2021. november 8., hétfő

Az igazság odaát van...

 

Vasárnap délután 4 órát szántam Az igazság ligája című filmre, amit eddig még nem láttam, csak részleteket belőle. Sok főszereplő ismert volt valamelyik filmből, Superman, Batman, Frash, Aquaman, Wonder woman, és engem valahogy mindig lelkesít, ha összeszednek egy csapatot, egy közösséget, mert egy ember sokszor nem elég az adott feladatra. Jó volt együtt látni őket. Bevallom bármennyire is éreztem néha ellentmondásokat, bizony végig izgultam az egészet.



Sok gondolatot elindított bennem.

Mindig vannak, akik meg akarják menteni a világot?

Remélem, hogy igen, vannak. Biztos léteznek olyan képességű emberek, fajok, akik képesek olyan feladatok elvégzésére, amikre egy átlagember nem igazán. A történelem során mindig voltak, akiket követtek mások, akik néha önfeláldozó módon tettek meg bizonyos dolgokat.

Mai világunkban azonban nem árt figyelni, kit követünk, kiben látjuk azt, aki képes lenne segíteni a Földön, a világunkon, az országunkon, a társadalmakon, az embereken.

Szükség van-e hősökre napjainkban? Kell-e példakép az embereknek?

Azt hiszem ez elég problematikus kérdés, mert erről biztosan megoszlanak a vélemények. Nekem mindig voltak, akikre felnéztem valamiért, sokuk életéből merítettem erőt, kitartást. S értettem meg, hogy nemcsak a saját boldogulásunk fontos, hanem a világ jövője is.

Mostani helyzetünkben is várunk valakire, valamire, hogy majd megváltja a világot. De mi van, ha csak együtt, összefogva lehet megmenteni, megváltoztatni?

Mostanában is találkozom olyan emberekkel, akik hittek az álmaikban és már fiatalon elérték, amit szerettek volna. Ez azonban nem mindenkinek sikerül. Találkozom olyanokkal is, akik tudják, hogyan lehetne változtatni, de egyedül erre nem képesek.

Mennyire lehetnek valóságosak az ilyen filmek?

Sok könyv és film van, ami bizony túlmutat azon a koron, amiben épp készült. Mélyen rávilágítanak arra, hogy nem az a valóság, amit annak hiszünk.

Lánylétemre talán furcsa, de én scifin nőttem fel. 10 éves koromban már Galaktikát olvastam, és olyan dolgokról, amik azóta már mind megvalósultak. Pedig ez még a 70-es években volt. Ma már nem utópia, nem kitalált világ, hanem ezt éljük. S vajon ez a valóság?

Emlékszem, amikor az első Mátrix filmet néztem, kétszer is megnéztem egymás után, hogy tényleg megértsem. Az Avatar is fontos film, azonban amit a legtöbbször néztem meg, az a Csillagkapu sorozat volt. Nagy hatást tett rám a Rejtély sorozat is, vagy épp a Star Wars és még lehetne sorolni.

Visszatérve az Igazság ligája c. filmre. Kicsit mesterkéltnek tűnt, de a mondanivalója és a sötét erők megszemélyesítése bizony nagyon is valóságos volt. Ki lehet találni mindenféle lényeket, ezek meg is tudnak teremtődni.

Az is felmerült bennem, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy milyen filmeket nézünk, miket olvasunk.

Ha olyan filmek, hírek, cikkek, könyvek kerülnek elénk, amelyek negatív rezgésűek, sötét jövőt jósolnak, amiből nincs kiút, akkor bizony nehéz a világot jobb irányba vinni.

Ha viszont olyanokat nézünk, olvasunk, hallgatunk, ami pozitív irányba próbál terelni, ami arra próbál utalni, hogy van megoldás, akkor az a rezgés valósul meg.

Jelen világunkban a többség közömbös, nem érti, nem látja, mi is a valóság, mi miért történik. Mennek az árral, és hagyják megtörténni, aminek nem szabadna megtörténnie.

Vannak, vagyunk, akik felébredtünk, vannak, akik ébredeznek, de még mindig azok vannak többen, akik nem is akarják tudni, mi is a tényleges igazság.

Régebben azt mondtam, hogy mindenkinek a maga igaza az igaz. Ki milyen nézőpontból nézi. S ez így is van. Azonban én már arra az igazságra szomjazom, amit nem emberi szemen át lehet csak látni.

Mert az igazság odaát van? Igen, de hol is?

Azt már megértettem, hogy bárhol, bármikor is harcolt az emberiség valami ellen, azt a valamit a sötét oldal irányította. Még akkor is, ha emberek fordultak szembe emberekkel. Régebben ez a sötét erő nem mutatkozott meg annyira, mint manapság már éljük. Ebből is érezni, hogy olyan dolog közelít felénk, amit nem lehet majd elkerülni, csak nem mindegy, hogy milyen irányba alakul az életünk, mennyien ébrednek fel az emberek közül, és akarnak majd változtatni.

Előzetes a filmből és egy filmkritika

  


https://www.youtube.com/watch?v=CsdNEl-v97w


Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések