Napok óta nem tudok aludni, folyton rágódom a dolgokon és keresem a megoldásokat...
undefined


Bármennyire is akarom, nem tudom leállítani ezeket a gondolatokat, próbálom szűrni, mert talán közötte van a megoldás is, nem lehet tudni.

Ma hajnaltól például folyamatosan egy dolog körül forogtak a gondolatok, míg úgy döntöttem, hogy írok valakinek egy levelet a házam, a hitel, a szolgáltatók szorongatásai dolgában. Nagyon szeretnék megszabadulni a házamtól, a terhektől, a hiteltől, az adósságtól, amit folyamatosan termel, de nem akarja megvenni senki, az állaga romlik, hogy nincs lakva, és üresen is adósságot gyárt. 

Ugyanakkor keresem a munkát és el sem tudom képzelni, hogy ha összejön valahol az országban, hol fogok majd lakni, miből előlegezek meg egy szobát, vagy albérletet, mikor nincs pénzem. Belül pedig bizonytalanság van, hogy képes leszek-e azokra a munkákra, amiket megpályázok, még akkor is, ha pl. 20 évig csináltam hasonlót. 

Nagyon próbálok bízni magamban, mégis olyan érzés az, amit most megélek, hogy minden talaj ki van húzva a lábam alól. 

S most magas gáz és áramszámla jött ki anyunak, ami bizony főként miattam van, hiszen most már a kis szoba is fűtve van, mióta Mo-n vagyok. Lassan kezd felemészteni, hogy most még őt is magammal rántom, pedig nem akarom. Igaz, hogy szüksége volt/van rám, de most már majd elboldogul, de hová menjek? 

2012. december 21. kapcsán nem vártam világvégét, de egy kicsit mégis csalódott vagyok, mert az életem nem alakult azóta sem. Most biztosan sokan csalódottak, főleg, akik még nálam is mélyebben spirituálisak, és ez a hit bizony most nagyon keményen próbára van téve. Érzem az új energiát, és hogy ha nem is látványosan, de valami bizony véget ért. S hiába mondják sokan a spirituálisan gondolkodókon gúnyolódva, hogy az előre jelzésekből nem lett semmi, attól a változások beindultak. 

A csalódottság nálam abban áll, hogy a saját életem nem indult még mindig semerre. Tisztában vagyok vele, hogy cselekednem kell, a baj az, hogy nem látom mit. Nem elég, ha keresem a munkát, pályázok, keresem a már semmit nem érő ismerősökkel a kapcsolatot. Ez már nem működik. Sosem vártam igazán kívülről a segítséget, de azt azért elképzeltem, hogy a bankokra rosszabb sors jön majd. Erre most azzal szembesültem, hogy az én valamikor 200.000 -res hitelkeretem, amit nem engedtek visszafizetni, mert egyből leemelték volna hiteltörlesztésre, most másfél év alatt már 500.000 Ft-ra duzzadt, úgy, hogy nem használom a bankszámlámat, s ez a hiteltartozáson túl. Felvettem 4 milliót, visszafizettem másfelet és még mindig tartozok 7millió körül.  Nem tudom, hogy mit tehetnek meg, hogy szabályos-e ez. 

Elkeseredettségemben úgy döntöttem, hogy könyvelést is vállalok újra, ha semmi nem lesz, pedig ebbe már nagyon belefáradtam anno. Telefonáltam, írtam könyvelő ismerősöknek, hogy szivesen segítenék ingyen is néhány napot nekik a zárások idejében, ha közben bevezetnének a jogszabályok változásába. A válasz az volt, hogy nekik nincs idejük erre. Annyira nem vagyok azért kezdő, hogy semmit sem tudnék önállóan csinálni, az van, hogy még az ingyen munka sem kell. Az azonban igaz, hogy az elmúlt négy évben kiestem ezekből a munkákból, s hogy újra belerázódjak, ahhoz  sok mindent kell áttanulmányozni és azt is érzem, hogy nem ez az utam, de ha nem adódik semmi, akkor merre menjek? 

Korábban sem mondta meg senki, hogy mit csináljak, mindig önállóan hoztam a döntéseimet, volt amelyek jónak bizonyultak, voltak, amelyek rossznak, de az út, amin mentem a saját döntéseim miatt alakult úgy, ahogy. 

Akkoriban, hogy megszabaduljak az ex zsarolásától, zaklatásaitól, éjjali telefonjaitól, attól, hogy vissza akar költözni, nem láttam más megoldást, mint beleugrani egy hitelbe, aminek az lett a vége, hogy nem tudom fizetni, rámegy a házam, de viszi magával az örömömet, optimizmusomat is, mert még így is, hogy lemondtam róla, mint egy ostor, pattog rajtam a háznak nyűge. Érzem, hogy ez miatt nem tudok tovább lépni. Hiába hirdetem, áron alul is, nem kell senkinek, ugyanakkor, ha Pesten, vagy városon lenne, most aranytojó tyúk lenne, és lenne hol laknom is. de egy zsákfaluban van, ahová nem akar költözni senki sem. Nem értem, hogy ez a kérésem miért nem teljesül. Egy vevő kellene, aki szeretne és tudna egy csendes, nyugodt helyen élni, de már kezdem elveszteni a reményt, hogy van ilyen. Pang az ingatlan piac? Lehet. Sok ház van vidéken eladó? Ez biztos. Azonban az is biztos, hogy már nem akarok ott élni, lakni. Vidéken igen, de ott nem. Sokáig úgy gondoltam, hogy azért nem kel el, mert én vagy valamelyik gyerekem nem engedte el. Közben az ex is meghalt 1,5 hónapja. Már nem akarom, hogy bármi közöm is legyen hozzá.

Istenem, küldj egy vevőt!!!!!!
undefined