2020. február 13., csütörtök

Az elveszett lélek magára talál 4.



                        12.  A sors és a szabad akarat paradoxonja

Nem régen olvastam erről egy cikket, de már évek óta foglalkoztat a téma, s gondolom még sokakat.


  •  Amit elsőnek értettem meg, s ami életem vezérfonala, szlogenje lett, hogy „Semmi sem történik véletlenül!” Kell, hogy legyen valami, aki mozgatja a szálakat. 1994-ben James Redfield: Mennyei prófécia c. könyvének elolvasása indított el a spirituális gondolkodás útján.
  • Tehát van egy elrendelt sors, de a teremtő valóban szabad akaratot biztosított ahhoz, hogy életünk során az előttünk lévő döntési lehetőségek közül válasszunk, vagy épp ne válasszunk. Vannak emberek, akiknek szintén jönnek a lehetőségek, de nem élnek velük.
  •  A gödör aljáról a csúcsra való felkapaszkodás a legélvezetesebb időszak, mert tele vagyunk lelkesedéssel, motivációval, és sorra valósítjuk meg a céljainkat. Elengedjük a régi formákat, a pihenés és a sok álmodozás az elképzelt valóságokról és a megfiatalodás is legalább ugyanannyi élvezettel jár.

Időnként nem árt olyan dolgokat kipróbálni, amiket korábban nem szoktunk. Ezt most én a városi közlekedésben gyalog és autóval is jól alkalmaztam. Az első napokban még nem ismertem az útvonalakat, és volt, hogy előbb kanyarodtam balra, mint kellett volna. Aztán figyeltem a belső hangra, és jelzett is, hogy hol kell kikanyarodnom, hogy visszakerüljek a helyes útra. 3x is bejött. Ez nagyon lelkesített. Gyalog pedig hagytam, hogy a testem vigyen, és ismét működött.  De azért, gyakoroltam a GPS-sel is. De amikor nem volt bekapcsolva és a bensőmre hallgattam, ez csodálatos egy érzés volt.
Nagyon erős energiák vannak, amiket én is hullámok szerint élek meg.
Többször is írtam már a sorsgörbéről, az egyszer fenn és lenn témájáról, a 18 éves sorsciklusról.
18 évvel ezelőtt, 2002-ben bizony sok olyan dolog történt velem, ami gyökeresen változtatta meg az életemet. Szétmentünk a férjemmel, és beadtam a válópert, és letettem egy nagy terhet, és felfelé indult az életem a mélypontról, de csak az év második felében.
2002 elején, talán épp 18 éve volt, hogy életem legmélyebb pontján voltam, és az motoszkált bennem, hogy nem bírom tovább. Sem a házasságomban, családomban, sem a munkahelyemen, sem a közéleti munkáimban. Minden romokban, és azt éreztem, hogy segítségre van szükségem. S egyszer csak elém került egy weboldal, ami egy összedőlő házat mutatott, s azt jelezte, hogy ha így érzem magam, írjak levelet. Írtam, s jött válasz is. Megismertem az első lelki segítőmet, aki erőt, útmutatást adott, én meg lelkesedtem, s végre meghoztam a döntést, hogy elválok. Onnantól beindultak az energiák, csak kapkodtam fejem, s akkoriban még nem is fogtam fel mindennek a jelentőségét.
Talán ekkor értettem meg, hogy az a bizonyos szabad akarat mit is jelent. A választás lehetőségét. Benne maradok a nyomorúságos sorsban, vagy megragadva egy lehetőséget tovább lépek.
Azóta ezt jó néhányszor alkalmaztam. Bátornak mindig bátor voltam, ez megmaradt, és most már tudom, hogy ez milyen fontos, hogy meghozzuk a döntéseinket.
Most nagyon feltűnő változás nálam, hogy bár munkahelyet, lakóhelyet váltottam, mégis sokkal kevesebb bennem a feszültség, már-már meglepő nyugalommal fogadok minden változást, információt, helyzetet. Fizikailag fáradt vagyok, viszont engedem keresztül magamon az energiákat.
Két napja nagyon szomorúnak éreztem magam, és nem volt rá igen okom. Több cikket is olvastam Wichmann Tamásról, hogy várja a halált. S azt éreztem, hogy már a közelében jár. Tudat alatt mély szomorúság töltött el, hiszen nem ismertem ugyan személyesen, mégis nagy hatást gyakorolt az életemre. Ahogy néztem a régi fényképeit, elfeledett emlékek törtek a felszínre.
A VB-k, és nagyon szorítottam neki a müncheni és főleg a montreali olimpián is. Piros pólóban jártam 1976-ban, melyen a Montreal felirat és az 5 karika díszelgett, s nagyon akartam, hogy ott is meg legyen az arany. Az, hogy nem sikerült, nekem is fájt. Ahogy teltek a hónapok, évek, minden pasiban őt kerestem. Külsőre rá hasonlított az első szerelmem, de a volt férjem és egy későbbi kapcsolatom is. Sajnos azonban a külső nem minden. Sőt. Azt is most értettem meg, hogy ő miatta kerestem mindig a barna, bajszos férfiakat.
Ha még mélyebbre ások, még kapcsolatot találok a meghalt bátyám és közötte is, s most el vagyok hűlve, hogyan felejthettem el ezeket.
Van, hogy ilyen érzeteket okoznak az energiák, amik körülöttünk vannak, ezt most csak példaként hoztam fel, de nekem is jó volt, hogy megértettem ismét valamit a múltamból.
Nem csak szomorúságot, de feltétlen jókedvet is érezhetünk látszólag ok nélkül. Az energiák mindenhol ott vannak.
S most azt gyakorlom, hogy keresztülengedem magamon őket. Ha kétségeket, negatív gondolatokat dédelgetünk, akkor nem tud keresztülmenni rajtunk.
Amikor 2019 elején munkát kerestem, a sok sikertelen próbálkozás után azt éreztem, hogy nem megy nekem semmi. Kishitűség, aminek szintén megvannak a gyökerei.
Amikor 2019 karácsonya után elkezdtem munkát keresni, ezt a kishitűséget félretettem, és megpályáztam olyan állásokat 2020 januárjában, amikre 2019-ben azt mondtam volna, hogy nekem ez úgy se jöhet össze. Nagyon kemény munka volt magamon, hogy másképp álljak hozzá, és lássam magam azon a munkahelyen.  S örülök, hogy volt bátorságom, erőm, hitem ehhez az óriási váltáshoz ismét az életemben.
Tehát hasonló dolgok jönnek az életembe, mint 18 éve, pedig akkor is 7-es évem volt. 
2001.11-29-2002.11.28.  majd 2010.11.29-2011.11.28, majd 2019.11.29-2020.11.28.
Ezek a 7-es személyes évek.

2002-ben a teljes, totális mélypontról indultam felfelé, 2011-ben Ibizán éltem, onnan már lefelé indult a görbe, 2020-ban ismét felfelé ível.  Képzeljünk el egy szinusz görbét.


Visszatérve a nyugodt állapothoz, azt hiszem, ehhez nagy köze van a nagy döntésemnek, de annak is, hogy kiírtam magamból a múltam lehúzó energiáit, blokkjait. Bár a meditálás még most sem megy, a gondolatok még mindig cikáznak, de az a sok stressz, amit éreznem kellene a nagy váltás miatt, valahogy most nincs sehol.

A sorsom útján haladok, de érvényesült a szabad akaratom is….



Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések