2012. augusztus 30., csütörtök

Édes érzések

Sokáig nem voltam kész a nagymamiságra, mostanában viszont teljesen másként érzek. A képen Luca unokám a lányom ölében, amikor a skypon néztük egymást, a webkamerával készítettem a képet. :)





A gyerekek nagyon nehezen döntötték el, mi legyen a baba neve, számos nevet néztem meg számmisztikával, végül is a születés előtti napokban jutottak egyezségre, és így lett Luca. A héten a lányom küldött néhány anyagot, amit a neten talált ezzel a névvel kapcsolatban. A Lúcia régi magyar formája, és azt is jelenti, hogy virradatkor, hajnalhasadáskor született. Valóban akkor született. Ehhez a névhez azonban sok babona, legenda is köthető. Ezt most nem idézem be, de itt elolvasható.
http://www.asztromania.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=149:luca&catid=62:hagyomanyok&Itemid=385
Én a spanyolból indultam ki, a Lucía a fény szóból ered, és valóban a fényhozót is jelent. Itt elég gyakori név. A teljes neve névszáma a 8. azonos a felvett nevemmel a Lena Belicosával. De most nem is erről akarok igazán írni, hanem arról, milyen jó érzés, amikor képen látom, vagy a laptop képernyőjén, akár videón, akár a skypon. Még nagyon pici, hogy ez a kevés alkalom nyomot hagyjon benne, de remélem, hogy ha élőben is láthatom, meg fog majd ismerni. Naptár szerint szeptember 7-én lesz féléves, de ha a napokat, heteket nézem, akkor tegnap volt, azaz szerdán volt 24 hetes.
Elővettem két régi képet, amin az én gyerekeim vannak ilyen idősen.
Ez a lányom, Luca anyja. Sajnos a kép minősége nem az igazi, de azért kivehető a hasonlóság is.

Itt pedig Luca nevet... Ez is skypos kép...

Olyan érzések járnak át, mikor látom, hallom, hogy azt nem is tudom leírni. Már nem írok verseket, de remélem hogy még az unokáimról fogok valamikor...
S a fiamról is egy kép, amikor szintén féléves volt, ugyanabban a tipegőben, szándékosan tettem el és fotóztam le ugyanannyi idősen és ugyanabban a ruhában.
S nem rég tudtam meg a hírt, hogy ismét nagymami leszek, mert náluk is baba lesz, várhatóan 2013.  február végén. Könny szökik a szemembe, ha elgondolom hogy a kis-nagy fiam is apuka lesz. Ő sajnos nem ismerte meg, milyen egy jó apa mellett felnőni, nem volt, aki mellett megtanulhatott volna sok mindent, de abban maximális biztos vagyok, hogy csodálatos apa lesz majd. Csak meg kell nézni itt, ahogyan szeretettel néz a kis unokahugára.

Véget ér egy korszak, sőt már véget is ért, nem csak az aranykornak lesz vége, hanem nálam is egy új korszak jön, azon kívül, hogy spirituális korszakba lépek, az unokák azok, amelyek majd nagyon fontosak lesznek a számomra.
Sajnos a blog nekem sem működik tökéletesen, nem bírom az összes szöveget azonosra kijelölni, vagy hogy mindegyik színes legyen. A statisztika sem indul el, stb. Viszont örülök, hogy itt kezdtem blogot még is, mert tetszik ez az oldal, amit itt ki tudtam alakítani.

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések