2023. február 5., vasárnap

Véget ért a Fiatos korszakom

 Véget ért a Fiatos korszakom

Sokan azt mondták, hogy Fiatot csak az vesz, aki tényleg szereti.  Nem tudom, mennyire igaz, az azonban tény, hogy háromból két Fityóhoz nagyon kötődtem. 

,

Ma megvették és el is vitték a Bravómat. Közel  9 évig voltunk együtt jóban rosszban, leszámítva azt az egy évet, amikor a végrehajtó lefoglalása miatt szabadtéren állt, kitéve minden időjárási  hatásnak. Meg is sínylette, de amikor visszakaptam az autót, újra életre kelt. 

Mindennap felvitt a Felső-Mátrába, majd minden nap Heves megye másik oldalára is, és autópályákon, városi közlekedésben is társam volt. 

A kötődés olyan jól sikerült, hogy ma, mire jöttek megnézni, leengedett a bal első kereke, nekem meg amikor aláírtam a szerződést, úgy megfájdult a bal lábam, mintha félre léptem volna, nem tudtam ráállni. 

Fáj most a szívem, de ez is egy olyan elengedési folyamat, amit meg kell élni. Kedves FITYÓM, Isten veled! 

2003-ban jött az első Fityó az életembe. Akit szintén megsirattam. Ő Ibiza szigetén maradt, ma is nevemen van, de nem tudni, mi van vele. 2 év után sikerült kivonni a forgalomból végleg. 

Ez a fotó az utolsó, ami róla készült 2012-ben. Épp az Es Vedrát kerestük, az egyik hegyoldalban várt ránk, míg felderítettük a környéket. Ő is épp 9 évet szolgált velem. Átvitt 7 országon, s sosem hagyott cserben, Ibizán 4 évig volt velem. 

Onnan így látszott az Es Vedra.


Egy évig életem része volt egy Fiat Punto is, ám őt nem sikerült sem elfogadnom, sem kötődnöm hozzá. 


20 év. 2003-2023. Lezárult egy korszak. 

Most egy Mitsubishivel barátkozom. Nevet még nem adtam neki, de egy héten belül az is meglesz. 

Egy kis zene is. George Harrisont hallgattam utoljára. 

https://www.youtube.com/watch?v=8eEQ4J6Lnrs




Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések