Sokszor írtam már arról, hogy a számmisztika volt az, ami igazán elindított a spirituális úton. Mikor először megcsináltam a név és születési dátumom elemzését, csak ültem a papírjaim felett a döbbenettől, ez még 1996-ban, a teljesebb pedig 1997-ben volt, mert akkor vettem meg egy ezzel foglalkozó könyvet.



Nem régiben Schilling Péter küldött egy név elemzést, ami első ránézésre nem volt jó. Nem kifogásoltam meg, de nem is foglalkoztam vele, nem sokára jött egy levél, amiben már a helyes elemzés volt.
Mikor az asszony nevemet felvettem, alapvetően nem változott semmi, csupán néhány szám körül lett több kör a név diagrammomban és mesterszám lett a nevem. Amikor leadtam az asszony nevemet, ismét a lánykori nevemmel élek. Erre most nem is nagyon térek ki, csak azt emelem ki, hogy a nevemből - mind a lánykori, mind az asszonyi nevemből hiányzott a 8-as szám és ez által a spirituális vonal. Ekkor jöttem rá arra, és tanultam meg, hogy ezt a vonalat kell magamban erősítenem, s így is tettem.
2002-ben felvettem egy mozaik nevet, ami a nevemből képződött, és egyben a Magdolna egyik beceneve volt, ez lett a Léna. Bár sokan szólítottak Magdinak is, de ahogy teltek az évek, én egyre inkább Léna lettem. 2009-ben felvettem egy írói álnevet, aminek a névszáma és az életszáma is a 8 lett. Nem mondom, hogy nem néztem meg, mielőtt felvettem, mert igen. Ezzel a névvel sikerült most már olyan szintre hoznom a spirituális oldalamat, ami korábban hiányzott.
Teljesen racionalista voltam, és a számok embere, tehát nem meglepő, hogy a számokkal foglalkozó ezoterikus tudomány volt az, ami igazán megfogott.
Visszatérve Péter küldeményeire, mert sokat tanultam belőlük, és numerológiai és a spirituális élethez szükséges tanácsai is nagyon sokat segítettek, még akkor is, ha én nem vettem személyesen semmilyen oktató anyagot, nem vettem részt előadáson. Legutóbb a becenevek fontosságáról írt, és ez valóban telitalálat.
Amíg Magdi voltam, annak a száma a 7.
7. Az empatikus tanácsadót látják benned, akivel minden problémájukat megoszthatják
Néhányan próbáltak Magdának szólítani, de azt nem fogadtam el, mint ahogyan az alapnevemet és a Magdust sem. A Magda száma a 8. Valójában nem kellett volna tiltakoznom miatta, mert a 8 így bejött volna az életembe, de én nem az voltam.
8. Az ambiciózus sikerembert látják benned, aki erõt és lendületet ad nekik.
Lehet, hogy bennem volt ez is, de igazából nem ez volt az utam.
Felvettem a Lénát, az pedig az 5-ös számot rejti.
5. A tanítót látják benned, aki segít nekik abban, hogy változtassanak az életükön
Valóban mindig úgy éreztem és úgy is viselkedtem, ahogyan a 7. szám jelzi a becenévnél. Nagyon erős volt az empátiám, és valóban lépten nyomon kérték a tanácsomat, és én adtam is, igaz mindig elmondtam, hogy ezek csak lehetőségek, és dönteni mindenkinek magának kell.
A Léna névvel mintha léptem volna egy lépcsőfokot, most már lehet, hogy vannak emberek, akik valóban úgy néznek rám, hogy az életemmel, az írásaimmal egyfajta tanítást csinálok. Ez mindenkinek a saját nézőpontja, ki mit olvas ki az írásaimból. Mivel jelenleg ez az egyetlen kommunikációs eszközöm, s tudjuk, hogy az írásnak sok féle jelentése van, mindenki saját maga tudja megítélni.
Az azonban biztos, hogy az írás életfeladat lett nekem, még akkor is, ha 10 évvel ezelőtt még eszembe sem jutott, hogy én valamikor írni fogok.
Tegnap egy úszómedencében úszkáltam, és nagyon jó volt, nem olyan fárasztó, mint a tengerben  és nem volt a tömeg sem... Lefotóztam néhány dolgot, mert ritkán jutni itt be magánterületre.
Ilyen a fügefán a termés.

S így néz ki a füge, mi Magyarországon csak az aszalt formáját ismerjük.

Most terem a mandula is, rengteg van a fákon és alatta.

A mandula külső héja, ami bársonyos tapintású, a csonthéj és a termés.

Most virágzik a Yucca is. El is hoztunk egy hajtást, talán sikerül majd ebből is növényt nevelni. A datolyapálmánk már elég nagy, csak hát nincs jó helye ebben a lakásban... de majd lesz nagyobb házunk is...


Amit a legkevésbé értek, hogy a szigeten terem a mandula, a citrom, a narancs, a dinnye, a füge és sok minden más is, mégis minden nagyon drága. Két db citromot vettem tegnap 300 Ft-ért. Egy fél dinnyét, kb. 3,5 kg-osat 800 Ft-ért, ha átszámolom.
Ez van. Hozzászólások az alábbi linknél.