2020. június 4., csütörtök

Mit és hogyan látnak a látók, sámánok, táltosok, varázslók, mágusok, álomlátók?


Mit és hogyan láthatnak a látók, sámánok, táltosok, varázslók, mágusok, álomlátók?

Mindig szerettem volna, ha nekem is van olyan spirituális képességem, ami akár médiumi, akár más jellegű. Ezt ugyan nem kaptam, de sok ember jött az utamba, aki képes erre.

Ma már örülök, hogy nincs ilyen képességem, cserébe a megérzéseim viszont egyre jobban felerősödtek, és az álmaim segítségével, kártyával, numerológiával, asztrológiával és a tenyér vonalainak tanulmányozásával magam is sok mindent előre láttam.  

Azonban bármit látnak is, bármilyen módszerrel is próbáljuk meghatározni a jövőt, amit mondanak, vagy látunk, mindig csak egy lehetőség, számos másik is megvalósulhat, hiszen a szabad akaratunkkal mi döntünk, hogy mi lesz. Én sokszor megváltoztattam az életem más irányba, mint amiket mondtak. Pl. a horoszkópomban nem volt benne, hogy valaha is írni fogok, vagy hogy külföldön élek, és mégis megvalósítottam.

Sokszor elképzeltem, hogyan működik az, amikor egyes emberek olyan dolgokat is képesek látni, amit a legtöbb ember nem. Ez az írás most azoknak szól, akik spirituálisan nyitottak.


Ez nem mai eredetű, a történelemben sok olyan epizód van, ahol kérdezték a különleges képességű embereket, hogy mi várható a jövőben.

  • A sámánok akaratlagosan hoztak létre olyan tudatállapotot, amelyben válaszokat kaptak. Ez ősi törzseknél volt leginkább, és ezek a barlangok falán lévő sziklarajzokon ma is fennmaradtak. Volt szerencsém találkozni sámánnal, aki megtapasztaltatta velem a lélekvisszahívást. Az egyik blogomban írtam erről is. http://lenabelicosa.blogger.hu/2013/08/08/palocnak-lenni-kegyelmi-allapot Számos indián előzőéletbéli bevillanásom, az indián mániám, az ezek alapján született írásaim sem voltak véletlenül.
  • A táltosok a tanulmányok szerint elhivatottak, akiknek nincs szükségük bódításra, de ott is kell pl. dob, csengettyű, meditáció, légzéstechnika, füstölő, stb. hogy révült állapotba kerüljön. Én úgy fogadtam el, hogy a táltosok a sámánok egyik ága. Nem megyek most bele az ősmagyar megközelítésbe, mert nem ez a célom. De velük is kerültem kapcsolatba, én is megéltem, milyen érzés, amikor a dobszó magával ragad, és mintha felülemelkednék egy kicsit magamon, és kipróbáltam a tűzönjárást is.
  • Varázslók, mágusok. Sok mindent lehet találni róluk. Én hiszek a mágiában, és tudom, hogy létezik a fehér és a fekete mágia is. Kicsit tapasztaltam már ebből is. A varázslókat a boszorkánysághoz kötik, és állítólag ez férfi „hivatás” volt. Ebben a témában is több írásom született, többek között a Jegy a Pokolba című, melyet nem publikáltam sehol, egy következő könyvembe van beszerkesztve, de egyelőre nem tervezem kiadni. Ezzel már én is feszegettem a steampunk határait. Egy rövid részlet belőle:

Már egy órája is mentünk lefelé és még mindig áthatolhatatlan sötétség vett körül bennünket, s azt sem tudtuk, hogy hová megyünk. Juli azt kérte, hogy pihenjünk egy keveset, mert a fia nem bírja ezt a tempót és a szülei sem. Így megpihentünk egy kis időre, én pedig Kálmán közelébe mentem és beszélgetni kezdtem vele.
– Kik azok a feketeruhások?
– Azok a boszorkány kémei, tanítványai, tervének végrehajtói. Rossz mágusoknak nevezném őket, mert varázsló hatalmuk van, ám azt a rossz szolgálatába állították. Az Átokhozó egy beavatási szertartásnak vetette őket alá, és ezután fekete jelek jelentek meg az arcukon, ezért viselnek kapucnis fekete köpönyeget, hogy ne lássák az elcsúfított arcukat mások.
– S ki a fia, akit Margit néni szerint meg kell keresnünk?
– Ő Benedek, ő is egy varázsló, de szembeszegült anyja mágiájával, ezért elátkozta, és hajlott hátú öregember lett, és ebben az állapotban van már vagy kétszáz éve. Úgy fest, mint egy szenes ember, akit fekete porral szórtak be, és nem tudja lemosni magáról. Ha most a Pokolba megyünk, biztos, hogy útközben találkozunk vele, mert úgy tudott elrejtőzni az anyja elől, hogy a Pokol közelsége és a földi lét fényessége egyforma távolságban legyen.
– Tényleg létezik a Pokol?
– Nem tudom, hogy valóban odamegyünk-e, majd kiderül. Én még nem láttam, de a tanítóink szerint létezik egy hely a Föld mélyén, amit annak neveznek.

Miközben még beszélgettünk egy darabig, arra lettünk figyelmesek, hogy talán két emelet mélyen fény gyúl ki valahol, talán egy ablak vagy ajtó lehet ott. Elindultunk abba az irányba. Kálmán ment előre, majd az idősek, Julika és Péter, én zártam a sort. Mikor odaértünk, egy ajtót láttunk, melynek ablakán keresztül szűrődött ki a fény. Margit néni bekopogott, és az ajtó ki is nyílt, s ott állt az ajtóban az a töpörödött, szénporos öregember, akit Kálmán olyan élethűen leírt nekem.
– Már vártalak benneteket, gyertek be.
Mikor mindenki belépett a helyiségbe, azt vettük észre, hogy az egyre tágasabb lesz, és magától lesz benne több bútor, így le tudtunk ülni. Víz is került az asztalra, Julika öntött mindenkinek, s miközben szomjunkat oltottuk Benedek ecsetelte a teendőket.
– Eljött az idő. Megtaláltam a módját, hogy ismét fiatal legyek, – és hamarosan a szemünk láttára változott fiatal, egyenes tartású erős daliává, akiben semmi sem volt, ami a korábbi öregemberre hasonlított volna.
– Margit, erre te is képes vagy, hamarosan fel kell készülnöd, hogy újra az a harcos amazon légy, aki kétszáz éve voltál. Úgy vélem, nem szükséges lejjebb menni, hiszen abban a Pokolban nem várnak minket, nem ott a helyünk, ezért az elmúlt évek alatt egy alagutat készítettem, ami a Föld egy másik pontjára vezet majd. Nem tudni, hogy vajon a Földön lesz-e egy másféle Pokol, ez az embereken múlik. Gondolom, éhesek vagytok. – mondta, és a szemünk láttára termett az asztalon mindenféle étel. Arra kért bennünket, hogy lakjunk jól, és készítsünk az útra is, mert nem tudni, mikor lesz lehetőség megint az evésre.
Mikor végeztünk, elindultunk az alagútban, amelyben különös fény derengett. Sehol nem láttunk elektromosságot, mégis világosság szűrődött át a falakból. Arra gondoltam, hogy ez is biztosan valamiféle varázslat, de ki tudja, hogy milyen energiák léteznek a világban, amikről én nem tudok. Talán öt kilométert mehettünk, amikor egy különös szerkezet várt minket. Úgy nézett ki, mint egy rozsdás olajszállító hajó, csak sokkal kisebb, és alul légpárnái voltak. Beszálltunk, és olyan sebességgel haladtunk, amilyent még sosem tapasztaltam. Néhány óra elteltével már kijutottunk az alagútból, ám mindenhol víz volt, amerre a szem ellátott.
– Hol vagyunk? – kérdezte Péter, aki fiatal létére is nagyon figyelt mindenre, ami eddig történt.
– A Csendes-óceánon valahol. – válaszolta Benedek. – Péter neked külön örülök, mert nagy feladatod lesz majd.
A hajó már a vízen siklott, nem kisebb sebességgel, mint az alagútban haladt. Hamarosan szárazföld tűnt fel a láthatáron.
– Mindjárt Tahiti szigetére érünk, a hajó idehozott bennünket, mert erre kértem. Látjátok ezeket a különös műszereket? Ezek segítségével határoztam meg az úti célt úgy, hogy nem volt térképem sem, de működött. Azért kell idejönnünk, mert a banya innen származik, én is itt születtem valamikor réges-régen. Nagy Tahiti belsejében, az ódon hegyek között él egy népcsoport, ahol még ma is középkori körülmények vannak, a környező látványos turisztikai élet ellenére. Rejtve vannak a világ elől, nem is tudnak a létezésükről. Margit, készülj fel, és ti is valamennyien, mert nagy átváltozásokon fogtok majd átmenni.

  • Álomlátók, álomfejtők, álomelemzők. Azt gondolom, hogy az áloméletem révén kicsit abban az áldásban lett részem, hogy beleláttam én is a jövőbe, még ha ez nem tudatos volt is. Mivel kb. 3 teleírt álomfüzetből szemezgettem az Éjszaka örvényében c. könyvem írásakor, magam lepődtem meg leginkább, hogy az álmaim 2-5-10 év múlva szó szerint realizálódtak, pedig, amikor álmodtam, akkor el sem tudtam volna képzelni, hogy megvalósul. Pl. 2002-ben álmodtam azt, hogy a Földközi-tengernél élek egy férfival. Akkor csak leírtam, és kellemes érzéssel ébredtem, de nem törődtem vele. 2011-ben olvastam újra, és milyen megdöbbentő, hogy 2009 januárjában tényleg odaköltöztem egy férfival.

Vagy mikor megálmodtam a földrengéseket, a világkatasztrófákat. Ilyenkor mindig katona vagyok álmomban. A japán földrengést 1 nappal előtte álmodtam meg, és novellát is írtam belőle, amit néhány órával a földrengés előtt publikáltam is a blogomban. „Utólag már tudom, hogy mit jelentett az álom, az egy nappal később bekövetkező japán földrengést, és azt követő katasztrófákat. Még két éjszaka folytattam az álmot, ahol szintén katona voltam és férfi az álomban, az újabb földrengést, a vulkánkitörést és az atomerőmű katasztrófáját is megálmodtam.”
A novella megtalálható az Éjszaka örvényében c. könyvemben, de a blogomban is olvasható.
  • Látók, tisztánlátók. Manapság ez a megnevezés is elterjedt, ők azok, akik nem a szemükkel, hanem egyféle belső látásra képesek, s akiknek más és más feladatuk van. Vannak, akik tanítanak, vannak, akik gyógyítanak, vannak, akik segítenek az embereknek, ha életük elakadt, problémás helyzeteket kell megoldaniuk. Ez a képesség sokaknak születésük pillanatában kialakul és fejlődik életük során, és vannak, akik életük valamelyik szakaszában kapják ezt a képességet, valamilyen esemény vagy beavatás által.

Nem tudom, hogyan működik, de képesek utazni az univerzumban, látják a múltat és a lehetséges jövőt is.
Az első látó akkor jött az utamba, amikor felkerestem, mielőtt kiutaztam Amerikába. Utána folyamatosan vonzottam be azokat az embereket, akiktől tanultam, s akik valamilyen információt adtak át, amikre szükségem volt, amit általuk kaphattam meg. Eddig 8 látóval kerültem kapcsolatba, akik közül ma is vannak barátaim.

  • Médiumok, csatornázók. Ők pedig azok, akik képesek közvetíteni entitások, angyalok, földönkívüliek üzeneteit. Személy szerint sokat tanultam Kryon üzeneteiből, de eljutott hozzám mások üzenete is.


Tehát voltak, vannak ma is rendkívüli képességű emberek, akik itt élnek közöttünk. Akik sokan nem merik felvállalni a képességüket, mert nem hinnének nekik. S vannak, aki már megélhetési forrásként alkalmazzák, s vannak, akik segítenek, mert ezt érzik feladatuknak. Vannak, akik képezik magukat, és egyre magasabb szintre képesek eljutni.

Vajon mi lehet azon a fátylon túl? Mi, hétköznapi emberek is közelebb juthatunk hozzá, ha hiszünk abban, hogy az életet irányítja valami, mindegy milyen vallást nevezek meg, a lényeg ugyanaz. Ez a fátyol most már egyre vékonyodik, és akik ébredeznek, beláthatnak mögé, ha nem is olyan szinten, mint a látók, de képesek lesznek majd rá.

Nekem is voltak már ilyen révülésféléim, amikor beleláttam előző életeimbe. Ehhez sokszor zeneszám segített hozzá. Egy dal, amelyet sokszor hallgatva egymásután ma is képes kisebb transzba juttatni. Erre már 15 éve felfigyeltem.

Bon Jovi és a U2 után most jön Bryan Adams.










Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések