2022. január 31., hétfő

Viszlát Január!

 

Viszlát Január!

Nem is tudom, milyen szót használjak erre a hónapra, talán azt, hogy érdekes.



Az tény, hogy sok mindent kiírtam magamból, megdupláztam a bejegyzések számát az előző hónapokhoz képest, a néhány hónappal korábbi bejegyzésekhez képest, amikor 1-et írtam egy hónapban, azokat most meg kilencszereztem.

Véget vetettem a párkapcsolatomnak. S elfogadtam, hogy egyedül leszek megint – egy ideig.

Fokozatosan vezetem ki a szervezetemből a vérnyomáscsökkentőt. Rengeteg mindennek utánajártam és 9 éve szedem, és úgy gondolom, érzem, hogy több problémámnak ez a gyógyszer az oka. Nem mérgezem magam tovább.

Igyekszem az egészségemre még jobban figyelni, s nem fogadom el, hogy bizonyos fájdalmakkal már együtt kell élnem. Keresem a megoldásokat. 

Voltam gyógymasszázson is 10-szer, sajnos a vállaim, karjaim, kezeim még mindig fájnak.

Továbbra is igyekszem magam fejleszteni, több könyvet olvastam ebben a hónapban is. Egyre jobban szelektálok.

Továbbra sem tervezem magam beoltatni, s igyekszem megtalálni mindenben az igazságot, ami ebben az álhír dömpingben nem is egyszerű.

A fősodrású média nem számol be most sem olyan dolgokról, amik a világ más tájain zajlanak. Pl. Kanada, kamionosok megszállták Ottawát, stb.

Voltak még kisebb döntéseim is, de nem írom le őket.

2022 nem kezdődött olyan rosszul, s bízom benne, ahogy tavaly is, hogy változások jönnek majd. S bármilyen nehéz, kilátástalan is most a helyzet, kell, hogy alakuljon majd valamikor.

Csak ki kell várni, túl kell élni… Szóval Kedves Január... Köszönöm!

https://www.youtube.com/watch?v=WdcrTUcdO0Q



Nincsenek megjegyzések:

KIEMELT BEJEGYZÉS

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

A világ tényleg annyi, amennyit látunk belőle? - 'SEMMI SEM TÖRTÉNIK VÉLETLENÜL!'

Népszerű bejegyzések