2021. október 1., péntek

Az ingyen munka jutalma, és az elengedés fontossága

 

Újra olvastam néhány régi blogbejegyzésemet, és sok gondolatot beindítottak. Ez jó, mert újra kedvem van az íráshoz, s ihletem is jön.



Az egyik bejegyzésemben írtam arról, hogy életemben mennyi ingyen munkát végzetem. Évtizedekben mérhető.

http://lenabelicosa.blogger.hu/2012/06/26/meg-hogy-nincsen-ingyen-munka

Valójában nem vártam igazán ellentételezést, azonban az is igaz, hogy olyan tapasztalatokat szereztem, s olyan helyekre jutottam el – pénz nélkül – amiről a legtöbb ember csak álmodik. Nyilván a döntések, a bátorság, a bennem lévő lelkesedés, kíváncsiság is nagyban hozzájárult, de úgy gondolom, hogy ezek a sok önkéntes, ingyen munkámnak a jutalmai is voltak.

Sokszor írtam már az elengedésről, és a mostani szeptember hónapra ez nagyon jellemző volt. Ismét kemény álmaim vannak, és most már biztos, hogy az álmaim olyan üzenetek, hogy nem csak a rossz, kellemetlen dolgokat kell elengedni a múltunkból, hanem a jó dolgokat is.

S ilyen pl. a Bodonyhoz kötődő számos dolog, hiszen sok mindent vittem ott véghez. Mindegy, hogy milyen sok irigyem, ellenlábasom volt, azért sok értéket hoztam ott létre. És most ezeket is elengedem. Méltó emléket állítottam ezeknek a https://www.konyvesbolt.online/spd/978-963-87819-0-1/Beres-M-Lena-Menni-vagy-maradni Menni vagy maradni? c. könyvemben.

Már nem ott van a helyem, nem az a feladatom. Több álom, és több személy az álmokban, amik jelezték, hogy ezeket is elengedtem.

Ugyanígy el kell engednem az ibizai dolgokat is. Még akkor is, ha nehéz. A héten volt egy álmom a volt élettársamról és egy krokodilról egy légtérben, és én azon voltam, hogy kimenjenek az épületből… a krokodilnak sok jelentése van, a lényeg azonban az, hogy ezt az életszakaszt is elengedtem. Mind az ex élettársam, mind pedig a krokodil kikerült az épületből úgy, hogy nem lett bántódásom. Honvágy Bodony vagy Ibiza után? Még valahol biztosan van, de lassan mindent elengedek. Az Ibizai életemet is megörökítettem. https://publioboox.com/termek/ibiza-a-magikus-sziget/

https://www.youtube.com/watch?v=bKTV9bHvfQM




Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések