2021. március 24., szerda

Engedjük el a félelmet!

 

Amikor a világban a félelem az úr, nagyon nehéz elengedni, elfelejteni a félelmet.

Az van, hogy én is alanya lettem a Covid nevű vírusnak, (Legalábbis a teszt szerint covidos vagyok.)  már 10 napja vagyok önkéntes karanténban, és ezt Parádon élem meg. A családom nem kapta el.

7 évad sorozatot néztem végig (Csillagkapu Atlantisz és Gyilkos elmék), nem néztem tévé műsort, nem olvastam semmit sem a coviddal kapcsolatban, teljesen kikapcsoltam az agyamat. Beiktattam zenehallgatást is teljes hangerőn, és a tünetek is gyorsan átmentek rajtam. Amikor azonban elolvastam a neten a covidról valamit, egyből visszaestem egy kicsit.

Így lehet befolyásolni, agymosni az embereket, mert ha félünk, akkor az immunrendszer gyengül.

 


Úgyhogy visszatértem a saját terápiámhoz, meditálni is sikerült néhány reggel. S ha nem lennék karanténban, s nem lenne ez a covidos dolog, valószínűleg dolgoznék már.

2019 októberében sokkal betegebb lettem, szerintem én akkor éltem át a covidot, még az elején. Akkor magasabb lázam volt, nagyon köhögtem, nem éreztem szagot, ízeket. S 2 hónapig is benne voltam.

Most nem ment el se az ízlelés, se a szaglás, köhögni is minimálisat köhögtem.

Sosem mondtam, hogy nincs vírus, van, csak azzal a félelemkeltéssel nem tudok azonosulni, ami a világban zajlik. Minden azt sugallja, hogy féljünk tőle, mert támadja a tüdőt, és ha kórházba kerülünk, akkor onnan már kevesen jönnek ki. Az emberek rettegnek, ha elkapják, akkor mi lesz. Sokan azt hiszik, hogy az oltással minden megoldódik.

Ebben nem vagyok biztos. S nem a politika miatt, hanem mert nem hiszek a vakcinákban.

Az emberek azt is megbélyegzik, aki vírusos lesz. Ezt én is megkaptam.

Voltak emberek, akik kiosztottak telefonon, s voltak, akik mindennemű kapcsolatot megszakítottak velem interneten is.

Hahó emberek, tényleg azt hiszitek, hogy a vírus telefonon és interneten is terjed?

Ha ezt nem tapasztalom meg, el sem hinném. Törölték a FB ismeretséget is, mert covidos lettem… Tényleg ilyen világot élünk?

100 évenként jön egy vírus, ami után már sosem lesz semmi sem olyan, mint előtte. Most is ezt éljük.

Engedjétek el a félelmet, ha a vírus megkeres, mondjátok azt, hogy hálás vagyok, hogy megkeresett, és azt, hogy átengedem magamon.

Ha azt mondjátok, hogy „miért pont én”, vagy „nem akarom ezt megélni”, a vírus sokkal erősebben fog támadni, mert az immunrendszer negatív parancsot kap, és nem tud megfelelően védekezni.

Én spirituálisan gondolkodom, de mindenkinek van valamilyen hite, talán még az ateistáknak is. Ha hiszünk az immunrendszerünkben, akkor a covid vírust is könnyebben éljük meg. 



 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések