2021. november 24., szerda

Üzenet a karanténból

 

Luca unokám covidos lett, és az egész család karanténba vonult. Szerencsére mindenki jól van, és úgy néz ki, hogy a védelmem elég erős oltás nélkül is. A karantént elviselni, már nem olyan egyszerű, de mindenben meg kell látni a jót. Egyik nap sem keltem fel 8 óra előtt... :) 


Március végén lettem covidos. S bár úgy emlékszem rá, hogy aránylag jól viseltem. Ez valójában a múlt átírása (erről egy korábbi blogomban már írtam), mert az igazság az, hogy kemény időszak volt akkor is karanténban. Csak akkor egyedül voltam egy hideg házban. Nem nézett rám senki, 3 napig felkelni se nagyon tudtam, és dolgoztam magamon keményen, hogy ne kerüljek kórházba. Elzártam magamtól minden hírcsatornát, filmsorozatot néztem, és befelé figyeltem, igyekeztem magamat gyógyítani. Nem álltam ellen vírusnak, hagytam, hogy átmenjen rajtam.

Nem oltatom be magam. Most megerősítést kaptam, összezárva egy covidossal, és korábban is voltam covidosok közelében, bízom benne, hogy nem kapom el újra. Ha mégis, akkor könnyebb lefolyású lesz. Nem félek tőle, mert ha az a sorsom, hogy meghaljak, akkor meghalok. Nem hagyom, hogy kötelezzenek valamire, amit én nem akarok. Nem bízom az oltásban, mert csak egy vakcina. S az oltásokkal kapcsolatban is megvannak a tapasztalataim. Az egyik unokám is egy védőoltás hatásait szenvedi. Amikor behozták az influenza elleni oltást – anno én is beoltattam magam még fiatalon. Majdnem belehaltam.

Tudom, hogy a vakcina kísérleti anyag. S nyilván olyan írásokat is sikerült olvasnom, videókat látnom, amiket utána töröltek, amik még inkább meggyőztek arról, hogy a hazug média, és az államok vezetése túlzásba esett, mert ha valamit ennyire erőltetnek, ott más van a háttérben. Sajnos, hogy megosztották az embereket, akik gyűlölködnek egymásra.

Nem akartam belefolyni ebbe az állandó covidos össze-vissza média háborúba, ahogyan próbálják befolyásolni az embereket, s ahogy játszadozik az emberekkel a politika. Az azonban felháborít, amit az oltatlanok ellen tesznek, tenni akarnak.

Valahol én is írónak érzem magam, így most igyekszem leírni, én mit is gondolok erről az egészről, mert kikívánkozik.

Azt tudni kell, hogy én nem állok egyik politikai oldalon sem, az én meglátásom teljesen szubjektív, a saját belső hangomra, megérzéseimre hallgatok, s azt javaslom mindenkinek, hogy ne higgye el, amit a médiákban lát, hall, vagy ismerőse próbálja rábeszélni valamire. Mindenki szelektáljon, és hallgasson a szívére, az mit mond.

Az se baj, ha valaki nem ért egyet, amiket írok, mindenki a saját döntése következményeit fogja megélni. Mindenkinek fog a saját lelkiismerete jelezni, és az ok-okozat törvénye szerint mindenki visszakapja, amit tesz. Ha valaki abban hisz, hogy amit a tévében lát, az az igazság, tegye azt. Viszont, ha lesz legalább egy ember, akit elgondolkodtat az írásom, már nem írtam hiába.

  1.       Szerintem ez a vírus mesterséges, és valószínűleg szándékosan lett eleresztve, főleg azért, hogy az oltásokat be tudják vezetni. Az, hogy mennyire intelligens a vírus, saját magamon is tapasztaltam. A vírust nem tagadom, valóban létezik, és már mindig velünk is marad, és mutálódik, amit okozhatnak az oltásokkal, vagy eleve így volt eltervezve. Ehhez nem értek, így nem is írok többet róla.  
  2.     A vírust mindenki el fogja kapni, mindegy, hogy be van-e oltva vagy nincs. Attól függ, hogy kit mennyire visel meg, hogy kinek milyen a genetikája és az immunrendszere. Lesznek, akik tünetmentesen vészelik át, és lesznek, akik sajnos bele fognak halni. Ahogyan az influenzába is halnak bele.
  3.      Nem ítélkezem azok felett, akik úgy érzik, hogy jobban biztonságban vannak, ha be vannak oltva. Az ő döntésük. Azt azonban nem fogadom el, ha az oltottak az oltatlanokat okolják bármiért is, mert ezt mondják nekik. Nem lenne szabad, hogy ember embernek legyen farkas, most még is ez történik.
  4.      Elfogadhatatlan, hogy egy szülő nem léphet be az iskolába, mert nincs beoltva. Elfogadhatatlan, hogy egy orvos nem kezel egy gyereket, mert az anyja nincs beoltva. Méltatlan az emberekhez, a vezető politikusokhoz, egészségügyben, más szolgáltatási területen dolgozókhoz az a viselkedés, hogy diszkriminálják az embereket, és szó szerint az egészségeseket büntetik.
  5.     Félrevezető, ahogyan a médiában a fertőzöttek számával, és a halálozási számokkal dobálóznak. Nem több, mint az influenzában lévők száma. S mióta covid van, más betegség és más haláleset valahogy nincs. Az a jó, ha az ellenkezőjét, a pozitív oldalát nézzük, hogy a lakosság több mint 90 %-a nem fertőződött meg. Tehát ez az egész járványmizéria fel lett nagyítva, hogy félelmet keltsenek az emberekben, és egymás ellen fordítsák őket.
  6.     Elfogadhatatlan, hogy az oltatlanoktól megvonják a belépést több olyan helyre, amihez pedig joguk lenne, hiszen egészségesek.
  7.      Az oltások nem fognak leállni. Először azt mondták, hogy a védőoltás a megoldás. Ma már látható, hogy nem. Jött a harmadik oltás, és majd a 4. és a többi. Debrecenben épül az oltóanyaggyár. Tehát a kormány tudja, hogy még több vakcinára lesz majd szükség… Most sürgősek az oltások, mert a drága pénzen vásárolt vakcinák szavatossága decemberben lejár.
  8.     Újra maszk kell, és érdekes, de az oltottaknak is ugyanúgy kötelező… akkor hol van a védelem? Miért mondhatja egy orvos nekem, hogy oltassam be magam, mert a saját immunitásom, amit a betegség alatt szereztem, nem lesz elég? Miért ne lenne? Jobban, mint három védőoltás. Ezt most bizonyítottam be. Még is ki vagyok zárva sok mindenből, mert a védettségi igazolványt csak 6 hónapra adták, ami ugye már lejárt. S ezzel így van, minden gyógyult.
  9.      S a legfontosabb, hogy ne féljünk a vírustól! A legrosszabb vírus, maga a félelem.
  10.  Visszatérve a médiára. Miért nem ad hírt arról, hogy több ország, több városában voltak, vannak tüntetések a szigorítások ellen? Vagy hogy Svédországban az összeset eltörölték (erről a HVG-ben lehet olvasni)?
  11.    Mindig civil voltam, nem toltam egyik párt és oldal szekerét sem. Inkább ők akartak kihasználni. Akkor sem hódoltam be, most sem fogok. Milyen dolog az, amikor azt mondják, hogy ha nem oltatjuk be magunkat, akkor fizetésnélküli szabadságra küldenek egy évre? S mégis ezzel a megélhetéshez, a munkához való jogot is megvonják, ami törvényellenes. S még is megtehetik? Meddig tűrjük még ezt? Remélem, hogy egyre több ember ébred rá arra, hogy ha ez megtörténik, akkor az emberi szabadságuknak annyi.
  12.    Miért van az, hogy azok az orvosok, egészségügyi dolgozók, akik mást mondtak, mint amit előírtak nekik, el lettek lehetetlenítve, volt, ahol el is lettek téve láb alól, szó szerint? De világ szerte mégis egyre több egészségügyben lévő ember mondja el a véleményét a vírussal és a jelenleg zajló eseményekkel kapcsolatban. Reméljük, még többen lesznek.
  13.    Szóval nem azért nem fogok oltatni, mert összeesküvéselmélet hívő vagyok, bár sok igazság van azokban is, s nem is azért, mert valamelyik pártoldal mellett állok. Nem hiszek az oltásban, hanem a saját immunrendszeremben. A szabadsághoz való jog, fontos emberi jog, és nekem fontos, hogy szabad legyek.
https://www.youtube.com/watch?v=sjYCJmTO9Co



Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések