2021. október 8., péntek

Több a valóság annál, amit az ember fizikai szinten érzékel

Rengeteg könyvet elolvastam életemben, a könyveknek köszönhetem azt is, hogy elindultam a spirituális úton. 



A kedvenc könyveim mind elvesztek Ibizán, de ezt már elengedtem. Azok a könyvek már lehet el is avultak, mert olyan új könyvek jöttek ki az utóbbi néhány évben, amelyek felülírnak sok mindent. Persze nem lehet mindent elhinni, viszont mindig jól szelektáltam, és sok mindent a saját bőrömön tapasztaltam meg. 

2001.09.11. nem csak az ikertornyok pusztulása volt, hanem talán a legnagyobb merénylet az amerikaiak ellen. 
Mi is történt valójában? Sok verziót hallottam, olvastam, láttam. Ebbe nem megyek bele, de abban biztos vagyok, hogy nem repülőgép csapódott bele, hanem egy belülről induló, ismeretlen technológiával okozták.
Ekkor viszont megnyíltak olyan energiacsatornák, amelyek elindították az emberi tudatszint gyorsabb emelkedését. 
Azóta eltelt 20 év. Az emberek egyre nagyobb hányada érzi azt, hogy változnak a dolgok, és hogy nekünk, embereknek is kell változni, magasabb tudatszintre emelkedni. 
Vannak azonban, akik nem ismerik fel, nem érzik azt, hogy valamit változtatniuk kell. 
Befolyásolni senkit sem lehet. Nekem viszont életfeladat az információátadás. 
Igaz, kevesekhez jutnak el a gondolatok, azért remélem, megtalálja azokat, akiket kell. 

A képes idézeteket mindenki osztja. A hosszabb szövegeket már ritkán olvassák el, sajnos. 
Én mégis írni fogok. 

Tavaly írogattam arról, hogy nézőpont változásra, szemléletváltoztatásra is szükség van. 
Az elmúlt közel két évben eljutottam oda, hogy már sok mindent másként látok, értelmezek, másképp hiszek, mint előtte. 
Tudom, hogy fejlődtem, emelkedett egy kicsit a tudatszintem is, mert most azt érzem, még többet akarok tudni, és még inkább meg akarom érteni a világ dolgait, az igazi valóságot. 

Sok igazság van, amit tudományosan is bizonyítottak már, csak nem jut el hozzánk. Meg kell tanulni másképp gondolkodni, és türelmesnek lenni, mert nem megy semmi sem egyik napról a másikra. 
Akik korán tudatukra ébredtek, hosszú évtizedeken át tanultak, gyakoroltak, sok mindent megvontak maguktól, hogy fejlődjenek, és olyan tudásuk legyen, ami még csak keveseknek van meg. 
Most vannak már új módszerek, amelyeket közzé tesznek, s amelyek korábban el voltak titkolva az emberiség elől, csak a kiválasztottak tudhattak róla. 
A szlogenem most is az, hogy semmi sem történik véletlenül, és okkal jönnek olyan emberek az utamba, akiktől tanulhatok, és okkal jönnek új könyvek is, amik megszólítanak, mint régen... 

Most egy gondolatot emelek ki, hogy amit a fizikai testünkkel látunk, észlelünk, tapasztalunk, attól mindig több az igazi valóság. 

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések