2022. március 13., vasárnap

Tisztábban látni...

Új könyvet szerkesztek, és ehhez kb. 3000 blogbejegyzésemből csemegézek 2005-2022 között. 

Eszméletlen jó érzés, mikor újra olvasom egy-egy írásomat mondjuk 10-12 évvel vagy néhány hónappal ezelőttről is. 

Azonban már nem működik a "Nem mondhatom el senkinek. Elmondom hát mindenkinek." híres szlogen. S nem kíváncsiak már az ismerőseim a mondanivalómra. 



Sajnálom,  hogy elhagytam a régi bloghelyemet, arra sokan fel voltak iratkozva, s csodás érzés volt, mikor felkerült egy-egy bejegyzésem, 5 percen belül sokszor láttam 10-15 zászlót is a statisztikában. S ezek mindig több országot jelentettek. Csak már nem volt gazdája, egyre kevésbé működött jól, s nem volt telefonos kinézete sem. 

Sajnos a blogspotra egyetlen követőm sem lett, és hiába osztom meg a FB-on, nem veszik a fáradtságot, hogy ráklikkeljenek a blogomra. Hiába lájkolja valaki, az nem jelenti azt, hogy a bejegyzést meg is nyitotta. A belső statisztika szerint 50 ember sem nyitotta meg az egyes posztokat. 

Január, februárban igyekeztem számos fontos bejegyzést is tenni. Az utolsó a váci beszámolóm volt, amit ha csak a FB-ra tettem volna, 100-nál is többet lájkolták volna, de hogy a blogba tettem 30 ember nyitotta meg a bejegyzést. Láthatóan nem történt változás, ezért befejezem itt a blogírást, bármennyire szeretem is. 

El kell fogadni, hogy már annyian írnak, hogy az én irományaim nincsenek versenyben a celebek és egyéb csoportok bejegyzéseivel. Lehet, hogy rövidebben még írok a FB-ra, meglátjuk. 

Elég sok mindent változtattam ebben az évben. 

- Abbahagytam a vérnyomáscsökkentő szedését. Nem mérgezem magam tovább. 

- Abbahagytam a csoki evést. Nyilván néha van kivétel, de amennyire része volt az életemnek,már nincs. 

- Egyre több zöldséget eszem, pedig nem szerettem, s igyekszem a gyümölcsfogyasztást is gyakrabbá tenni, pedig az sem volt a kedvencem. 

- 61 évesen el kezdtem edzésre járni. Részben, kell a mozgás, és mert most az egészségem lett a legfontosabb. 

- Abbahagytam a lottózást is. Lehet, hogy így az esélyt sem adom meg. Anyumra gondolok, élete végéig lottózott. S sosem volt pár ezer forintnál nagyobb nyereménye. S mivel azt is látom, hogy mennyire csalnak, nem látom értelmét. 

- Véget vetettem a párkapcsolatomnak is, hiába bíztam benne, hogy ez végre igazi lesz. Ismét tévedtem. Talán mégis egyedül kell élnem. Most ezt is elfogadtam. 

- S abbahagyom a blogírást is, mert nincs értelme, ha nem kíváncsi rá senki.  Akkor írom ismét magamnak a gépen. 

Két belső statisztika, az egyik 2012-ben írt néhány blogomról, és itt az utolsó 5 bejegyzésemről. A képernyő fotók, 2022. március 13-án 13.50-kor készültek. 




Most olvastam egy 12 évvel ezelőtt bejegyzésemet, miután visszatértem Ibizára Magyarországról, elég kemény időszakban,  hiszen 2012-ben már nagy volt a válság, főleg Spanyolországban. Annak az évnek a végén haza is kellett jönni, s nemcsak azért, mert anyum balesetet szenvedett és ápolásra szorult, hanem mert a megélhetés sem volt biztosított. 

http://lenabelicosa.blogger.hu/2012/03/30/irjam-le-vagy-ne-irjam

2011 márciusában is volt egy álmom,amiből még akkor éjjel novellát írtam, majd publikáltam. 

http://lenabelicosa.blogger.hu/2011/03/11/a-tulelok

Utána még sok álmom volt, és mindig katona voltam az álomban. 

http://lenabelicosa.blogger.hu/2011/03/14/felelmetes-almok

S most 2022. februárban és márciusban is félelmetes álmaim vannak. Az orosz-ukrán konfliktus előtt is voltak, de amit február 27-én írtam le álmot, még a háborút is űbereli. Néha már arra gondolok, hogy nem akarok álmokat... de jönnek. 

S még egy blogom 2015-ből. 7 éve a migránsok volt a téma... mindig kell egy ellenségkép - sajnos. 

http://lenabelicosa.blogger.hu/2015/09/18/ki-az-ellenseg

Köszönöm minden olvasómnak, akik követték az írásaimat, s azon keresztül az életemet. A FB-on még leszek, de ide már nem tervezek írni egy ideig. 

https://www.youtube.com/watch?v=MrHxhQPOO2c






7 megjegyzés:

aTJani írta...

Halihó!

Egy negyven éves fazon vagyok, aki mondhatni ezt az egy bejegyzésedet olvasta el úgy ahogy és a többin csak átsuhant, hogy lássam, hogy miféle stilusok jelentek meg, milyen érzéseket keltesz a tapasztaltaimban.

Nagyon fura. Túl sok hasonlóság van az aktualis szempontjaim alapján, de hát én voltam aki alig ismerve a pont hu-s bloggert éreztem, hogy fel kellene néznem, mert azért az sem semmi blog, de én inkább a komost komálom jobban, bár az is jelenségszerű élmény, mert a blogolâs ilyen ezek szerint, ahogy te is írtad. De ez összetett dolog. A sajât blogomat még nem ajánlom és nem egy oka van ennek.

Ennyi bevezető elég kell, hogy legyen és rátérek arra, hogy most végül is azért írok, hogy lássam, hogy válaszolsz-e és akarsz-e ilyen formában kommunikálni velem az első 'benyomás' alapján. Részemről azt látom, hogy van bőven miről beszéljünk, annyi hasonlatosság is van köztünk, de az ilyen 'megmozdulásaim tapasztaltai furâk', rajtad múlik, hogy ez csak látszat, vagy tényleg szeretnél olvasót, azaz társalkoni is. Az FB-s kisérleteim, ahol nagyon emberien közelítettem és nem elméleti írâsokkal hasonlóan 'gáz' volt, megértem, hogy nem jártasak az éltükön túlnyúló gondolatokban, de annyira kellemetlen volt ezt megélni, hogy alig tehetnek róla és volt aki szeretettből, mert ismert írni próbált ne nem működik ez az emberekben valahogy.

Na, kiváncsian várom, hogy válszolsz-e, nem-e a blogger májszteintelligencia vagy csak csevegője vagy-e, ami engem nem zavarna, de ez csak extrém felvetés, mert sok blog mintha csak generált lenne és nem csevegne.
Tehát, hogy zavart ne keltsek, ha ember vagy és akarsz kommenteket, nekem nem gond írni, haverral, blogos, otven, száz kommentet írtunk egy, egy bejegyzéshez, nem mert kell, kidumáltuk a felvetést, mondhatni.

Na, üdv: Jani.

Lena Belicosa írta...

Kedves Jani!

Meglepett a hozzászólásod, régen volt ilyenben részem.
Naná, hogy válaszolok, sosem hagytam válasz nélkül semmit.
Megnyugtatlak, ember vagyok.
Vannak számomra ismeretlen kifejezések az írásodban, amiről én is gondolhatnám, hogy csak valami gépi komment.

Valamikor arra vágytam, hogy valaki olvasva az írásaimat, kíváncsi lesz rám is. Ez nem jött el. S te akkor írtál, amikor én már befejeztem a blogírást. Nyilván, ha valami nagyon kikívánkozik, leírom. Viszont nem jut el azokhoz, akiket esetleg érdekelne.
Én nem vagyok influenszer, s nem lennék, semmi pénzért. Számomra sértő, hogy befolyásolni akarnék bárkit is. Az viszont életfeladat, hogy megosszak információkat, tapasztalatokat. Ez sokáig jól is működött. Ma már nem. Lehet, kiöregedtem, és másra van igény.

Ahogy elnézem, a fiam lehetnél. ettől még lehetne egy jó kommunikáció kettőnk között. Viszont mostanában nem sok igényem van rá. Elszoktam tőle. Nekem is volt időszak, hogy egy témáról, 3-4 emberrel 100 oldalnyit is leveleztünk... Annyira nem figyelnek már egymásra az emberek, sajnos még családon belül sem, hogy én is visszahúzódtam, s igyekszem magamra figyelni.

Nem tervezek már sok bejegyzést írni, így kommentelni a régiekhez tudsz. Én nem töröltem egyet sem. Viszont a 2005-2010 közöttiek már nem fellelhetőek. Egy része az egyik könyvemben megörökítődött.

Mindenesetre örülök, hogy felfigyeltél az írásomra.

Üdv.
Léna



aTJani írta...

Kedves Léna! :D

Hasonló tapasztalataim nekem is voltak a blogolás területén.

Talán ez jó társalgás indító, egynek:

Kevésbé az influenszre gondoltam, bár arra is igaz lehet, mint arra, hogy szerintem politikai, pszichológiai és egyéb egyetemi műveltségű ember, arra használhatja az ezózást, mint eredeti forrás, hogy annak a nyelvezetében közöljön dolgokat, ami szakmailag nem kimondható csak úgy, de kevésbé közérdekű módon is megjelenhet ez, hogy csak a társadalmi befolyás ékében tündökléséért teszi valaki, hogy a jövő energiáinak az érkeztéről be tud számolni. Miért, honnan tudja, olvasta egy másik ezósnál? Vagy politikus és tudja, hogy mi és, hogy fog hatni az emberekre? Igazat mond vajon vagy csak előkészíti a talajt, hogy a tervét könnyen elültesse? Sokkal rendezettebben nem sokat tudok erről írni, mert örültem, hogy erre ráeszméltem, hogy mi is az ezó a szememben, belsőinfós emberek külsőinformálói mondhatni, és ennek a módosulásai, illetve nyelvetet az értelemben, úgy voltam vele, hogy a jól megmagyarázható dolgok terén is van mit még megértenem.

Ezt például azért írtam le neked, mert nálad is láttam energiaérkező posztot és nem tudom, hogy szakmaiságból súgsz-e az embereknek, vagy csak belekeveredtél az ilyenek értelmezésébe, vagy ami az igazi szándékom, hogy râvilágitsak, hogy én mire jutottam ez ügyben és lehet, hogy neked is a hasznodra válik a megértésben, mert úgy vélem, hogy nem szakmázásból írtad, de még nem olvastam a bejegyzést csak láttam, hogy olyan is van.

Még olvasok nálad és lépésben haladva megjegyzéseket is írok.

Üdv:
Jani

Lena Belicosa írta...

Kedves Jani,
érdekes, hogy többször is említed az ezózást. Én már inkább a spirituális szót használom. Ez nem szakszerű szöveg a részemről, csupán a saját tapasztalataim alapján, a saját megéléseim, érzéseim, tudásom szintjén írok le dolgokat. Sosem köteleződtem el sehová olyan mértékig, ami elvitt volna egy nem megfelelő irányba. Mindenből kiszedtem, ami az önismerethez, saját fejlődéshez kellett.
Soha senkit sem beszéltem rá semmire, csupán gondolatébresztő, figyelemfelkeltő az írások zöme. Mindenki saját maga dönt mindenről. Viszont megspórolok több évtizedet annak, aki még csak most kóstolgatja ezeket a dolgokat. Fontosnak érzem, hogy az emberek felébredjenek és nyissanak ebbe az irányba, de nem tisztem senkit sem rábeszélni, csak egy lehetőségre irányítom a figyelmet.
A több mint 3000 bejegyzésemből a spirituális témájuakat olvasták a legtöbben.

aTJani írta...

Nagyából egyet értek ezzel veled. Akkor, te társalgással segíted, segítetted azt, aki felfigyelt valamelyik figyelemfelkeltésedre? Vagy közlő bejegyzéseid is vannak? Még teszek, veszek, még keveset olvastam tőled.

Azért ezózom a dolgot, mert sokszor nem tudni, hogy mivel állok szemben, mint olvasnivaló. A spiritualitás szót meg magyarul szoktam használni, amikor a szellemiség tárgykörére gondolok vagy arról írok, fogalmazok meg felvetéseket, de a szellemiség szó használatával sokkal könnyebb érteni, hogy mit is jelenthet, könnyebb a gondolkozâsi kapcsolatokat felderíteni, mint a spritualitás misztériumát kutatni. Ezért, ha nem tudom, hogy mit is olvasok, akkor addig csak ezózásként gondolok rá.

De annyiban igazad van, hogy az újjászületéses kérdésekre, mint hogy hinduizmus, buddhizmus is lehet, tehát ideg nyelvű vallásként az angol nyelvű szellemiség szó közelebbi pontosságú ilyesmikre, ha nincs vagy nem lehet szűkebben pontosítani a fogalmi keretét.

Lena Belicosa írta...

Igen, néhány bejegyzésemet olvasva csapongónak láthatsz, de akik olvastak 16 éven át, és követték az életemet, azok tudják, hogyan váltam totál racionalistából spirituális beállítottságúvá.
Sok témával foglalkoztam, de engem sokszor az álmaim vezérelnek, szó szerint megálmodtam sok mindent, amikből történetek kerekedtek, vagy megvalósultak. Tehát az írásaim nagy részét áthatja a misztikum. Amikre nem tudok én sem magyarázatot, csak érzem, hogy az úgy helyes.

Bocsi, nem akartalak az összeesküvés elméleteknél megbántani, csak olyan érzésem volt, hogy azt olvasva mintha nem egy malomban őrölnénk. Ami lehetséges, mert nem biztos, hogy egyformán látjuk, más a nézőpontunk.

Nagyon leegyszerűsítve, hogy összeesküdtek emberek, én ettől jóval többnek érzem.

aTJani írta...

Persze, jóval több, de minden összeesküvés egyedi is. Ha az el van fogadva, hogy maga a szó csak zavart kelt, de amúgy persze, az, hogy emberek 'összeesküdnek' olyan hétköznapias kijelentés, hogy az emberek összeházasodnak, akkor a bejegyzésben vizsgált esetek sorra is vehetők, de az is csak oda vezet, hogy igen, gáz látni, hogy az uralkodás megújult formát ölt, ha igazak az írt felvetéseid.

Ha Elon Maszkra gondolok, hogy olyan füldugaszt akar, ami a gondolatokat olvassa, hogy gondolattal írányíthatóak legyenek a kütyük és, ha ezt összevonom egy akadémikus riportjával, hogy már a nyolcvanas években hol járt ez a kutatás és a végén râvetítem mindezt a humandroir, azaz a humán és az adroid szavakra, akkor az sül ki belöle, hogy nem kell robotokat építeni, ha az emberek írányíthatóak. S végül a szabadságjogok ismeretében annyira megnyugtató, hogy végül is nem kell, hogy robotokká változzanak az emberek, mert így robotolnak, így is minden olyan olajozottan megy, hogy csak az uralkodók érdekellentétei problémák esetleg.

A világ egészében érteni, hogy a gazdasági verseny technikai eredményei miatt ezek nagyon gáz és szinte elkerülhetettlen dolgok, de a nemzetbiztonsági szemléletekből meg nagyon jó, ha vész esetén az informatikai renszerek által megakadályozni tudnak baleseteket. A Kossuth rádóban olyan publikálások voltak, hogy az agykutatás elérte azt, hogy wi-fis szemlélettel értve az emberi agy azon kémiai pontját is tudják blokkolni, ami a cselekvőképességét meg tudják állítani és fololdani ezt a blokkolás.

Oké, ez ötven év múlva se lesz köztudott szerintem, de sokszor az egyesült nemzetek különböző szervezetei a nemzetek biztonságáért dolgoznak, hogy minden nemzet, és még az egyes emberek is élhessék a saját maguk fejletségi szintű életüket és nem csinálnak humadroidot, de ha kell beavatkozni betudnak és persze ez sokrétű, hogy önző okból, vagy gazdasági versenyből, vagy katonai vagy egyéb rendészeti ok-e, de végül is csak az uralkodás formái vâltoznak. A komoly tudomânyokban nagyon lehet bízni, hogy hihetetlenül okosak és tudják, hogy mit csinálnak, persze a gazdasági nyomás az már gondosabb dolog. Átfordíthatnák ezt a beszédet a FöldiÉdeni megoldásomra, de annyi mindent lehetne írni erről is, meg arról is, hogy estig pötyögnék a kijelzőn.

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések