2021. november 17., szerda

Hogyan is működik a Vonzás Törvénye...

 

Amikor a Titok c. könyvet olvastam 2007-ben, nagy hatással volt rám, és azóta számos könyvet olvastam el ebben a témában.

Ez a szellemi törvény, az egyik legfontosabb törvény, és valóban működik is.

A Titok könyvnél azt éreztem, hogy kimaradt valami belőle, mert voltak, amiket be lehetett vonzani, de voltak, amiket nem.

Most Esther és Jerry Hicks: A vonzás törvénye című könyvéből egy gyakorlatot osztok meg veletek a tudatos teremtéshez.


Magam is sokszor megtapasztaltam, hogy hiába gondolunk valamire, a gondolataink megteremtik a lehetőséget, de ha nem párosul hozzá érzés, és ha nem tudjuk átélni, és belül nem hiszünk abban, hogy tényleg sikerülhet, akkor nem is fog megvalósulni, sikerülni, amit szerettünk volna.

A gyakorlat:    

  1. Vegyetek elő 3 fehér papírlapot, és mindegyik tetejére írjatok fel egy dolgot, amit akartok.
  2. Fogjátok az első papírlapot, és írjátok le az odaírt dolog alá: „Ezen okokból akarom ezt….” és írjatok le mindent, ami természetesen előtör belőletek, ami csak eszetekbe jut. Nem kell erőltetni, amikor semmi új nem jut eszetekbe, készen vagytok.
  3.  Fordítsátok meg a lapot és a másik oldal tetejére írjátok azt: „Ezek okokból hiszem, hogy meg fogom kapni…” Itt ismét írjátok le, amik eszetekbe jutnak.
  4. Utána ezt csináljatok meg a másik két lapra írt dologgal kapcsolatban is.

Az első oldal azt hangsúlyozza, amit akartok (Ez a Tudatos Teremtés egyenletének első oldala.)

A másik oldal a hitet növeli, hogy meg fogjátok kapni (Ez a Tudatos Teremtés egyenletének második oldala.).

Ha mindkét oldalra megvolt az összpontosítás, a rezgésünkben aktiváltuk azt, abba az állapotba kerültünk, amelyben elkezd testet ölteni vágyaink tárgya, mert elvégeztük a teremtési folyamat mindkét részét.

Fontos az is, hogy folyamatosan várjuk, akarjuk, számítunk rá, amíg meg nem kapjuk, ameddig a miénk nem lesz.

Fontos a nagy érzelmek társítása. Mert bár minden gondolat teremtőerővel bír, amelyekhez erős érzelmeket érzünk, akár pozitív, akár negatív, azoknak a gondolatoknak a lényege hamar megjelenik fizikai tapasztalatunkban is.

Mi is ez az érzelem?

„Belső énünk információja, amely tudatja velünk, hogy most az Univerzum hatalmához értünk el.”

Negatív érzés csak akkor létezik, ha valamit rosszul teremtettünk. Ha ilyent érzünk, célszerű abbahagyni, amit csinálunk, s olyanra összpontosítani, ami kellemesebb érzéseket ad.

A könyvben le van írva az is, hogy az Univerzális törvények akkor is működnek, ha nem hisznek benne, hogy működnek.

Hogyan ne kapjuk meg, amit NEM akarunk?

Nem kell gondolni arra, amit nem akarunk. Ne szenteljük neki figyelmet, a gondolatainkat vigyük máshová, mert minél többet gondolunk arra, amit nem akarunk, akkor biztos, hogy bevonzzuk. Ezt gyakorolni kell, mert nem egyszerű.

Én a sok balesetem után sokszor gondoltam negatív dolgokra, mert láttam magam, hogy megint úgy járok. Fontos, hogy 9 másodpercen belül engedjük el az ilyen gondolatot, mert ha nem, elég gyorsan teljesülni tud.

Úgy vélem, fontos a hit, hogy tényleg higgyünk abban, amit akarunk.

Egy példa. Nem vagyok egy erős fizikumú valaki, mindig gyengék voltak a kezeim, sok mindent nem tudtam megcsinálni.

A kilencvenes évek elején a nagymamámat a földön fekve találtam. Meg sem bírt mozdulni. Senkinek sem tudtam szólni, akkor talán 50 kg lehettem. Ma sem tudom, hogy honnan lett erőm, de annyira fel akartam emelni és ágyba fektetni a 80 kg-os asszonyt, hogy mégis megtettem.

Ez ellent mond a fizikának, az akkori teljesítőképességemnek, mégis megtettem. Azóta is több olyan eset volt, hogy valamiről azt gondoltam, hogy nem vagyok rá képes, de ha olyan helyzetbe kerültem, hogy életet mentek, vagy nagyon sok múlt rajta, akkor bizony képes lettem rá.


https://www.youtube.com/watch?v=9srSif5Tu0k

 

 


Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések