2020. június 18., csütörtök

Nézőpont változtatás


HOGYAN VÁLTOZTASSUNK A NÉZŐPONTUNKON?

Sok mindent tanultam már életem során, sok tapasztalatom, élményem volt, de amit mostanában tapasztalok, megélek, az valami rendkívüli.
Változtattam eddig is a nézőpontjaimon bizonyos területeken, és ez akkor indult el igazán, amikor megjártam Amerikát.



Most viszont azt tanulom, hogyan tudom tudatosan megváltoztatni a nézőpontomat egy-egy helyzetben, dologgal vagy épp emberekkel, pl. egy férfival kapcsolatban.
Annak idején sokat foglalkoztam a Vonzás törvényével, vagy ahogy később ismertté vált egy bestsellernek köszönhetően, a Titokkal.
A tudatos teremtés, a bevonzás témája ma is foglalkoztat, és annak idején is megfogalmaztam, hogy vajon egyes területeken ez miért nem működött nálam jól?
Korábbi bejegyzésemben már utaltam rá, hogyan állítottam át magamban az álláskeresés témájában a nézőpontomat, a hozzáállásomat. Most további nézőpont jött ehhez,
Az elmúlt hetekben volt időm gondolkodni azon, hogy sok mindent megéltem, sok mindent megszenvedtem. S bár sok minden volt karmikus, itt az ideje, hogy megint fordítsak egy nagyot az életemen.

Miért választottam mindig olyan tevékenységeket, amelyeket nem fizettek meg?

Mindig is tudtam, hogy erősen szociális beállítottságú vagyok. Mi, ki is az a szociális?
 A közösséggel együttérző (személy), aki a közösség érdekeit szívén viseli, szem előtt tartja.
A társadalomban egyre több olyan terület van, ami rosszabbodik, és a szociális emberek pedig ugranak arra, hogy segítsenek. A szociális lények javítják a hibákat. Ezt tettem mindig, most azzal szembesültem, hogy ez nem elég, mert képezni kell magamat tudatosan itt is.
Mert rendben van, hogy az ember önkéntesen segít, ahol tud, azt érzi, ez a feladata, de valahol az egyensúly miatt vissza is kellene kapni valamit. Eddig nem érdekelt, de a felborult egyensúlynak az is oka, hogy nem nyilatkoztam ki a hajlandóságot arra,  hogy ezt valahol vissza is kapjam.
Amióta visszajöttem Magyarországra számos munkám volt, jobbnál jobb tevékenységeket tanultam, és végeztem. A munkákat bevonzottam, de nem foglalkoztam azzal, hogy rendesen fizessenek is meg. S azzal sem foglalkoztam, hogy azok az emberek, akik megfelelő pozícióban voltak, értékeljék, megbecsüljék a munkámat. Most itt is nézőpontot kell változtatni.

Párkereséssel kapcsolatban is most váltok nézőpontot. 

Azt hittem, hogy sokat tudok a témáról, sokat megtapasztaltam, de el kell fogadni, hogy ezt sem jól csináltam.
2007-ben én is listát írtam, helyet csináltam a lakásban, hogy legyen hely egy férfinak az életemben. Be is vonzottam, de nem voltam elég körültekintő. Nem tértem ki mindenre a tudatos társteremtésnél, a bevonzásnál.
Azonban soha semmi sem késő. Az elmúlt 2 évben nem volt férfi az életemben, sok mindent átértékeltem, most próbálok újra ezen a téren is változtatni.
Az, hogy mindig hasonló karaktereket vonzottam be, annak is meg van az oka, és ezt magamnak kell megoldanom, feloldanom.
Eddig én is úgy fogalmaztam, hogy aki nekem van rendelve, az már biztos úton van felém. Hát a fenét. Ha a teremtésről beszéltem néhány írásomban, akkor nekem kell megteremteni egy olyan férfit, akire tényleg szükségem van, s ehhez számos pontot fogok majd összeírni.

Írtam a szegénység karmájáról.

Ezek valós dolgok, de ha itt is nézőpontot váltanék, akkor nem kellene szenvedni tőle, hanem el lehetne törölni.
Nos, spirituálisan sokat fejlődtem az elmúlt időszakban, de a magasabb tudatszintre való jutáshoz egy másik féle tanulásra, tapasztalásra is szükség van, s most ebbe fogtam bele.
Minden évben leírom, hogy én az élethosszig tartó tanulást már nem igen hagyom abba. Mindig tanulok valamit. Voltak, amik szükségesek voltak, voltak, amik nem. de az biztos, hogy mindenből beépült a személyiségembe, aminek kellett.

 A tanulásnak soha nincs vége. Minden életszakasznak megvannak a maga leckéi, amelyek várnak rád, ha megéred azt a kort.





Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések