Elkészítettem a könyvakciós oldalt, s így garantáltan, mindenki két könyvet kap, ha legalább egyet megvesz... a 2012 sodrásában AJÁNDÉK!

undefined


Az akció részletei itt:
Könyvakció

KEDVCSINÁLÓ
LENA BELICOSA: 2012 SODRÁSÁBAN,
AVAGY A KINCSES LÁDA TITKA
C. REGÉNYÉHEZ
Az első regényem, melyet egy Ibizán talált kincsesláda ihletett igen aktuális, hiszen 2012-ben játszódik, és sok olyan területre is kitér, ami napjainkban nagyon sok embert foglalkoztat. A regény fikció, de igyekeztem beleszőni sok üzenetet a ma emberének, magyarokna, nem magyaroknak egyaránt. A regényt még nyáron beadtam egy regénypályázatra, a pályázatot kiíró azonban néhány nappal ezelőtt közzé tette a honlapján, hogy nem működnek, és hogy több mint 100 ember művét törlik. Akár törlik, akár nem, úgy döntöttem, ha már nem lesz kiadva, elérhetővé teszem mindenki számára e-könyv formában, amit saját magam készítettem, mert jó lenne, ha minél többen olvasnák.

Részletek a szinopszisból és a regényből:

Lena Belicosa: 2012 sodrásában (A kincsesláda titka)

SZINOPSZIS
 
Műfaj: kaland, misztikum   Méret: A/4-ben 125 oldal 1,15 sortáv Times 12.
A spanyol Es Vedra szikla gyomrában talált kincsesláda egy régi pergament is tartalmazott, melynek egy részét régi magyar rovásírással írták. Hét ember sorsa találkozik össze, akik több országból indulnak egy közös feladatra az inkák földjére 2012-ben.

A történet hat részből áll, és több országban játszódik.
Az első részben (Barbarossa hagyatéka) két idősíkban játszódik a történet a kincsesláda körül, a XVI. század elején, amikor a kalózok elrejtik a kincseikkel együtt az érdekes ládikót, és 2012 nyarán, amikor a szabadságát a hajóján töltő spanyol mérnök és mennyasszonya, megtalálják a kalózok kincsét és a különös dolgokat rejtő kincses ládát a mágikus hírnévnek örvendő Es Vedra gyomrában, Ibiza mellett.
A második részben (A kincsesláda titka) színre lép két újabb szereplő. Egy Ibizán tartózkodó perui író, és egy spanyol nyelvész barátja Madridból. Az ibizai sajtótájékoztató után és másnap is beszélgetnek, ahol a ládában talált pergamenre és különös eszközökre is kitértek.
A harmadik részben (Irene európai vakációja) a perui író unokája érkezik Magyarországra, hogy végre találkozzon az interneten megismert barátnőjével. Irene több mindent szeretne látni Európából, azonban a sors kicsit átrendezi a terveit. Megismeri a magyarországi helyzetet, átérzi az élet nehézségeit, különbségeit a Dunától keletre és nyugatra, és elkeseredve tapasztalja, hogy semmit sem tudnak a magyarokról a világban, és a tankönyvek sem azt írják, ami a valóság. Járnak Isztambulban, Olaszországban, Ibizán, Irene és barátnője bátyja között szerelem szövődik.
A negyedik részben (A pergamen rejtélye) visszatér a történet a spanyolországi szereplőkhöz. A nyelvész ekkor szembesül azzal, hogy semmi sem történik véletlenül. A „nem véletleneknek” köszönhetően jön rá, hogy a pergamenen lévő írás, amit eddig nem tudtak megfejteni, az magyar rovásírás. A magyar fiút kérik meg, hogy fordítsa le a szöveget.
Úgy döntenek, hogy a magyar fiú, és a floridai lány is kerüljön a csapatba.
Az ötödik részben (Keresztutak) három helyszínre visz a történet. A magyar főhőstől azt kérik, hogy tájékoztassa a többieket arról, hogy milyen magyar vonatkozású kutatásokról tud Dél-Amerikában, és hogy ha lehet, szűkítse le a kört, hová érdemes menniük.
A második fejezet Floridában játszódik, ahol Irene bevonja az apját is a dologba, hiszen nem tudna miből részt venni az expedíción. A lány apja, a perui író fia, egy jó módú ember. A férfi nagyon fellelkesült, és felhívta az apját, hogy hajlandó anyagilag is támogatni az expedíciót, ha őt is beveszik.
A harmadik fejezet Madridban játszódik, a nyelvész házában, ahol négyen jönnek össze, és átbeszélik a fontosabb teendőket, tisztelettel tekintenek a magyar fiú őszinte tájékoztatására, és megállapítják, hogy szinte semmit sem tudtak eddig a magyarokról.
A hatodik részben (Az ősök üzenete) felpörögnek az események, december 8 és december 21-e között, kezdetét veszi az emberek közös kalandja a föld felett és a föld alatt.
 
