondták kivétel nélkül, hogy csodálatos lelkem van. Bevonzottam vagy 5 ilyen embert. Másképp is láttak, mint a legtöbb ember.
Te az írásaimból látod, hogy lélekből írok. Ez nagyon megtisztelő, köszönöm.

Hallottál már a lelkitársakról, duállélekről?

Nos, ha meg akarsz ismerni, s van időd olvasni, akkor ebben a blogban van két blog is, 4-4 résszel, amikben jól összefoglaltam a saját életem darabkáit.
Nem volt könnyű életem, mégis mindig pozitívan álltam mindenhez.

Jó éjt!

aTJani írta...

Szólni lehet. Ha az állatiságból kiváltnak minősítjük az embert, akkor mekkora szó, hogy szólni tudunk. Az állatok is értelmesek, de szólni nem tudnak, de a gesztikulációjukkal kifejezni tudnak. Szólni lehet. Iszonyatosan nagy horderejő, hogy ez mennyire igaz. Ez.

aTJani írta...

Ez, most huh, helyzet. Nem értesített a 'rendszer', hogy írtál, de nem tudom, hogy mire gondolsz, de ja, értelek. Bennem is fel idézi, vagy legalább is bennem azt az érzetet kelti ez a helyzet, hogy valami duál lélekszerűségnek megfeleltethető ez a helyzet, amit tapasztalunk. Én óvatosságból nagyon komolyan veszem, hogy megfeleltethető a hasonlóság vagy a megfelelések mekkora mértéket öltenek.

Egy férfi, filozófus azt állította, hogy mindennek a mértéke az ember. A lêtezőnek, hogy létezik és a nem létezőnek, hogy nem létezik. Ezen kár 'lovagolni', de érdekes felvetés. A kulcsszó a számomra a mértéke. De ez nagy intenzitással már a Kant-i témakört jelenti.

aTJani írta...

Meredek megjegyzés:

Tényleg olyan, mintha ugyanazon szinte főisten szerű lélek tudatosságából részesültek lennénk.

Lena Belicosa írta...

Nem mindig lesz lehetőségem ennyit írni.
Az embernek sok lelkitársa van, nekem jött már néhány az utamba.
Ez lehet annyi is, hogy van valamilyen feladat, amiben segíteni kell a másiknak, és ennyi lesz, aztán tovább megyünk az utunkon.

Hogyan találtál a blogomra? Erre kíváncsi vagyok, mert a blogspot nem jelenik meg sehol. Legalábbis én nem szoktam látni soha egy blogot se.
A blogger azért volt jobb, mert azonkívül, hogy sokan fel voltak rá iratkozva, megjelent egy listában, s azt többen is látták.

Nem válaszoltál, mi az a sok hasonlatosság az életünkben? S milyen élethelyzetben vagy most? Miért érzed azt, hogy nem vagy önmagad?

Én is utánajártam a filozófusok téziseinek, főleg a transzcendencia érdekelt, akiknél volt. De már nem olvasok tőlük semmit.
Kantot akkor sem tudtam nagyon megemészteni, amikor tanultam.

Van olyan téma, amiről szeretnél beszélni?

aTJani írta...

Mi a véleményed erről???
https://atjani81.blogspot.com/2022/05/kvantum-melyseg.html
Ott is válaszolhatsz, de itt is!

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések