2021. október 18., hétfő

CHI -életenergia fejlesztése

 

Sok új könyv érkezett a könyvtárba, s sok meg is szólított.

Most Mantak Chia mester: CHI-FEJLESZTŐ ÖNMASSZÁZS c. könyvét ajánlom nektek.



Ennek témája a fiatalság megőrzésének és visszaszerzésének taoista módszerei.

Ahogyan korábban írtam, sok tudás volt már régebben is, de csak kevesek ismerhették meg.

Most viszont az új könyvekben már közzéteszik egy részét.

Hasznos információk vannak benne, de még az én tudásom is hiányos, mert mikor arról ír, hogy a gyakorlatok mellett használjuk a belső mosoly és a hat gyógyító hang technikáját, fogalmam sem volt, hogy kezdjek hozzá. Hallani hallottam róla, csak épp nem ismerem a technikát. Ezekről a mester írt már egy másik könyvében, azért hivatkozik rá.

Tanultam Reikit, vannak, amik mennek már ,most saját magamon alkalmazom ezeket a masszázsokat légzéssel kombinálva, az energia áramoltatásával a maszírozandó területre,  s vannak, amiket már érzek, hogy működnek is.

Nyilván csinálnám minden nap, de az sok idő lenne, ezért most el kezdtem alkalmazni, hogy minden nap valamit a könyvből gyakorolok, ameddig valahogy szokássá nem válik.

Fontos, hogy a kézbe energiát kell áramoltatni, s fontos egy kézmasszázs is, hogy az energia jobban áramoljon.

Vannak szabályok, amiket be kell tartani, elő kell készülni. A kezünkbe energiát kell áramoltatni, és a könyvben leírtak szerint kell lélegezni, s a kezelni kívánt területhez a végbélnek megadott részét, vagy a nemi szervet össze kell húzni.

Könyvtárból kölcsönöztem ki, aztán meg is vettem, mert naponta fogom a kezembe a könyvet.

Tehát vannak olyan új lehetőségek, amik segítenek abban, hogy változtassunk az életünkön.

 Kerestem videókat.

Belső mosoly

https://www.youtube.com/watch?v=CHnjWTxOs0Q



6 gyógyító hang

https://www.youtube.com/watch?v=CX9AgskAnQI




Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések