2012. december 18., kedd

Kilóg a lóláb... - "SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!"

Kilóg a lóláb... - "SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!"


De ki ám... ezt tapasztalom az álláskereséseknél, és az országban is sok helyen...

undefined


Mit is jelent, hogy kilóg a lóláb? Nekem azt, hogy valami nagyon nem tiszta. Most például azt tapasztalom, hogy az összes közigállást, amiket megpályáztam, vagy meg akartam pályázni, újra és újra kiírják. Három értesített, hogy érvénytelennek nyilvánították az álláspályázatot. Másodszor már meg sem pályázom, mert már olyant is láttam, hogy harmadszor is kiírták, mióta figyelem a hirdetéseket. Magyarul vagy nem is akarnak oda senkit, húzzák az időt, vagy pedig már megvan a munkahely várományosa.

Pl. egy iskolába keresnek szabadidő szervezőt. Igaz egy évre, de most már tisztában vagyok vele, hogy nem is fogják azt az állást betölteni, csak újra és újra hirdetik. A képviselő testületek, ha ők döntenek, pedig zsinórban eredménytelennek nyilvánítják a pályázatot. Már annyi időt, energiát, posta és egyéb költséget öltem ezekbe, hogy most azt látom, mind csak kidobott pénz volt az ablakon, amikor úgy sincs.
Olyan sok állást találtam, mi felvillanyozott, láttam ott magam, de most már kezdek letörni. Már ötven pályázaton is túlvagyok, és még semmi érdemleges nem történt. Most már az önbizalmam is kezd elillanni, és azt kezdem érezni, hogy ennyi minden tanulása, tapasztalása után nem vagyok jó semmire. Nagyon nehéz ezt pozitívba fordítani, de igyekszem, nem fogom feladni.  

Zolinak még csak 5 álláspályázatot küldtem el és már két helyről keresték, ma már túl volt egy állásinterjún is. Neki könnyebb lesz, mint nekem. Mivel Svájc sem jött össze, így ő is Magyarországon keres munkát. Majd lesz valahogy... 

A másik, hogy a könyvem még ingyen sem kell. Köszönöm annak a néhány embernek, akik megvették egy másik könyvemet, hogy ingyen hozzájussanak a regényemhez, s azért jó érzés volt olvasni azt, amikor azt írta valaki, hogy együltében kiolvasta, mert nem tudta letenni, vagyis a számítógépnél ült, mert csak ott tudta olvasni.

Az érdeklődés hiánya végett megjelentettem e-könyvben, s hamarosan kapható lesz nyomtatott változatban is, de még most készül a borítója.


Itt is kilóg a lóláb. Két könyv vásárlást láttam egyetlen napon, utána pedig eltűnt az oldalamról, a kiadó szerint csak tesztelték az oldalt. Hiszem is meg nem is. Bizonyítani sem tudom, hogy tényleg megvette valaki.
Na mindegy. 

Most négy napig unokáztunk és Zolit is elfogadta Luca, már nagyon kíváncsi volt rá. Nagyon jó volt vele lenni egy kicsit. 

Holnap megyek varratszedésre, mert két fogam húzása után a szájsebészetre kerültem. Elvesztettem két fogat, amit jól meg is szenvedtem az elmúlt két hétben. Az arcom kékben, zöldben, lilában, sárgában játszott, két hétig még az orromat sem volt szabad kifújni. De ez is eltelt. A szájsebész szerint még jó, hogy nem Spanyolországban húzták ki. 

Már csak három nap 21-éig, most túl kell élni, bízom benne, hogy sikerül. 

Borzasztó látni, érezni, megélni, hogy mennyi gyűlölet, harag, egoizmus, hatalomvágy, keserűség, irigység tombol az emberekben. Nem tudom, hogy sikerül-e a bolygónélőknek olyan szintre emelkedni, amilyen szükséges a szebb jövő érdekében. 

Ma, mikor a ködös Mátrán ment át a busz - nem sütött most a hegyekben sem a nap - láttam a buszt, ahogy vezető nélkül megy. Ez megint valami bevillanás volt, behúnytam a szemem is, s nem értettem, miért jött ez a kép. Mikor Mátraházán álltunk 10 percet, hallottam olyan hangot, mint mikor a fék kienged, szinte már éreztem, hogy a busz elindul úgy, hogy a sofőr leszállt. S valóban el is indult. Szerintem jeges részre állt, mert mikor a sofőr végül is felugrott, előbbre vitte a buszt. Nem mondom, hogy pánikoltam egy pillanatra, mégis már indulni akartam előre, hogy valamit csináljak. Nem biztos, hogy tudtam volna bármit is, de bennem volt, hogy segítenem kell. Talán azért is, mert előre láttam a helyzetet. Ez az a bizonyos távérzékelés, amiről nem tudok még mindig sokat, de spontán néhányszor már működött, de mindig tárgyakkal kapcsolatban láttam dolgokat.

Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések