2022. február 6., vasárnap

Az EBV vírus kontra különböző megbetegedések 1.

A hétvégét azzal töltöttem, hogy megoldást keressek a saját problémáimra. Rengeteg tanulmányt, könyvet olvastam, már korábban is, és filmeket néztem meg.

Nem fogadom el, hogy ezek után nekem már ilyen erős fájdalmakkal kell élnem.



Egy hónapja akadt a kezembe egy könyv, amit már akkor is jelnek kellett volna vennem, ahogyan hozzám került. De én félretettem, mivel több könyvet is olvastam egyszerre. Valami azt súgta, hogy hagyjam azt a könyvet, mint ha valami leblokkolta volna az érzékeimet. De tegnap elővettem, s bizony bosszantó, hogy miért csak most. Anthony William: Gyógyító médium – a krónikus és gyógyíthatatlan betegségek mögött rejlő titkok.

Még a harmadánál sem járok, de máris sok kérdésre kaptam választ.

Eddig ezzel az EBV vírussal nem igen foglalkoztam, mert azt tudtam róla, hogy herpeszvírus és annyi. Vagyis az igaz, hogy el-el tűnik, de teljesen már nem fog.

Ennek a vírusnak több fokozata is van, amit még nem ismer eléggé az orvostudomány. Kutatások folynak, és a vírus befészkeli magát a májba, a pajzsmirigybe. Sokszor, sokáig tünetmentes, de minden fokozatban mások a tünetek és a súlyosságuk is.

Amikor olvastam, közben maszíroztam a nyakamat, majd néhány videót is megnézve összeállt bennem, hogy mi is lehet a bajom. Az ember találgat, mert mást nem tud, ha az orvostudomány sem tudja megmondani mi a probléma. 

Ez az általam megállapított kórkép. S azért osztom meg, mert tudom, hogy ezzel nem vagyok egyedül.

Azt gondolom, hogy ez a vírus már születésemkor a szervezetembe került. Mindig gyengék voltak a kezeim, erősebb fizikai munkára sosem voltam alkalmas, de ma már egy ablak megpucolása, vagy nagyobb konyhai suvickolás után is sírásig vagyok. 30 sem voltam, amikor azt mondták, hogy nagy csontritkulásom van, az értékek rosszabbak voltak, mint egy meghajlott hátú 80 éves néninek. Azt mondták, hogy törni kellene minden csontomnak. Számos orvosnál megfordultam. Volt, aki azonnal gyógyszerezni akart, volt, aki nem. Azóta sem szedtem semmilyen gyógyszert, talán ezért is élek még. Voltak eleséseim, helyzeteim, mégsem tört el semmim 2020-ig.

Születésem után nem sikerült nagyra nőni, bár részben genetika is, hogy pici maradtam, de a végtagok gyengesége, és még néhány dolog nem örökölt. Az csak nekem van. Sem az elődeimnek, se az utódaimnak nem volt meg. Jó kis karma. Viszont cserébe kaptam 3x annyi energiát, mint egy átlagembernek van, és jó intelligenciát, egyéb képességeket.

A 2000-es évek közepétől jött már néhány tünet, rengeteg kivizsgáláson estem át, és sehol sem találtak semmit. Amikor 2009-ben Ibizára költöztem minden tünetem megszűnt. Nem volt napi stressz, a tengerközeli klíma és a nagy nyugalom megtette a hatását. Amikor azonban visszaköltöztem Magyarországra, néhány éven belül ismét kezdtek kiújulni a problémáim. A változó kor kihozta nálam a vérnyomás ingadozást, és én is elkezdtem 2013-tól gyógyszert szedni rá, amivel szerintem a májamat jól megterheltem.

2018-ban, anyum halála (szeptember 3.) indította el nálam igazán a dolgokat. Egy lelki trauma miatt legyengült az immunrendszerem, amit tetézett, hogy a halála után néhány nappal megharapott a kannibál macskája (nem ok nélkül hívtam így, mert a szemem láttára ette meg a kölykét), azóta már elaltattam. Viszont a tetanusz mellé kaptam veszettség elleni oltásokat is, amivel rengeteg méreganyag került a szervezetembe. Gondolom a vírus nagyon élvezte. Novemberben már csak úgy bírtam vezetni, hogy állandó csuklószorító volt a két kezemen. A Mátrában dolgoztam, 13 fokban kellett ékszereket készíteni, a hideg még rátett, összizületi gyulladásom lett, mindenem fájt már. S ha ez nem lett volna elég, decemberben elindították ellenem a végrehajtást, januártól meg még munkanélküli is lettem.

A fájdalom már nagyon kellemetlen, és elviselhetetlen volt. Nagy a fájdalomküszöböm, de elmondhatom, hogy azt már jóval meghaladta. A munkanélküli alatt, 2019 eleje, ismét kivizsgálások sora következett. Kiderült, hogy a csontritkulás értékeim sokkal jobbak, mint 30 éve, és kizárták a reumát is. Nem értek semmit a kezelések, és számos terméket ettem, krémeket próbáltam ki. Ideig-óráig használtak, de az ok nem szűnt meg, mindig előjött, teljesen már el sem múlt.

2020 szeptemberében autóbalesetem volt, majd eltört a csuklóm. Karmikus volt, de jelzés is, hogy figyeljek már ezekre a tünetekre oda. A csuklóm nem lett olyan már, mint volt, pedig előtte sem volt 100 %-os.

Közben kihasználtam egy ingyenes májvizsgálatot Bp-en, mert az ultrahang enyhe zsírmájat mutatott. Elhajtottak, mert azzal a géppel, amivel nézték, még a minimális értéket sem értem el. Pedig azt gondoltam, hogy ez miatt vannak a plusz kilóim is. Keményen méregtelenítettem a májamat is. Fogyni nem sikerült, inkább híztam azoktól a természetes anyagoktól.

2021 márciusában megtalált a Covid is. Újabb adag méreg, nesze neked. Azóta nyelési nehézségeim is vannak. 

2021 április végén pedig eltört a vállam is. Annyi esélyt kapott a vírus, hogy azt leírni sem lehet, ki is használta. A vállam minden beavatkozás nélkül helyrejött, hála a gyógytornásznak. Viszont mind a két vállamtól az ujjaim hegyéig fáj a karom. (váll, felkar, könyök, alkar, csukló, ujjak). Közben ismét kipróbáltam sok mindent. Semmi sem hatott. Kértem egy labort, ahol az egyik enzim értéke az egekben volt. Beutaltak a reumára, ahonnan újabb labor következett (2021.dec.). Ami megint kimutatta, erős gyulladás van a szervezetemben, az enzim közben realizálódott, de nem reuma, minden értékem normális. Megnézettem a pajzsmirigy értékeket, azok is jók.

Azóta ismét túl vagyok gyógymasszázsokon, számos terméket kipróbáltam, és egy idő után ugyan ott tartok. A fájdalom napi szinten megvan.

Mi is akkor az én bajom? Nem izület, nem izom, nem csontritkulás, nem reuma… nem is a törés miatt, mert a bal vállam jobban fáj, mint az eltörött jobb pl. A jobb csuklóm is úgy fáj mint a bal, pedig a bal volt eltörve.

Az orvoslás még nem tudja rá a választ, azt, hogy autoimmun, pedig nem fogadom el. Az immunrendszer nem támadja meg a saját testét, hiába mondják, nem hiszem el.

Lehet, ha magánklinikát keresnék fel, talán tudnának megoldást találni, de arra nincs pénzem. Így magamat kell meggyógyítani.

A fájdalom pont azt jelzi, hogy a saját immunrendszerem védekezik a vírus, vagy valamilyen más támadás ellen. A megérzéseim azt mondják, hogy jobban mélyüljek el a természetes gyógymódokban. Meg kell találnom, ami segíteni fog.

A következő blogokban a vírus stádiumairól, azokról a betegségekről, amiket okoz és lehetséges megoldásokról fogok írni. 

https://www.youtube.com/watch?v=7KuGie4eWgQ&list=RD7KuGie4eWgQ&start_radio=1



Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések