Szerettem volna címnek adni, hogy 2012.12.21. margójára, de már valaki megelőzött...

undefined


Eljött ez a dátum, amit sokan világvégéhez kötöttek, nem is írok erről, mert a csapból is ez folyik.
Az azonban biztos, hogy az energiák itt vannak.
- Tegnap is volt két jövőbe látásom, és nem vettem komolyan, meg is bűnhődtem érte. Valójában kis dolog, de mégis rossz szájízem lett tőle. Olyan ez, mint mikor az a halvány belső hang, figyelmeztet valamire, és igyekszünk elnyomni. Nos én sem figyeltem fel rá, pedig a busz példa már előttem volt, még sem vettem komolyan.
- Szintén tegnap Egerben voltam, kivonattam a kis Fityómat a forgalomból, amely most Ibizán árválkodik egy telken valahol. Sétáltam a városban, és sok ismerős hely előtt mentem el, majd elvegyültem a karácsonyi forgatagban, és azt éreztem, hogy ott kellene élnem. Volt már, hogy szerettem volna odaköltözni, de ilyen mélyen még nem éreztem ezt.
- Nekem rengeteg fájdalmam volt az elmúlt 2 napban. A vállam kezdte, a bal bokám folytatta, s a jobb térdem jött, amit a derekam követett. A testem nincs valami jó állapotban, ezt tudom, azért érdekes volt, s ez is az energiák miatt van. 

Szóval 2012.12.21. van. Nincs világvége, bár még nincs vége a napnak.
Ma is volt két jövőbe látásom, az egyik bejött 2 órán belül, a másik nem. Lehet,hogy belelátok valamiféle jövősíkba, nem tudom. 

Viszont ma jött egy olyan hír is, ami elszomorított. Az egyik álláspályázattal kapcsolatban, amiben nagyon bíztam, s amit nagyon kértem, ami nekem nagyon feküdt volna, szinte nekem találták ki. Egy projektben, ami csak 11 hónapos munkaviszony, de nagyon láttam ott magam. Mégis azt írták, hogy nem engem választottak.
Minden téren megfeleltem, csak hát nem vagyok már huszonéves, s biztosan fiatalabbat választottak, akinek nincs akkora tapasztalata, hely és emberismerete a megyében, mint nekem. Most nem tudom, hogy azt gondoljam, még sem ez az utam, vagy pedig azt, hogy nem vagyok jó semmire. Az ember önbizalmát meggyepálja, de nem fogom feladni.
undefined
Ma az egyik oldalon, ahová pályáztam egy másik regényemmel, volt egy felhívás, hogy mindenki hozzászólásban adja meg a kedvenc karácsonyi zenéjét. Nos nekem sok van, de csak kettőt adtam meg. Most is ide is beteszem, bár lehet, hogy már betettem valamikor. Ma egész nap figyeltem arra, hogy a félelmeket, negatív gondolatokat elengedjem, s még majd meditálni is fogok.
Most ide is beteszem ezt a két dalt, és ezzel kívánok áldott, békés, boldog ünnepeket minden olvasómnak!