Részlet a IV. részből (A pergamen rejtélye)
2
2012. október
Milyen is a jó korszerű technika, ha tudják használni. A kincses ládában talált dokumentumot nagyrészt le tudták fordítani, és igen érdekes eredményre jutottak.
Számos telefon és e-mailváltás után Antonio úgy gondolta, itt az ideje, hogy újra beszéljenek egymással a lehetséges expedícióról.
A találkozóra Madridban került sor. Örültek az újra találkozásnak, María, Marcos, José és Antonio, aki úgy látszik a lelke lett a kis társaságnak, és akit már nem csak az ambíciói vezérelnek immár, hanem az igazi kutató szelleme, a munka öröme az, ami vonzotta. A férfi, bár már túl volt a hatvanon, még nem számított öregnek. Sokat utazott és mindig igyekezet kondícióban tartani magát, így szívesen ment mindig terepre is, ha a sorsa úgy hozta. Egy kis csendes helyen találkoztak, egy cafeteriában, ahol mély bokszok takarták el őket a többiektől, így nyugodtan tudtak beszélgetni.
– Nagyon örülök, hogy mindannyian itt vagytok, s ha nem is beszéltünk erről még konkrétan, de mindannyian elfogadtátok, hogy összegezzem én, amiket már tudunk.
Sikerült lefordítani az írást a dokumentum nagy része most már érthető a számunkra. Valóban egy bennszülött írhatta valamikor XV. század végén, vagy a XVI. század elején, aki megtanult spanyolul. A rovásírás jeleit a szerkezeten, vagy annak környezetében látta, és azokat onnan másolta a pergamenre. Valószínűleg ő sem értette a jelentésüket, viszont úgy érezte, hogy fontosak lehetnek. José unokájának magyar barátja segítségével nagyrészt sikerült megfejteni ezt az írást is, ami így hangzik:
Ti néktek szól most üzenetünk, kiket idevezérelt sorsotok az adott helyre. Azok értik meg e sorok üzenetét, akik a kellő időben találtak ide. Ha már felkészültetek az egységre és a Föld is újra változni készül, itt az az idő…
A következő rész valószínűleg egy szöveg része lehet valahonnan máshonnan, talán a tárgy másik részéről, vagy egy falról, ahol a tárgy lehet.
Miként vala már többször, mi az ősök, üzentünk néktek emberek. Hitetekben legyetek erősek, mert ha itt az idő, akkor könnyebben megértitek azt, ami majd eljövendő…
Egy évszám volt még, 2012.
– Ez nagyon fantasztikusan hangzik. – berzenkedett Marcos. – Én nem akarok kerékkötő lenni, de nekem több kell, hogy higgyek azokban a mostanában elhangzó tézisekben, amelyek 2012 végére világvégét, meg mit tudom én, miket jósolnak, és most ez a valami is egy adott időpontot emleget…
– Ez érthető, én is eléggé szkeptikusan fogadom ezeket a jóslatokat, de mi van, ha mégis van ebben valami? – válaszolta Antonio. – Annyi dolog jött össze a kutatással kapcsolatban, hogy én is azt mondom, hogy nincsenek véletlenek. A lányom állandóan ilyeneket olvasott és folyton magyarázott nekem is, de egyik fülemen be, a másikon meg ki, de most, úgy érzem, hogy lennie kell itt valaminek.
– A maja próféciákra gondoltok? Vagy más kitalált katasztrófa elméletekre? – kérdezte José.
– Igen, azokra. – mondja Marcos.
– Nos, nagyon nem ástam ezekbe én sem bele magam, de lehet sokféleképpen is értelmezi a 2012-es előrejelzéseket. Én nem gondolom, hogy világvége lesz, de azt én is tudom, és minden sejtemben érzem, hogy fontos dolgok fognak majd történni. Ha akarjátok, akkor én ezeknek pontosan utánajárok, mert érdekel is, és úgy érzem, hogy fontosak lesznek ahhoz is, hogy tovább tudjunk lépni. Engem nem lepett meg az sem, hogy magyar rovásírás volt a dokumentumon. Úgy éreztem, hogy talán egy-két jel ismerős valahonnan, de majdnem biztos voltam benne, hogy nem spanyol és nem is indián eredetű az írás. Valami sokkal régebbi kell, legyen. Az unokám úgy informált, hogy alaposabban kellene tanulmányozni a magyar népet, mert még a magyarok számára is meghamisították a saját történelmüket, most kezdenek sokan rádöbbenni arra, hogy amiket eddig tanultak, tudtak, az nem volt igaz. Más országokban pedig még jobban félretanították a dolgokat, vagy egyáltalán nem is foglalkoztak ennek a népnek a sorsával, fontosságával. – mondta Jose.
– Én is hasonló következtetésekre jutottam. Biztosan emlékeztek, az elmúlt években többször is fellángolt a vita a Boszniai piramisok témájában. Már nyelvészek bebizonyították, hogy az ott talált írások is székely-magyar rovásírással készültek és több tízezer évesek lehetnek, ám a szakma és más országok nem nagyon akarják ezt elfogadni. – mesélte Antonio.
– Ha megengeditek én is mondanék néhány dolgot. Tudom, hogy Marcos milyen szkeptikus, hiszen ismerem egy ideje, de elfogadta, hogy én viszont nagyon is nyitott vagyok ezekre a dolgokra, s bár nem akartam soha sem meggyőzni őt, rájöttem, hogy vannak dolgok, amiket előbb utóbb elfogad majd. Az elmúlt két évben számos olyan területre eljutottam, ahol különbözőképpen várnak arra a bizonyos dátumra. 12.21.12 a nemzetközi dátum szerint. (2012. 12. 21.) Mi is történik majd, azt biztosan majd megtudjuk, mert én sem tudnám megjósolni. Az tény, hogy minden ezoterikus tudomány, de már a NASA is utalt olyan dolgokra, amelyeknek bekövetkezte várható majd arra az időpontra. Én egy kicsit belemélyedtem ebbe, voltam néhány előadáson, közös meditáción, elolvastam néhány könyvet, és igyekeztem ráhangolódni az energiákra. Nem lehet nem észrevenni a jeleket, még azoknak sem, akik nem hisznek semmi ilyen dologban. Amit mindenki érzékel, azaz idő változása. Úgy érezzük, mintha nagyon felgyorsult volna, pedig nem ez történik. Három dimenzióban gondolkodunk, és nehéz felfogni bizonyos dolgokat. Az azonban tény, hogy úgy érezzük, hogy nem elég már egy nap annyi minden elvégzésére, mint pl. még öt-tíz évvel ezelőtt. A maja naptár véget ér ezen a dátumon, de ez nem jelenti azt, hogy vége lenne mindennek. Azt olvastam, hogy egy 26000 éves ciklus ér véget, és kezdődik egy új, valamint a galaktikus középpont körüli keringés 230 millió éves periódusa is véget ér, és hogy pólusváltás történik a Napban, és változik annak helyzete a Plejádokhoz képest, a Plejádokon is bezárul valami spirál, és megváltozik az Orionhoz viszonyított helyzete. Az Orion felbolydul, és beszélnek olyanról is, hogy majd huszonnégy órás vagy három napos sötétség lesz, és ez idő alatt a rendszer minden csillagán és bolygóján pólusváltás megy végbe, így a Földön is. S nemcsak dimenzióváltás történik, hanem paradigmaváltás, ami azt is jelenti, hogy most éljük a Vaskor végét, s ezzel a dátummal kezdődik majd az Aranykor.
– Ez fizikai képtelenség. Ha felcserélődnek a pólusok, akkor a Földön lehetetlen mindenféle életforma. Olyan hideg és olyan meleg lehetséges, amit nem bírnának ki. – vetette közbe Marcos....