2021. szeptember 8., szerda

21 nap a változás útján

Augusztusban nagyon kemény energiákat éreztem, és elhatároztam, hogy nem eszem húst 21 napig, és más téren is kicsit megtartóztatom magam, hogy könnyebb legyen az energiákat befogadni.


Augusztus 19-től ma járt le a 21 nap. 

Ez nem újdonság, már többször végig csináltam.

Most viszont úgy döntöttem, hogy nemcsak nem eszem húst, hanem kipróbálom a vegák és vegánok étkeit, s próbálok életmódot váltani.

Megkóstoltam néhány vegáknak készített ételt, s nem csak hogy nem minden ízlett, megállapítottam, hogy a szójával ezután sem leszek jóban. Egyszerűen nem tudom megenni, ahogyan a vörös lencsét sem. Akármilyen finoman, gusztusosan, pikánsan van is fűszerezve, a gyomrom nem veszi be.

A tofu jöhet. A párolt zöldség sem nagyon megy, de azért azt néha csak megeszem, de továbbra sem számít a kedvencemnek. A zöldségeket nyersen és főzeléknek tudom inkább megenni.

A szokatlan ízeket a gyomrom nem mindig tolerálja. Ma pl. finom tonhalas tortillát ettem. Ízlett, a gyomromnak azonban nem tettszett olyan nagyon. 😊

Halat ettem, de májat is kell, mert a B12 hiányát megéreztem. Egyelőre nem igen leszek teljesen vega.

A kaja mellett tanultam is, számos információ jött az utamba. S most még inkább tanulni és gyakorlatokat végezni kell.

Utóbbi nem egyszerű, hiszen szokássá kell tenni a mindennapokban, de megtanultam, hogy a tudatszintemet, csakráimat csak sok gyakorlással lehet emelni, kitisztítani, megnyitni. Ez azonban nehéz – lehet nemcsak nekem. Lustaság, vagy a motiváció hiányzik, vagy a hitem nem elég erős még? Vagy a sötét oldal, netán az egó próbál megakadályozni benne… nem tudom. De igyekezni fogok.





Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések