2019. június 16., vasárnap

Álmodni mernünk kell...


Mostanában kevés az időm az írásra, ami biztos nincs véletlenül. Annak viszont örülök, hogy újra pörgök...



Az elmúlt 2 hétben számtalanszor megnyitottam a blogot, hogy írok, és egyszerűen nincs ihletem. S be is zártam.
Mondanivalóm lenne, de ez leginkább az új munkámmal kapcsolatban, az meg nem igen érdekelne senkit.

Úgy szokásrendszert dolgozok ki, korán kelés, sok vezetés, és mindent összehangolni, hogy még néhány túra is beleférjen.

Könyvtáros is vagyok, és egy régi szenvedélyem erősödött fel, az olvasás. Annyi könyv szólongat egy párját ritkító falusi nyilvános közkönyvtárban Heves megyében, hogy az csak na. Kevés az időm, de újabban ismét olvasok. :) Talán majd megjön az ihlet az íráshoz is.

Most egy korábbi írásomat teszem be ide. Akkoriban még 15-20 bejegyzésem is volt egy hónapban, most örülök, ha 2-3 összejön.
De ha már ezt a bloghelyet próbálom felfuttatni, akkor kellenek írások is.

2011. júniusában írtam még Ibizán. Akkor sok mindent elengedtem, és most valahogy ismét ezt teszem. Parádi tevékenységeimtől veszek búcsút, ami nem könnyű.

 Viszont a túra és idegenvezetések, ha kevesebb is, de megmaradnak....

http://lenabelicosa.blogger.hu/2011/06/29/viszlat-tegnapok-200-bejegyzes

S ez a választás sem véletlen, mivel az elmúlt 4 nap csak Demjént hallgattam az autóban vezetés közben...



1 megjegyzés:

mizsi írta...

Kedves Léna!

Örülök, hogy újra olvasol! Én is nemrég óta járok ismét könyvtárba. Ha kedved van, ajánlom ezt az oldalt: moly.hu . Nyomon lehet követni az olvasmányokat, és vélemények is olvashatók egy-egy könyvről.
Az íráskedvhez nekem sokat segített a calmywriter.com oldal. Szintén meleg szívvel ajánlom.

Szeretettel, Zsu

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések