Sok mindenről tudnék írni ami a környezetemben van, de mint kiderült, sokan olvassák a blogomat, s lehet, hogy lenne valaki, aki nem örülne annak, ha írok vele kapcsolatban valamit... Hej, pedig lenne mit... :)




Azért jól esett, hogy egy 200 méteres szakaszon menve, vagy buszon ülve is azt hallottam több embertől is, hogy szokta olvasni a blogomat. Sok sztorim lenne, de úgy érzem, hogy nem helyes leírnom, így nem nagyon fogok ilyeneket írni.

Nem tudok már ibizai szösszeneteket sem írni, talán a blog alcímét is kellene módosítanom. Az van, hogy nem kezdek másik blogot, mert nem látom értelmét. Szeretem egy helyen tudni a dolgaimat, s ez így is van jól.

A héten befejeztem három álláspályázatot, most már csak ki kellene nyomtatni őket. MInd a három tetszik, remélem, hogy valamelyik összejön. De még találtam többet is, úgy hogy folyamatosan pályázgatok.

Most már  az ÉMÁSZ-szal is levelezésbe kezdtem, nem hiszem el, hogy nem hagynak békén, pedig azt még fizetem is. Van amit nem vagyok hajlandó, mert volt egy megállapodás, hogy alapdíjat fizetek, de ők egy éven át számláztak fogyasztást. Ma elmentem a házamhoz leolvasni, ugyanannyi, mint tavaly októberben. A fene ezekbe a szolgáltatókba, s ez is számlázott fogyasztást folyamatosan, amikor semmi sem fogyott.

Az van, hogy felírakoztam néhány hírlevélre, s van köztük egy pénzügyi tanfolyam is.
Arra biztatott, hogy írjam össze az összes bevételemet, kiadásomat. Amit kapásból nem teszek meg, mert nincs mit írnom igazán. S ha visszaemlékezek arra, én kb. 20 évig naponta könyveltem ezt, és sosem volt pénzem. Mikor az ex eltűnt az életemből, nem is írtam többet, és onnantól mindig egyre jobb és jobb lett az anyagi helyzetem is. Szerintem, ha leírjuk a kiadásokat, akkor csak minél többet vonzunk be.

A másik téma, hogy mibe érdemes belefektetni. Javasolja az államkötvényt, az ingatlant és a vállalkozást. Szóval közel 30 évig dolgoztam gazdasági területen, pénzügyesként is.

- Állami kötvénybe? Ebben a mostani helyzetben? Ha lenne pénzem sem tenném, mert bizony megbukhat. Emlékszem még a nagyszüleim számos kötvényére, ami nem ért semmit, mert megbukott és elúszott a pénzük. Most keserves időket élünk...
- Ingatlan? Minek vennék, amikor még akkor is adósságot termel, ha csak van, üresen. Sajnos nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy nekem teher az ingatlanom....
- Vállalkozás? Voltam néhányszor vállalkozó is, de biztos nem jó helyen fogtam bele, és nem jó dolgot csináltam, és lehet, hogy nem is jól. Nem az én világom.

az ötlet, amit a tanfolyam eddig nyújtott, nekem semmi újat nem mutatott, és olyan érzésem volt, mintha ezzel is még jobban le akarnának húzni.

Aztán itt van a Pandastart. Nem igazán hiszek az MLM-ekben, ezt mégis elkezdtem, mert egy kezdőoldal az rendben van, s ha nem kell eladni-venni semmit, s talán lesz belőle valami, akkor már megérte. Hát eddig nem igazán érte meg. Én csak figyelek, és türelemmel várok, látom, ahogyan sokan már ócsárolják, vannak, akik védik. Viszont azt is látom, hogy nem hozza azokat az elvárásokat, amit a kitalálója tervezett.

Annyi internetes üzlet van, de én még nem találkoztam senkivel, aki tényleg jól keresett volna vele, kivéve, ha a csúcson van, vagyis az elején, s alatta dolgoznak mások. Az MLM-et nem is firtatom, írtam már róla, nem az én világom.

Viszont a Pandastartnak azért a szuper kezdőoldalam mellett, amit csináltam, és ami a listában a több ezer közül a második helyen van, találtam olyan hirdetéseket, amik megfogtak. ahogy megkaptam az ápolási díjamat, megrendeltem egy magyar terméket,mert hát ez a székrekedéses időszak nem tett jót nekem semmilyen téren.

Ma már hozta is a GLS. S milyen kicsi a világ, a futár még emlékezett rám, pedig 4 éve nem látott. Szóval ma elkezdtem szedni a Hummel Gélt, be fogok számolni majd a fejleményekről, mert ha beválik, javasoni fogom másoknak is, hiszen sokan szenvednek bél problémában, stb. Addig is nézzétek meg az oldalt.


Szóval olyan dolgok vannak az országban, amikről nem is tudtam eddig, s talán más sem tud.
Ahhoz képest, hogy fogalmam sem volt, ma miről írok blogot, csak összejött... :)