2020. május 28., csütörtök

A szegénység karmája avagy a spirituális emelkedés 4.


Néhány gondolat 2020-al kapcsolatban. 

Én is egy előadásban hallottam, kijegyzeteltem néhány dolgot és megosztom veletek. Ez kicsit összefoglalja, ismétli a korábban írtakat, de így legalább jobban rögzülnek.




Mik lesznek jellemzőek, ezt már érezzük is. Én ezeket tartom fontosnak, és ezeket már tapasztaltam, tapasztalom is. De biztos, hogy másoknál is jelentkeznek valamilyen mértékben.
  1.        Lelki és testi gyógyulások.
  2.        A gondolatok hamarabb teljesülnek
  3.        Emelkedik a rezgésszint
  4.        Az életünk intuitívvé válik. Felerősödnek a megérzések, a 4 teremtő erő (gondolkodás, akarat, hit, tettek – én fontosnak érzem még az érzéseket is. A Titok tanulmányozásánál is megtapasztaltam, hiába a pozitív gondolatok, hogy ha érzelmileg is nem hangolódunk rá.
  5.        Elengedjük a terheinket, még mindig, de már folyik az építkezés is.
  6.        Újra szembe kell nézni különböző fájdalmakkal
  7.        Nagy nehézségeken megyünk keresztül
  8.        2012-től 9 fontos életterületen ment keresztül a tisztulási folyamat
  9.        Új energetikai állapot alakul ki
  10. .   Minden téren intenzív év lesz új feladatokkal

Május vége van, mindenki vonhat egy kisebb mérleget, miket tapasztalt meg ezekből.
Azt hiszem 2019 decemberében, vagy 2020 januárjában írtam egy listát, hogy mik azok, amik bántanak, nyomasztanak, rossz érzésekkel töltenek el. Addig írtam, amíg jött. Utána elégettem, és lehúztam a WC-n. Szóval jöttek is az elengedésekre a helyzetek elég gyorsan. Azt hiszem, ismét kiírom magamból.

Amitől meg kell szabadulni, s melyekhez köthető félelem is:
  • ·         lelki problémák
  • ·         negatív energiák
  • ·         rossz kapcsolatok
  • ·         lélekölő munka
  • ·         betegségek
  • ·         sérelmek, fájdalmak, harag
  • ·         negatív gondolkodás
  • ·         negatív érzelmek
  • ·         rossz szokások

Pozitív gondolkodásra kell átállni. Hogyan?

  • ·         dicsérni és bátorítani magunkat
  • ·         csak jó dolgokra kell gondolni, és beszélni róluk. (ez milyen nehéz, amikor annyi rossz történik) A gondolatok határozzák meg az érzéseket, az érzések pedig a tetteinket.
  • ·         Minden negatív gondolatot helyettesítsünk egy pozitívval. (Nehéz, de egy kis gyakorlással menni fog. Tapasztalatból tudom.)
  • ·         Ha rossz érzések keletkeznek bennünk, akkor valami olyan dologra, helyre, személyre kell gondolni, ami örömmel tölt el, és szeretünk.
  • ·         A mai világban, amikor nem figyelnek az emberek egymásra, nem probléma, ha magunkat dicsérjük, és megjutalmazzuk magunkat, mert ez erősíti az önbizalmat és pozitív érzéseket ébreszt bennünk.
  • ·         Hívjuk magunkhoz a gyógyító erőket.

2020.    a felemelkedés száma duplán.

I.                 Gyógyulunk, de továbbra is el kell engedni azokat az érzéseket, kapcsolatokat, fájdalmakat, amiket még mindig cipelünk.

II.               Felerősödik életünkben a négy teremtő erő: az anyagi világunk 4 eleme, négy teremtő ereje.
1.       Levegő – tiszta és pozitív GONDOLATOK. Nagy dolgokat is el kell képzelni, erősíteni kell a hitünket. Teremtő gondolat, a MAG, amit elültetünk. A negatív gondolatokat pozitívokkal kell helyettesíteni.
2.       Tűz – erős AKARAT. Az éltető napfény, mely segít a mag növekedésében.
Fejezzük ki a szándékunkat:
- határozottnak, elszántnak kell lenni
- nem kell alkut kötni
- ne érjük be kevesebbel
- ne engedjük, hogy a félelmek, aggodalmak, mások véleménye eltántorítson
- legyünk bátrak
3.       Víz – megingathatatlan HIT.
-   Higgyünk magunkban és a céljainkban
-   legyen önbizalmunk, dicsérjük magunkat.
-   legyünk bátrak és hallgassunk a szívünkre
-   érezzük az erőnket
-   ha nehéz jön az életünkbe, meg kell oldani
4.       Föld- határozott CSELEKEDET.
-   legyünk hajlandóak együtt dolgozni az energiákkal
-   tegyünk meg mindent
-   vállaljuk a nehézségeket
-   lépjünk ki a komfort zónánkból
-   hagyni, hogy az intuíciónk vezessen
-   ne adjunk fel semmit az első akadálynál, próbálni újra
-   ha elakadtunk, kérjünk segítséget.
III.                 Új rezgésszintre kerülünk 2020-ban.
-          2012-ben indult el az új energia. Az eltelt években minden évben elengedtünk valamit, vagy valamiket.
-          Ha még több mindent sikerül elengedni, akkor eljutunk arra a szintre, amikor már nem tud majd a negatív energia lehúzni.
-          Mesterévé válunk a gondolatnak, akaratnak, hitnek és a tetteknek.
-          Megváltoznak: emberi kapcsolatok, munkahely, lakóhely, öltözködés, táplálkozás stb.
-          Szükségünk van magas rezgésű körülményekre.
-          Nem kell megijedni, bármi is történik.
-          Erősödnek az intuícióink, megérzéseink
-          Tisztább lesz a spirituális csatorna
-          Felerősödnek a szinkronicitások – érdemes róluk naplót vezetni
-          Aurát is többen fognak látni – rá kell jönni, mi akar ez üzenni
-          Felerősödik a lelki érzékenység – könnyebben át lehet venni a negatív energiát másoktól, figyelni, hogy mit nézünk, hallgatunk, kivel beszélünk.
-          Felerősödik a testi érzékenység is. Lesz pl. olyan étel is, amit szerettünk, és már nem tudunk megenni. Szagok, ízek is mások lesznek.
-          Fény és színérzékenység is változik.
-          Spirituálisan le kell védeni magunkat
-          Kerülni kell a negatív helyeket, embereket
-          Többször kell fürödni és rendet rakni magunk körül.
-          Érdemes a váratlan érzésekről naplót vezetni.

Néhány saját példa januártól.
-          Munkahelyet, lakóhelyet váltottam
-          Nagy mennyiségű tárgytól váltam meg, engedtem el.
-          Elfogadtam és elengedtem a házat, autót
-          Felerősödtek a megérzéseim
-          átalakult az értékrendem
-          Sok ember került ki a látókörömből
-          Vannak ételek, amiket szerettem, és hónapok óta nem kívánom semmilyen formában, pl. ilyen a káposzta.
-          stb.

Több évben is voltak hasonló bejegyzéseim, amik késztetésre íródtak, vagy máshol olvastam őket és kicsit átdolgoztam, lerövidítettem. Mint ezt a 4. bejegyzést is a témában.

2011. augusztusában írtam még Ibizán, ahol megteremtettem valamit, és a blogban a rezgésről is fontos dolgokat írtam.

A másik 2012. decemberében íródott már Magyarországon. S akkor is aktuális volt, most is az, főleg az utolsó részei.

Az tény, hogy átmeneti időszakban vagyunk, és ez a vírus mizéria is megmutatta a veszély lehetőségét. Még lesznek hasonló helyzetek sajnos…

Köszönöm azoknak, akik mind a négy részt olvasták.


https://www.youtube.com/watch?v=Yi52HjJbwVQ

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések